No więc tak...
Pierwsze primo: musisz wydobyć login z zegara. 2001 jest na pamięci 93C86 (jeżeli mnie pamieć nie myli
). Trzeba rozebrać zegar dostać się do pamięci (trzeba zwalić wskazówki i tarcze i biały plastik, pamięć jest po prawej stronie pod tarczami), wylutować ją, wrzucić na programator, zczytać, wlutować, złożyć szafę i gotowe
Jeżeli nie wybierasz się do Włocławka to musisz znaleźć jakiegoś magika na miejscu co Ci to zczyta (pierwszy lepszy warsztat co rozkodowuje radia powinien dać sobie radę). Zczytaną zawartość pamięci w postaci pliku *.bin wysyłasz mi mailem, a ja postaram się na tej podstawie "zgadnąć" Twój login.
Drugie primo: jak masz login to procedura już jest w miarę prosta:
Musisz mieć przygotowane: VAG, komplet wszystkich kluczy do zakodowania
-kanał 17 (zegary)
-11 (login)
-21 (kodowanie klucza) wpisujesz tu wartość w zależności od tego ile kluczy chcesz wkodować
Wkładasz po kolei wszystkie klucze włączając zapłon na kilka sekund. Czas pomiędzy wsadzeniem kolejnego klucza nie powinien być większy niż 8sek. (czy coś koło tego).
Jeżeli wszystko będzie OK to po włączeniu zapłonu powinna zgasnąć kontrolka immo i jazda.
Trzecie primo: powodzenia