hans napisał(a):
:056: fachofcy " rozleci ci sie" "wydasz kase na remonty"
nic sie nie rozleci jak sie wymienia olej w skrzyni i dyfrze i czysci magnesy zbierajace opilki metalu. a nie pisze na technicznym ze w instrukcji bylo napisane ze oileju sie nie wymienia .... w instrukcji nie pisali jak sie kreci baczki
w tak slabym silniku torsena nie zajedziesz jak bedziesz dbal o to zeby nie plywal w opilkach metalu i zeby wogole mial w czym plywac co jest olejem a nie sciekiem
Ile razy tak robiłeś że wiesz że napęd się nie rozleci????
Przez całe swoje życie nie zakręciłeś bączka na suchym w Quattro a swoje wnioski wyciągasz na podstawie opini innych ludzi i własnego doświadczenia zawodowego.
I ile w miśkach i subaru napęd jest projektowany pod względem wytrzymałości (te auta są zaprojektowane do takiej właśnie jazdy) to montowane w B4 czy A6 ma za zadanie ułatwić jazdę i nic pozatym.
Sama instrukcja EVO VII ma kilka wpisów o tym co należy robić z autem po kręceniu bączków i driftach żeby było OK
A w audi nie ma nic jak sam zauważyłeś.
Z całym szacunkiem HANS dla twojej wiedzy ale jak czasami coś palniesz...
Kręciłem i się rozleciało w trzy tygodnie.
Auto prosto z USDDR z pełnym serwisem i wpisami w książce.
Jeden właściciel 1966r.
Sprzedane bo ktoś mu wjechał w drzwi.
Naprawdę wieżysz że autor postu nic nie robi tylko sprawdza poziom oleju i zbiera sitkiem opiłki??
I jeszcze jedno.
Według mnie fajny film i popieram gościa bo też lubie takie ujeżdżanie.
Ale ostrzegłem go że jak nie zbastuje to mu coś jeb...
Drugi właściciel mojej S6 przez moje zabawy poleciał w pole. Uratował go brak rowu i drzew.