noe napisał(a):
Witam Was Dobrodzieje!
Olo, super że poruszyłeś ten temat. pomykam od września B4 AVANT 115KM w automacie. SUPER CAR zawsze chciałem takie no i mam, ale moje "A" boli to samo, odpala na zimno extra... albo prawie, a jek trochę polata, to kręce, kręce i bez wciśniętego pedału gazu bym się zakręcić mógł. Jak mu wdepnę to odpali, ale czuć paliwko przez chwilę. Wymieniłem Sondę L, bo przylewał, ciężko zapalał i dużo palił. Na spalanie pomogło ale zapalanie b/z. Więc twój przypadek może być dokładnie tym co boli moją "A". Dzisiaj zerknę w układ zasilania, ale przyznam, że do końca nie wiem gdzie jest umieszczony ten regulator ciśnienia wtrysku. Opiszczie obrazowo, który wężyk odłączyć, jak sprawdzić prawidłową pracę tego czegoś, i ewntualnie ile ta przyjemność kosztuje w zakupie.
Hej. Wszytsko zrobisz sam bo to banal
wiec tak na zdjeciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/297a37b0697e4372.html
numer dwa to regulator. Odchodzi od niego przewodzik do kolektora. Jak patrzysz na listwe od wtryskow(wiesz ktora?) to na koncu tej listwy jest regulator. Odlacz przewodzik po stronie kolektora i obczaj czy leje sie benzynka
- zrob to koniecznie po jakiejs 20min jezdzie bo wtedy wlasnie leci ta benzyna (przynajmniej u mnie), a nie powinna.
Ja wlasnie kupilem regulator PIERBURGA
jak chcesz to odezwij sie na priv to zalatwie Ci taniej z inter carsu pozdro i powodzenia !!
Jutro zaloze i sie okaze czy to na 100% regulator