Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
Bilu napisał(a):
baskecik napisał(a):
@ Bilu - ludzi interesuje to co pod prawa stopą oraz jego przydatność i użyteczność. Wykresy z hamowni mówią same za siebie.
wiec najprosciej sprawdzic przyspieszenie od 0 do 100 km/h i Vmaxa w katalogu.
gdzie tu wiec przewaga diesla?
Czy analizujemy silniki o tej samej mocy ? V-max dla benzyny, przyspieszenie do 100 dla diesla i elastycznosc dla diesla.
Za v-max odpowiedzialna jest moc, za resztę moment, zgadza się ?
a po co analizowac silniki o tej samej mocy? bardziej miarodajne jest porownanie tych samych pojemnosci.
0-100, Vmax dla benzyny, a spalanie dla diesla i wszystko w temacie.
ceny paliw mamy na poziomie europejskim, ale zarobki jeszcze nie.
wyobrazasz sobie taka dyskusje w sytuacji gdzie litr benzyny i ropy kosztuje 1,- PLN?
ja tak, ale na forum "ciekawostki"
Gdzie sens ? Powtarzasz to co powtarza wielu ... józef wspomniał już że posiadacze V8 najchętniej ścigają się z AFN`ami, to samo czynisz Ty Jacku ...
Przecież już teraz benzyna jest tańsza od ropy, więc ocb ? 1zł czy 4 zł , jaka różnica ? Sadzisz ze spadek cen obu paliw spowoduje ze wszyscy rzuca sie na benzyniaki ? Nie sądzę, nadal bowiem wielu posiadaczy TDI bedzie ceniło moment oraz zasięg zamochodu na pojedynczym baku, dla benzyny zmieniłoby się to o tyle na lepsze że nie trzeba byłoby wozić balastu w bagażniku i denerwować innych smrodem gazu w korkach
Poza tym - taka cena paliwa spowodowałaby 2 rzeczy:
- wszyscy jeździliby V8,V10,V12 benzynami i dieslami
- brakłoby paliwa
To jest niemożliwe, nie w tym zakaczonym kaju