Milo napisał(a):
Nie zgodził bym się z Tobą

po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście

i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów

a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze

Tak z ciekawości- o których kosztach utrzymania piszesz? jakies konkrety?
Koszt utrzymania Coupe GT 1.8 emciora jest porównywalny do mojego 7A jesli nie liczyc mojego o ok 2 l/100 km wiekszego spalania i jakies grubszych wymian niezbednych raz na kilkadziesiat tys km ( uszczelniacze zaworow, szklanki itd- ktorych nota bene nie robił jeszcze ani emte ani ja). Nie mówiac juz o 2.0, pieciocylindrowego silnika zura, ktorego koszty utrzymania sa juz identyczne do moich.
W zwiazku w celu rozjasnienia nieco tematu:
- jesli juz Coupe, to z silnikiem 5-cio lub 6-cio cylindrowym
- porownanie kultury pracy 4-ro i 5-cio cylindrowca to jest jak porownanie pomaranczy z mandarynka- niby to samo a jednak nie do konca...
- bedac w posiadaniu ZDROWEGO, SPRAWNEGO I DOBRZE WYREGULOWANEGO 2.3 10V moze sie okazac ze auto pali porownywalnie lub naprawde nieznacznie wiecej o 2.0 4 cyl
- wyzsze koszty utrzymania to bajka- wez konkretne elementy i porownaj. No chyba ze przeszkodą jest jedna swieca więcej podczas wymiany
