.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:00:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 TDI 1Z] Świece żarowe - jak spawdzić
PostNapisane: 13.lis.2006 18:19:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:56:35
Posty: 42
Cześć mam pytanko jakim sposobem (DOMOWYM) idzie sprawdzić świece żarowe . Zgóry dzięki za porade


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4 TDI 1Z] Świece żarowe - jak spawdzić
PostNapisane: 13.lis.2006 18:27:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
misiek 23 napisał(a):
Cześć mam pytanko jakim sposobem (DOMOWYM) idzie sprawdzić świece żarowe . Zgóry dzięki za porade

opcja szukaj .... :!:
ostatnio co drugi temat jest o swiecach zarowych .... ehhh ta zima .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 18:29:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Test nr 1: przewodem o przekroju nie mniejszym niż 1,5 mm2 podlaczyc sie do najwyzszego metalowego punktu swiecy zarowej. Drugi koniec podlaczyc do zacisku "+" w akumulatorze. Ostre iskrzenie swiadczy o dobrej kondycji świecy. Nie jest to jednak pomiar , ktory daje 100 pewnosci

Test nr 2: wykrecamy kazda swiece po kolei z glowicy, dolna czasc metalowa laczymy z masa pojazdu a górną z zaciskiem "+" akumulatora. W czasie tego pomiaru nie wolno dotykać dolnej, czarnej czesci swiecy gdyz grozi to powaznym poparzeniem. Po ok 5-8 sekundach od podlaczenia swieca musi rozzarzyc sie do czerwonisci - wtedy mamy 100% pewnosci czy dziala prawidłowo.

Przy kazdym tescie nalezy zachowac maksimum ostroznosci, zwarcie bieguna + akumulatora do masy moze skonczyc sie pozarem. :!!:

Test nr 3: Istnieje rowniez metpda pomiaru opornosci swiecy ... niemniej zawiodlem sie na niej i osobiscie proponuję Test nr 2, jako najpewniejszy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 18:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:56:35
Posty: 42
dzieki za ponoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 19:50:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
A VAG nie podaje informacji o tym ?

Sam będe musiał sprawdzić swoje :P a nie chce mi się tyle dłubać :/

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 19:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bezduszny napisał(a):
A VAG nie podaje informacji o tym ?

Sam będe musiał sprawdzić swoje :P a nie chce mi się tyle dłubać :/

moze i w 3.3 TDI da rade to jakos sprawdzic ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:47:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W starych TDI ie ma takiej opcji, moze A8 ma dodatkowe czujniki , przeskanuj silnik VAG`iem , wszystkie bloki po kolei moze znajdziesz.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: