.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:58:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 19:52:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
a gdzie Ty bedziesz jezdzil glownie ? jak po trasie to roznicy nie bedzie praktycznie zadnej (jesli bedziesz jezdzil w miare spokojnie) Sam zobaczysz ze jak pojezdziasz troche 2.0 ktory imo zly nie jest to naprawde bedziesz myslal o czyms mocniejszym a wtedy beda dylematy typu ze to co masz jest dobre,ze cos tam dolozyles i szkoda sprzedac i suma sumaru nie bedziesz do konca zadowolony :diabel: w koncu jak sie jezdzi czyms o wygladze Coupe to Cie bedzie korcic zeby tym czasem troszke szybciej sie poprzemieszczac :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 20:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
ale ja musze kalkulowac :) i narzie 2.0 to max i odrazu gazowalbym go ( zwykla + blos , sprawdzone instalacja do wiekszosci aut)... wiadomo kazdy by chcial potworka miec pod maska ale kto to bedzie tankowal? ja sporo jezdze wiec musze miec w miare ekonomiczne autko.... a ze ktos kuopi sobie 2.3 czy 2.6 i raz w tygodniu pojezdzi sobie chwilke po rynku bo nie bedzie mial na paliwo....hehe nie w tym rzecz

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 20:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
jezdze troszke trasy ale duzo po miescie -- czesto wroclaw a tam jest koszmar w dzien.... wiec takie 2.3 w korkch to by zarlo ze ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 20:48:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Pamiętaj, że skoro gazujesz to już wzrost kosztów zużycia paliwa będzie przy większych pojemnościach proporcjonalnie mniejszy. Oczywiście to Twój wybór.

Co do motoru 2.0 to ja mam taki i codziennie korkuję we Wrocławiu i spalam 9,5 - 10,5 l/100km. Kiedyś jak miałem bliżej do roboty plus walniętą lambdę to chlał nawet więcej. To info może być dla Ciebie przydatne. Acha - jeżdżę na PB.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 21:46:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Stecko napisał(a):
zalozmy 2l wiecej spali, po ponad 4zlza litr paliwka to jakies 8zl na 100km - ja robie srednio ok 1500km miesiecznie to jakies poand 120zl doplaty miesiecznie.... wiec roznica jest jak by nie patrzec:) wiec daruje sobie te wieksze silniki... wydaje mi sie ze 2l jest to dobry kompromis pomiedzy oszczednoscia a dynamika... zreszta jak zaznaczylem ja jezdze "normalnie" i wysciowki nie szulak bo mnie nie stac:/

pozdr


tak, ale to 2.0 bedziesz deptal tak zeby fajnie jechalo i spali ok 15...a 2,3 nie bedziesz musial, ze jakos przyzwoicie jechalo....

mialem coupe B2 z silnikiem 1.8 palilo mi gazu 15....teraz mam 2,8 v6 w automacie i na sekwencji pali 14....

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 21:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Hmmm oki jak kto woli. Jak przymierzałem sie do zakupu auta to czytałem forum długi czas i doszedłem do wniosku ze wybiore jednak 2.3. Jestem bardzo zadowolony. Poszukaj jest multum postów na temat który Cię interesuje. Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 22:01:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Góral napisał(a):
tak, ale to 2.0 bedziesz deptal tak zeby fajnie jechalo i spali ok 15...a 2,3 nie bedziesz musial, ze jakos przyzwoicie jechalo....
....


Nie zgodzę się z Tobą :P
Jak będzie miał 2.0 to będzie deptał i spali mu 15.
Jak będzie miał 2.3 to tez będzie deptał i też spali mu 15 ale przy lepszych osiągach
A jak będzie miał 2.8 to spali mu pewnie z 17 przy sporo lepszych osiągach.

Z doświadczenia wiem że jak masz ciężką nogę to czy 2.0 czy 2.8 to i tak będzie pedał w podłogę :peace:

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 22:30:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Kowicz napisał(a):
Góral napisał(a):
tak, ale to 2.0 bedziesz deptal tak zeby fajnie jechalo i spali ok 15...a 2,3 nie bedziesz musial, ze jakos przyzwoicie jechalo....
....


Nie zgodzę się z Tobą :P
Jak będzie miał 2.0 to będzie deptał i spali mu 15.
Jak będzie miał 2.3 to tez będzie deptał i też spali mu 15 ale przy lepszych osiągach
A jak będzie miał 2.8 to spali mu pewnie z 17 przy sporo lepszych osiągach.

Z doświadczenia wiem że jak masz ciężką nogę to czy 2.0 czy 2.8 to i tak będzie pedał w podłogę :peace:


ale chodzilo mi o to, ze auto ze slabszym silnikiem trzeba bardziej deptac zeby jechalo :D ja tak mialem kiedys, ze buda byla za ciezka do silnika w seacie i po prostu sie meczyl :D
a przyu 2,3 tego nie bedzie mial ;)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 09:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
ale nie zawsze sie depta:) a jak bede jechal normalnie po miescie to i tak 2.3 bedzie wiecej palilo , nie mowiac o deptaniu.... nie wiem ile jezdzicie Panowie swoimi bryczkami ale ja ze swoich wyliczen miedzy 2.0 a 2.3 musialbym dokladac srednio ok 120-150zl do paliwa na miesiac ... a to jest duza roznica... mi sie nie oplaca duzego auta na codzien.... gdyby bylo mnie stac na drugie i na niedziele to tez bym kupil cos wiekszego....

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 09:58:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Stecko ma rację. Ja jeżdżąc 30km do roboty tam i z powrotem nie deptam tylko się toczę, bo depnąć nie mam ani ochoty ani możliwości. A w takim toczeniu 2.0 weźmie mniej niż 2.8.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 10:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
a wydaje mi sie ze takie 2,0 to jest w miare ekono a jak bede chcial wyprzedzic tira to nie bede potrzebowal pasa startowego zeby go wyprzedzic:) .....

... myslalem tez o calibra 2,0 16v jak na te pojemnosc BARDZO ekoniomiczne auta - pewniem gosciu ma i w trasie przy spokojnej pali 8 lpg, w miesie 10-12lpg a jak trzeba to jest czym depnac.... tylko ze calibry wydaja mi sie strasznie oklepane:/ w mojej miescine jest tego pelno... w 980% to zdezelowane i z 2,0 8v ...no i sprawa blachy....

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 11:35:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
sebolec napisał(a):
Co do motoru 2.0 to ja mam taki i codziennie korkuję we Wrocławiu i spalam 9,5 - 10,5 l/100km.....jeżdżę na PB.

U mnie dokładnie tak samo. A w trasie to i 7,5/100 km można wyciągnąć tocząć się. Silnik jest dosyć dynamiczny i tani w eksploatacji. Ale w niektórych sytuacjach trochę mu brakuje :/ Teraz wybrałbym 2.3 :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 18:34:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 18:48:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
wowo napisał(a):
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.


Tylko zalezy jakie 2.0 ;)

2.0 ABK
2.0 ABT
2.0 3A

Kazdy znich jest inny- choc ma taka sama pojemnosc
Ja uwazam ze 3A to bardzo dobry silnik :):

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Milo napisał(a):
wowo napisał(a):
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.


Tylko zalezy jakie 2.0 ;)

2.0 ABK
2.0 ABT
2.0 3A

Kazdy znich jest inny- choc ma taka sama pojemnosc
Ja uwazam ze 3A to bardzo dobry silnik :):


Były jeszcze:
2.0 6A
2.0 ACE
2.0 NM
:diabel: :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:40:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
a ja uwazam ze ACE to najlepszy silnik pali tyle co 90KM silniki, a osiagni znacznie lepsze. Zalezy czy komus zalezy na osiagach. Wiadomo deptasz jezdzisz po miescie to wiecej pali. Spalanie na trasie to inna opcja.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 20:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
wowo napisał(a):
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.

Chodziło mi o silnik 2.0 ABK czyli taki o jakim pisał Sebolec. Tocząc tzn, jadąc 80-90 km/h. No i nie napisałem że jest on ekonomiczny, tylko tani w eksploatacji :D A co do tego, że nie jest on zbyt udany to oczywiste.Teraz kupiłbym 2.6 lub 2.8 Q. Ale od czegoś trzeba przecież zacząć :) pozdro :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:10:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Nie oszukujmy się, silnik 2.0 (115KM) w Coupe to nieporozumienie pod względem osiągów ze względu na charakter tego auta... 2.3 10V to absolutne minimum choć ja żałuję, że nie mam 2.8q ale co tam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:24:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Marianb napisał(a):
wowo napisał(a):
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.

Tocząc tzn, jadąc 80-90 km/h.


Niekoniecznie aż tak tocząc się. Wystarczą dobre drogi. :diabel: Mnie 2000km po zagranicy, głównie na autostradach przy prędkościach 130-140 km/h z klimą wyszło 7,6 l/100km.

Natomiast latając trasą po Polsce, dynamicznie ale bez szaleństw, absolutnie nie da się zejść poniżej 8 litrów.

Jeszcze raz to napiszę - drugi raz 2.0 bym nie kupił. Silnik nie jest tragiczny, ale to jednak mocno przestarzała konstrukcja. Solidny i nic więcej. Pali w granicach rozsądku, ale do miana ekonomicznego mu daleko.

Do coupe to tylko 2,8q. Ja wiem, że przed zakupem to stres, że drogo, koszty, itp. Ale ja już 2 tygodnie po zakupie żałowałem, że nie wziąłem przynajmniej 2,3. Miesiąc później już wiedziałem - trzeba było szukać tylko 2,8. Teraz wiem także, że następne auto chcę Q. Dodatkowo z większym silnikiem w parze idzie także większy wypas. Często pełna elektryka, klimatronic, skóra, lampki zespolone (mam na myśli limo lub avant). Chciałbys dołożyć te bajery później to w auto włożysz dodatkowo 5-10tys. A bez tego wszystkiego podróżowanie nie jest tak przyjemne.

Poza tym co ważne, 2,6 i 2,8 mają wtrysk sterowany elektronicznie. To dużo nowocześniejsze rozwiązanie niż w 2,0 i 2,3 dzięki czemu auto pali mniej i lepiej się zbiera.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:26:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Marianb napisał(a):
wowo napisał(a):
Tocząc się w trasie to mi V6 7,5l spali, więc nie mów, że 2.0 jest ekonomiczne, bo to chyba najmniej udany motorek.

Chodziło mi o silnik 2.0 ABK czyli taki o jakim pisał Sebolec. Tocząc tzn, jadąc 80-90 km/h. No i nie napisałem że jest on ekonomiczny, tylko tani w eksploatacji :D A co do tego, że nie jest on zbyt udany to oczywiste.Teraz kupiłbym 2.6 lub 2.8 Q. Ale od czegoś trzeba przecież zacząć :) pozdro :peace:


Mowa jest właśnie o silniku 2.0 3A ;)

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: