.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 11:58:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 19:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
sebolec napisał(a):
Niekoniecznie aż tak tocząc się. Wystarczą dobre drogi. :diabel: Mnie 2000km po zagranicy, głównie na autostradach przy prędkościach 130-140 km/h z klimą wyszło 7,6 l/100km.
Natomiast latając trasą po Polsce, dynamicznie ale bez szaleństw, absolutnie nie da się zejść poniżej 8 litrów.

U mnie dokładnie tak samo na autostradach jak i w Polsce takie same wyniki :) A swoją opinie wyraziłem o silniku ABK w B4 a nie 3A ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 19:32:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Kolego "stecko" kupuj co najmniej 2,3l bo bedziesz załował tak jak wielu co zaczynali od za słabej jednostki, i po co to komu.Pozdrawiam

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:41:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
hołard napisał(a):
Kolego "stecko" kupuj co najmniej 2,3l bo bedziesz załował tak jak wielu co zaczynali od za słabej jednostki, i po co to komu.Pozdrawiam


Nie zgodził bym się z Tobą :P po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście :?: i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów :?: a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze ;)

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Milo napisał(a):
hołard napisał(a):
Kolego "stecko" kupuj co najmniej 2,3l bo bedziesz załował tak jak wielu co zaczynali od za słabej jednostki, i po co to komu.Pozdrawiam


Nie zgodził bym się z Tobą :P po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście :?: i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów :?: a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze ;)


Każdy chwali swoje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:58:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2006 00:39:41
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
To i ja się przyłącze do dyskusji

Jeśli chodzi o coupe to IMHO 2.3 10V to minimum. Posiadam coś takiego od maja i ...teraz szukając coupe na pewno szukałbym czegoś większego np 2.6.
Do KM się człowiek szybko przyzwyczaja. Jest to moje jedyne autko i poruszam się nim na codzień po W-wie, także myślę że korki porównywalne z Wrocławiem i autko nie pali więcej niż 10-11 (11 to w lecie w korkach gigant z klimą na maxa).

Podsumowując 2.0 do coupe to przynajmniej moim zdaniem troszkę za mało mocy, zresztą tak samo jak moje 2.3 10V ;)

_________________
Audi coupe 2.3 NG 90'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:58:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Combi napisał(a):
Milo napisał(a):
hołard napisał(a):
Kolego "stecko" kupuj co najmniej 2,3l bo bedziesz załował tak jak wielu co zaczynali od za słabej jednostki, i po co to komu.Pozdrawiam


Nie zgodził bym się z Tobą :P po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście :?: i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów :?: a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze ;)


Każdy chwali swoje ;)


Cicho bo się wyda :diabel: wiesz jak szukałem Coupety to polowałem na 2.3 20V Q ale nie było :/ teraz z perspektywy czasu w ogole nie załuje za kupiłem 2.0 :) jak na miasto wystarczy i tak kazdy zostaje z tyłu a i przepisowa predkosc baaardzo ciezko utrzymać :D

zetaphone napisał(a):
Jeśli chodzi o coupe to IMHO 2.3 10V to minimum(...)
(...)autko nie pali więcej niż 10-11 (11 to w lecie w korkach gigant z klimą na maxa).


No to chyba faktycznie, jak tylko stoi w korkach ;)

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:17:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Milo napisał(a):
Nie zgodził bym się z Tobą :P po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście :?: i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów :?: a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze ;)


Tak z ciekawości- o których kosztach utrzymania piszesz? jakies konkrety?
Koszt utrzymania Coupe GT 1.8 emciora jest porównywalny do mojego 7A jesli nie liczyc mojego o ok 2 l/100 km wiekszego spalania i jakies grubszych wymian niezbednych raz na kilkadziesiat tys km ( uszczelniacze zaworow, szklanki itd- ktorych nota bene nie robił jeszcze ani emte ani ja). Nie mówiac juz o 2.0, pieciocylindrowego silnika zura, ktorego koszty utrzymania sa juz identyczne do moich.
W zwiazku w celu rozjasnienia nieco tematu:

- jesli juz Coupe, to z silnikiem 5-cio lub 6-cio cylindrowym
- porownanie kultury pracy 4-ro i 5-cio cylindrowca to jest jak porownanie pomaranczy z mandarynka- niby to samo a jednak nie do konca... ;)
- bedac w posiadaniu ZDROWEGO, SPRAWNEGO I DOBRZE WYREGULOWANEGO 2.3 10V moze sie okazac ze auto pali porownywalnie lub naprawde nieznacznie wiecej o 2.0 4 cyl
- wyzsze koszty utrzymania to bajka- wez konkretne elementy i porownaj. No chyba ze przeszkodą jest jedna swieca więcej podczas wymiany :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
widze ze rozmowa wrze:) a ja dalej nie wiem :)) chyba jednak narazie 2.0 ze wzgledu na oszczednosci na paliwo ,zobaczymy jak to bedzie za jakis czas:) .... a z drugiej strony kumpel mi wmawia " bierz calibre 2.0 16v i te coupety bedziesz objezdzal jak chcesz" ....ponoc malo palo jak na te moc bo w 10-15 lpg sie normalnie miesci a 150 kucykow jest... i teraz tro juz calkiem nie wiem... hehe

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:28:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Stecko napisał(a):
widze ze rozmowa wrze:) a ja dalej nie wiem :)) chyba jednak narazie 2.0 ze wzgledu na oszczednosci na paliwo ,zobaczymy jak to bedzie za jakis czas:) .... a z drugiej strony kumpel mi wmawia " bierz calibre 2.0 16v i te coupety bedziesz objezdzal jak chcesz" ....ponoc malo palo jak na te moc bo w 10-15 lpg sie normalnie miesci a 150 kucykow jest... i teraz tro juz calkiem nie wiem... hehe

pozdr


Kolego- odpowiedz sobie sam na kilka podstawowych pytan, np czy bedzie mnie stac na utzymanie auta, ile nim bede jezdzil itd...
Bo jesli szukasz auta patrzac na jego oszczednosc paliwa to kup VW Polo 1.4d i ciesz sie ekonomia a nie rozważaj zakup wozu który na 100% bedzie palił powyzej 10l/100 km.

Jesli zas chodzi chodzi o porownanie Calibry do Coupe- hmm- nie jestem absolutnie ortodoksem. Poprostu jesli masz okazje to przejedz sie Oplem a potem porownaj go z Audi. Sam bedziesz wiedzial co wybrac ;)

P.S. I niech Ci kumpel pokaze zdrową kilkunastoletnią Calibre. Jak znajdie to daj znac- sam chetnie bym zobaczył ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
bierz opla bo szkoda coupe gazować i potem drutować a widzę że kolega z tych "chwast & fury" nieważne co byle tanio.

Jeśli nie stać cie na 2.3 - nie stać cię na Audi Coupe.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:48:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
no jestes w bledzie kolego nie szukam taniej furki "fast&...." owszem szukam taniego w miare dobrego autka z przyzwoitym spalaniem i "zapasem" pod pedalem gazu... nie ukrywam ze nie mam 20tys na auto wiec szukam taniego i praktycznego rozwiazania.... co do jazdy to robie srednio miesiecznie ok 1500- 2000 tys km wiec zalezy mi troszke na ekonomi:)) ale znowu jazda 1.4 to nie to co bym chcial.... dlatego cos dobrego cos kolo 2.0 z gazem(BLOS'a bede dawal) i jakimis tam paroma kucykami:)

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
... twoje slowa "nie stac cie na 2.3" ... zle mowisz chlopie:) nie wszyscy jezdza jak malolaty i deptaja tylko auto --- do "normalnej" jazdy to i 2.0 wystarczy zapewne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:57:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Stecko napisał(a):
widze ze rozmowa wrze:) a ja dalej nie wiem :)) chyba jednak narazie 2.0 ze wzgledu na oszczednosci na paliwo ,zobaczymy jak to bedzie za jakis czas:) .... a z drugiej strony kumpel mi wmawia " bierz calibre 2.0 16v i te coupety bedziesz objezdzal jak chcesz" ....ponoc malo palo jak na te moc bo w 10-15 lpg sie normalnie miesci a 150 kucykow jest... i teraz tro juz calkiem nie wiem... hehe

pozdr


Sam przeczysz swoim zalozeniom....jesli chcesz jezdzic szczednie to kup auto malolitrazowe....najlepiej golfa 2 1,6d, a gdy chcesz objezdzac auta to kup 2,3 lub 2,8....Gdy ja po przesiadce z malucha na Coupe GT 1,8 + LPG obawialem sie wzorstu kosztow utrzymania to sie milo zaskoczylem, spalal 10 gazu....wtedy byl po 1,3/l wiec jezdzialem taniej niz maluchem, koszty utrzymania rowniez niskie.

Ale z Twoich wypwiedzi widac, ze jednak nie chcesz auta ekonomicznego, wiec kup Calibre, ogladnij film Calibra team i bedziesz wiedzial o co chodzi...

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 00:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
"calibta team" a gdzi eto mozna dorwac??:)

jakies namiary....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 00:07:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Stecko napisał(a):
"calibta team" a gdzi eto mozna dorwac??:)

jakies namiary....

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... libra+team

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 00:21:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
:)

powiem tak --- tragiczne byly te calibry na tym filmilu ze zlotow... same spojlery grrr:/ .... mi chodzilo o calkiem inna calibre, normalna "cywilna" ...

np taka:

http://www.allegro.pl/item141776595_ope ... _0_8v.html

tylko nie z tym silnikiem....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 00:39:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
martab99 napisał(a):
Milo napisał(a):
Nie zgodził bym się z Tobą :P po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście :?: i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów :?: a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze ;)


Tak z ciekawości- o których kosztach utrzymania piszesz? jakies konkrety?
Koszt utrzymania Coupe GT 1.8 emciora jest porównywalny do mojego 7A jesli nie liczyc mojego o ok 2 l/100 km wiekszego spalania i jakies grubszych wymian niezbednych raz na kilkadziesiat tys km ( uszczelniacze zaworow, szklanki itd- ktorych nota bene nie robił jeszcze ani emte ani ja). Nie mówiac juz o 2.0, pieciocylindrowego silnika zura, ktorego koszty utrzymania sa juz identyczne do moich.
W zwiazku w celu rozjasnienia nieco tematu:

- jesli juz Coupe, to z silnikiem 5-cio lub 6-cio cylindrowym


- porownanie kultury pracy 4-ro i 5-cio cylindrowca to jest jak porownanie pomaranczy z mandarynka- niby to samo a jednak nie do konca... ;)
- bedac w posiadaniu ZDROWEGO, SPRAWNEGO I DOBRZE WYREGULOWANEGO 2.3 10V moze sie okazac ze auto pali porownywalnie lub naprawde nieznacznie wiecej o 2.0 4 cyl
- wyzsze koszty utrzymania to bajka- wez konkretne elementy i porownaj. No chyba ze przeszkodą jest jedna swieca więcej podczas wymiany :diabel:



Martab chocby to co wymieniał ostatnio :D
chłodnica :D
2.0 koszt 130zł
2.3 koszt 400zł

A na marginesie kolega Stecko powinien zaczac od znalezienia zdrowej Copety(bo oto baardzo ciezko) a nie od zastanawiania sie nad silnikiem. ;)

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 00:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Milo napisał(a):
chłodnica :D
2.0 koszt 130zł
2.3 koszt 400zł


2.0 -130 = ze złomu/allegro/używka/podróbka
2.3 -400 = nowa oryginał po zniżkach.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 01:42:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A najlepiej kup se KOŁO i pierd....j się nim w czoło.
Najbardziej ekonomiczne rozwiązanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 08:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
"eszkesz"

co to za pajac??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: