guit napisał(a):
Cześć,
przeszukałem trochę archiwum, ale nie końca mam odpowiedź na mój problem.
Temperatura nie wchodzi pow. 90 st., wcześniej dochodziła nawet do 100 w korkach, no, ale ok, jest zima prawie, grzejemy się, więc trochę ciepła ucieka przez nagrzewnicę
Wraz - powinna dochodzić do 95 - tak było wczesniej. To może wskazywać na termostat.
Teraz dalej - gorzej - płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny, przewód do chłodnicy i chłodnica są gorące, o co chodzi?
Czy to może być wina termostatu? Ostatnio zmieniłem czujnik temperatury cieczy do ECU.
Dzięki za sugestie.
J
a dziś wymieniałem termostat bo mam objaw taki co niektórzy na tym forum że się silnik na trasie nie dogrzewa i temperatura jestok 60 st lub jest trochę ruchoma to niżej to wyżej.
Natomiast na postoju jest ok 90st lub trochę poniżej.
Co zauważyłem jeśli chodzi o obieg. i wogóle temperature.
Po zalaniu płynem obiegu nigdy nie będzie jeśli termostat ci nie otworzy czyli silnik nie jest w granicach 90st.
obieg dopiero widać też jak mu przegazujesz czyli pompa zacznie bardziej pompować. obieg miałem cały czas taki słaby na wolnych obrotach jeśli temperatura była w granicach 80st. Przy przegazówce obieg był szybki.
Przy jeździe powrotnej do domku temperatura stała na 70st cały czasd jak podjechałem podchodziła do 90 st i stała pracowały też wentylatory chwilowo.