Cytuj:
To wiem .Ale rozmowa idzie chyba o wahacze w A4.A kolega bezduszny całkowicie zmienił temat
No troche jestem niedoinformowany
jeżeli chodzi o zwieche audi
chyba dla tego, że jeszcze nic w swoim nie naprawiałem jej (i oby tak to pozostało). Błędnie mniemałem, że tak samo mocnowane są sworznie i w A4.
Mój bład ... więc przepraszam.
Co do regeneracji.
Z tego co słyszę od firm serwisów transportowych... to oni nie bawią się w kupowanie tańszych części a tylko regenerują. Koszt jest niższy, rok lub 2 gwarancji a jakość jest naprawdę niezła.
Co ciekawe... regeneruja wszystko co się da, nawet amortyzatory.
W swoich Sprinterach 412 też mam regenerowane listwy kierownicze tzw. maglownice. Po regeneracji to co do mnie przyszło wyglądało jak nowe... Wszystko wymienione i wyczyszczone. Maja już około 100k i jest wszystko super jak na razie.
Kto zgadnie jaki jest koszt takiej nowej maglownicy w ASO ?
W przypadku osobowych.... nie powinno byc inaczej.
Wachacz w tym modelu odlany jest z jednego kawałka aluminium, a swożeń jest fabtycznie wprasowany, temat jest o cenie wachacza do A4 wiec co Ty pleciesz o maglownicach do sprintera , i jakchś nitowanych swożniach??
Cena wachacza "włoskiego" wacha sie od 70-140 pln, zależy który Ci puścił, najdroższy jest dolny tył, regeneracja to ok 70pln za sztuke. Kliknij do "666" on gdzieś wysyłał to poczta i zaraz odsyłali mu inne już zrobione.