.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 14:56:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 09:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
Co do opinii Twojego kolegi ze Calibra objedzsiesz kazde audi 2.0 to bym sie troche spieral bo wiem z doswiadczenia ze calibra z gazem raczej nie jest takim rewelacyjnym pociskiem... Jezeli chcez kupic 2.0 koniecznie to poszukaj jakiegos ACE bo mniejsze to naprawde jest bez sensu, auto jest dosc ciezkie jak na 3 drzwiowe-moje wazy 1300 kg i silnik ABK raczej malo bedzie mial pod noga za to wir w baku podobny co ACE. Wiadomo ACE w coupe to szukanie igly w stogu siana. Jezeli chcesz kupic auto za 10k io do tego je zagazowac blosem to wogole nie polecalbym audi...Poprostu moim zdaniem te samochody z silnikami ponizej 2.3 nie nadaja sie do gazu....Jesli chcesz byc ekonomiczny,tani i oszczedny to zmien marke dobrze Ci radze... Albo za kilka lat kolejny trup bedzie na sprzedaz...Pozdro

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 09:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Milo napisał:
Cytuj:
Nie zgodził bym się z Tobą po co komu 2.3, 2.6, 2.8 jezeli mieszka w duzym mieście i tak mocy auta sie nie wykorzystuje a spalanie jest na poziomie 15 litrów a i koszty utrzymania takiego silnika są o wiele wieksze


Moc się wykorzysta i nie chodzi tu o deptanie od świateł do świateł. Masz więcej mocy w niższych obrotach, więc przyspieszasz na luzaku i nie trzeba piłować. Jazda w trasie to sama przyjemnośc. Zarzucasz 5 i bez problemu przyspieszasz od 60 ponad 200km/h. Przejedz sie takim autem za kierownicą, a poczujesz różnicę.
Co do kosztów, to obecnie ceny części są do siebie porównywalne, więc cała różnica bierze sie tylko ze spalania i ubezpieczenia.

b]Milo napisał:[/b]
Cytuj:
A na marginesie kolega Stecko powinien zaczac od znalezienia zdrowej Copety(bo oto baardzo ciezko) a nie od zastanawiania sie nad silnikiem.

Kurde, bierzcie moją. Cena spadła do 13500zł :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 09:33:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
wowo napisał(a):
Kurde, bierzcie moją. Cena spadła do 13500zł :D


Wydaje mi sie ze kolega chce kupic Coupe za 6000tys :D ;)

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 13:35:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
eszkesz napisał(a):
A najlepiej kup se KOŁO i pierd....j się nim w czoło.
Najbardziej ekonomiczne rozwiązanie


Widze że elokwencja i konkretność nie są Twoimi mocnymi cechami...

Karteczka ode mnie :!!: :<

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 13:54:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Panowie eszkesz i stecko, zachowujecie się w sposób niezgodny z regulaminem, a rozmowe prowadzicie w stylu rynsztokowym.
Na wniosek użytkowników forum otrzymujecie po ostrzezeniu z złamanie:
- par 1 , pkt2, podpkt 6
- par 2 pkt 1

Przestrzegam innych uzytkowników forum przed takim zachowaniem. Prowokowanie do awantur równiez karane jest ostrzeżeniem. :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 21:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
wowo napisał(a):
Kurde, bierzcie moją. Cena spadła do 13500zł :D


Wowo, gdbyś miał quattro i klimę juz dawno stałbym pod drzwiami u Ciebie, ponieważ zrobiłeś swoją Coupetkę doskonale i do tego z ekstra silnikiem. :)

Ja zastanawiam się nad sprzedażą swojej i kupnem Audi Coupe 2.8q lub BMW Coupe 325, ale to tak poza tematem. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 22:45:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A karteczkę przyjmuje z przyjemnością(lata mi to koło fiata). A moja wypowiedż wzięła się stąd że już 5 stron tłumaczycie gościowi żeby kupił coś powyżej 2.0 a tu jak głową w mur. Po co się kogoś pytasz kolego jak wiesz co kupić.

Przecież jak ktoś myśli o kupnie opla to niech kupuje(będzie miał później hopla) i straci całą przyjemność z jazdy całkiem fajnym autkiem jakim jest AUDI COUPE. Apropo CALIBRY to jeżdżą tym teraz chyba tylko największe buraki.

NARA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 23:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
widzialem naprawde ladne calibry i nie wygladaly jak choinki... a co do burakow to nie mozna mowic ze tylko calibrami jezdza...... kadze auto mozna spier... nawalic naklejek , spojlerow itp. coupe rowniez mozna zepsuc...

:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 00:16:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eszkesz napisał(a):
A karteczkę przyjmuje z przyjemnością(lata mi to koło fiata). A moja wypowiedż wzięła się stąd że już 5 stron tłumaczycie gościowi żeby kupił coś powyżej 2.0 a tu jak głową w mur. Po co się kogoś pytasz kolego jak wiesz co kupić.

Przecież jak ktoś myśli o kupnie opla to niech kupuje(będzie miał później hopla) i straci całą przyjemność z jazdy całkiem fajnym autkiem jakim jest AUDI COUPE. Apropo CALIBRY to jeżdżą tym teraz chyba tylko największe buraki.

NARA.

Skoro ci lata i nadal wyzywasz innych od buraków, sugeruję zmianę forum -> www.buraki.com.pl/forum

O buractwie i dresiarstwie nie świadczy stan posiadania, czy auto, którym się poruszasz, jedynie postawa i ton wypowiedzi. Zegnamy bez żalu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 00:50:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Calibra to tanie auto ze średnim spalaniem (co ma znaczenie dla małolatów z niskim kieszonkowym), które w postaci fabrycznej wygląda z zewnątrz dla wielu atrakcyjnie (nie trzeba inwestować od razu kilku tys. jak np. w Audi czy BMW Coupe). Stąd jej popularność, a wiadomo im więcej ludzi posiada jakieś auto tym większa szansa, że część z nich zepsuje dany model i tak się stało z Calibrą, którą pogrążają jeszcze słabe materiały, marka oraz najpopularniejszy okaz naszych dróg, czyli zajeżdżone 2.0 8V na gazie z masą wieś tunningu.

Stecko nie myślałeś o jakimś dieselu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 00:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pamietam czasy kiedy Calibra była wabikiem na młode dziweczęta i wtedy hmmm... to było autko ;)
Niestety ząb czasu osadził na blacharce rdzę ale pomimo wszystkiego to auto nadal w opinii wielu ma to cos ;)
Osobiście nie trawię go, ale musze być sprawiedliwy i obiektywny. :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 16:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Combi napisał:
Cytuj:
Wowo, gdbyś miał quattro i klimę juz dawno stałbym pod drzwiami u Ciebie, ponieważ zrobiłeś swoją Coupetkę doskonale i do tego z ekstra silnikiem.


Klime mam prawie skompletowaną, zapakowaną w kartonik. Trzeba dorezać, a quattro, hmm... da się bez tego żyć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 17:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 18:54:55
Posty: 77
Lokalizacja: Wrocław City
Do Stecko widze ze kolega ma spory dylemat. Ja tez mialem jak kupowalem swoje auto. Rozwazalem takze Calibre 2.0 16v (i wlasnie nie ekokibla tylko starszy silniczek C20XE (to dla nie wtajemniczonych w silniki OPLA)). To sa troche wieksze koszta lania do tego (wiadaomo 16v lapie powyzej 3,5tys obr.i trzeba cisnac zeby to jakos jechalo) jak do Audi 2.0 a osiagi lepsze (zaraz ktos sie przyczepi wiec napisze takze Audi trzeba troche krecic). Ale jak szukasz cos do szybszej jazdy to szukaj przynajmniej 2.3 jak radza koledzy. Jak ekono to wez disela. Bo widze ze zaczyna sie robic bledne kolo: chesz jezdzic szybciej ale ekonomicznie.... To se ne da Pane. Dwulitrowka pojezdzisz troche i zaloze sie ze sie znudzi Ci szybko. Wczesniej jedzilem Omega ojca 2.0 8v przesiadlem sie do mojego Audi ABK i kurde "jak to fajnie przyspiesza" ale szybko znudzilo mi sie. I podobnie bedzie z Toba raz przejedziesz sie czyms szybszym (np 2.3 2.6) i bedzie Ci zal ze nie wziales czegos mocniejszego.

Moja rada kolego przemysl i pokalkuluj sobie SPEED i ACCELERATION albo ECONOMY.

Co do czesci osob i ich wypowiedzi na tremat Calibry:
Zgodze sie ze teraz auta te sa zajechane i jezdza nimi rozni ludzie. Ktorzy wlasnie zrobili taka opinie o tym Oplu....naklejki, diody, spojlery i 8v z LPG i naklejka SPORT :/ ogolnie wies tunning Ale jest to fajne autko i nie mozemy kategoryzowac jej ze wzgeldu na ludzi ktorzy nimi jezdza. Trzebe poznac zeby mowic.

Pzdr

_________________
Było: Audi 80 B4 ABK, Omega B 2.0
Jest: Omega B 3.0
Będzie: Audi..... tez Audi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 18:25:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Combi napisał(a):
Calibra to tanie auto ze średnim spalaniem (co ma znaczenie dla małolatów z niskim kieszonkowym), które w postaci fabrycznej wygląda z zewnątrz dla wielu atrakcyjnie (nie trzeba inwestować od razu kilku tys. jak np. w Audi czy BMW Coupe). Stąd jej popularność, a wiadomo im więcej ludzi posiada jakieś auto tym większa szansa, że część z nich zepsuje dany model i tak się stało z Calibrą, którą pogrążają jeszcze słabe materiały, marka oraz najpopularniejszy okaz naszych dróg, czyli zajeżdżone 2.0 8V na gazie z masą wieś tunningu.

Stecko nie myślałeś o jakimś dieselu?

bez sensu jest to co piszesz... w calibre trzeba jeszcze wiecej wlozyc niz w audi czy inne auto bo przeciez trzeba tak samo o nie dbac a w oplu na dzien dobry blacha do roboty. no chyba ze wychodzisz z zalozenia ze to tak tanie auto bo mimo ze nic nie robisz to jeszcze jezdzi :P ... niestety. calibry maja swoje kolo fanow z racji atrakcyjnej sylwetki i to wszystko co w calibrze jest lepsze niz w Audi. no moze jeszcze fakt ze Calibra w wersji z napedem na jedna os ma z tylu niezalezne zawieszenie co ma niemaly wplyw na poprawe prowadzenia. poza tym auta tego typu to przewaznie rdza wiszaca na lakierze a dokladajac do tego przeszlosc w polsce to tuning bez dbalosci o podstawowe elementy eksploatacyjne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 19:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
hans napisał(a):
Combi napisał(a):
Calibra to tanie auto ze średnim spalaniem (co ma znaczenie dla małolatów z niskim kieszonkowym), które w postaci fabrycznej wygląda z zewnątrz dla wielu atrakcyjnie (nie trzeba inwestować od razu kilku tys. jak np. w Audi czy BMW Coupe). Stąd jej popularność, a wiadomo im więcej ludzi posiada jakieś auto tym większa szansa, że część z nich zepsuje dany model i tak się stało z Calibrą, którą pogrążają jeszcze słabe materiały, marka oraz najpopularniejszy okaz naszych dróg, czyli zajeżdżone 2.0 8V na gazie z masą wieś tunningu.

Stecko nie myślałeś o jakimś dieselu?

bez sensu jest to co piszesz... w calibre trzeba jeszcze wiecej wlozyc niz w audi czy inne auto bo przeciez trzeba tak samo o nie dbac a w oplu na dzien dobry blacha do roboty. no chyba ze wychodzisz z zalozenia ze to tak tanie auto bo mimo ze nic nie robisz to jeszcze jezdzi :P ... niestety. calibry maja swoje kolo fanow z racji atrakcyjnej sylwetki i to wszystko co w calibrze jest lepsze niz w Audi. no moze jeszcze fakt ze Calibra w wersji z napedem na jedna os ma z tylu niezalezne zawieszenie co ma niemaly wplyw na poprawe prowadzenia. poza tym auta tego typu to przewaznie rdza wiszaca na lakierze a dokladajac do tego przeszlosc w polsce to tuning bez dbalosci o podstawowe elementy eksploatacyjne


Nie bez sensu, tylko mówimy o dwóch różnych rzeczach :) . Dla Ciebie najważniejsza jest strona techniczna, ale zauważ że Opla nie kupi ktoś komu zależy na jakości materiałów itd., bo przecież ta marka stanowi kompletne dno w tej kwestii i nie ma jej nawet co porównywać do Audi. Rzecz w tym, że samochody z początku lat 90 typu Audi Coupe, BMW Coupe, Honda Civic, Opel Calibra itp. to są auta dla młodzieży i one mają przede wszystkim wyglądać, zwracać na siebie uwagę i być przy tym tanie. Audi czy BMW Coupe w ogóle nie pasują do tej koncepcji, bo w serii wyglądaja archaicznie i trzeba w nie włożyć sporo gotówki, aby były atrakcyjne (notabene stają się wtedy bezkonkurencyjne, ale niewielu ma na to pieniądze), są dodatkowo drogie przy zakupie. Stąd popularność Calibr, oto mi chodziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 23:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 12:33:52
Posty: 26
hmmm zgadzam sie z wami ale nie w kazdej kwestii...:) nie chce disel... chce taki kompromis pomiedzy osiagami a spalaniem i nie mowcie ze tak sie nie da:)) dlatego "krece" sie w okolicy 2.0 ... dla jednych to malo a dla innycg duzo gdy wczesniej jezdzili 1.3....:) co do calibry -- fakt ladne "zewnetrznie" auto ale ciezko do dostania w dobrym stanie ze wzgledu na oplowska "wade" rdza.... ale mozna trafic ladne model bez wiejskiego tuningu i mala iloscia rdzy:)) chodzi mi glownie o auta z niemiec -- na polskich tablicach bym nie kupwyal nawet... co do audi to prawda uroda nie grzeszy ale znowu wykonanie wydaje sie trwalsze... no i kazda jest chyba ocynk blacha, dobrze mysle??

problem jest ale tak siedze od paru dni jestem chyba bardziej sklonny do "trwalszego" auta jakim jest audi wszak wole jezdzic "trwalszym" autem niz ladniejszym - rdzewiejacym.... wiec cos na ten temat bo siedzi jeszcze u mnie kadet.... ale "ludze" sie ze calibry maja lepsze blachy niz kadety , no chyba ze jestem w bledzie...


pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 01:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Stecko napisał(a):

wszak wole jezdzic "trwalszym" autem niz ladniejszym - rdzewiejacym....

pozdr


Wiem ze trzeba byc obiektywnym ( i te gusta bez dyskusji) ale bez przesady, jakim ładniejszym? Dla mnie calibra pomijajac jej wady i zalety to nadmuchany serdelek i nie jak sie ma porownywanie jej do audi coupe( no chyba ze rocznikowo) bo ładniejsze to zdecydowanie nie jest, no chyba ze od kadeta :diabel: Audi to audi bez porownania. Pozdrawiam :peace:

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 11:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Co prawda ostatnie kilka (naście) postów jest zupełnie nie na temat, ale odnowię temat choćby dlatego żeby nie robić nowego. Nie daleko po tym jak zdołam rozstać się z moim cygarem i przestać opłakiwać jego stratę, myśla nad kupienie czegoś mniejszego i zwinniejszego. Stąd pomysł na jakieś coupe.
Fundusze jakie moge przeznaczyć na ten cel to plus minus 7 tys.
interesuje mnie ten oto model http://www.audiklub.org/dane/coupe/b3/coupe_1.8e.html
Ostatnimi czasy zaprzyjaźniłem się z szukajką i znalazłem dużo informacji na temat samego auta, chociaż silnika- mniej. Często przejawia się 2.3 ng czy nf jakoś tak ale rzadko 1.8. Czy to aż tak niewydarzone silniki, że nigdzie ich ani spotkać ani polecić?
Jak wygląda sama praca silnika, jak wygląda roczne utrzymanie takiego auta poza wymianami części eksploatacyjnych, czy to dobry samochód do, niezbyt agresywnej, czasem dynamicznej jazdy dla 20 latka ?
No i podstawowym pytaniem jest to czy jest możliwość znalezienia takiego modelu za takie pieniądze żeby nie był jakimś zużytym chaśplem.

(wspomne tylko że gazu nie chce chyba, że ten silnik go dobrze znosi)

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vx14oc3za3zy

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2008 09:48:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Rysiek88 napisał(a):
Co prawda ostatnie kilka (naście) postów jest zupełnie nie na temat, ale odnowię temat choćby dlatego żeby nie robić nowego. Nie daleko po tym jak zdołam rozstać się z moim cygarem i przestać opłakiwać jego stratę, myśla nad kupienie czegoś mniejszego i zwinniejszego. Stąd pomysł na jakieś coupe.
Fundusze jakie moge przeznaczyć na ten cel to plus minus 7 tys.
interesuje mnie ten oto model http://www.audiklub.org/dane/coupe/b3/coupe_1.8e.html
Ostatnimi czasy zaprzyjaźniłem się z szukajką i znalazłem dużo informacji na temat samego auta, chociaż silnika- mniej. Często przejawia się 2.3 ng czy nf jakoś tak ale rzadko 1.8. Czy to aż tak niewydarzone silniki, że nigdzie ich ani spotkać ani polecić?
Jak wygląda sama praca silnika, jak wygląda roczne utrzymanie takiego auta poza wymianami części eksploatacyjnych, czy to dobry samochód do, niezbyt agresywnej, czasem dynamicznej jazdy dla 20 latka ?
No i podstawowym pytaniem jest to czy jest możliwość znalezienia takiego modelu za takie pieniądze żeby nie był jakimś zużytym chaśplem.

(wspomne tylko że gazu nie chce chyba, że ten silnik go dobrze znosi)

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vx14oc3za3zy


Coupe z silnikiem 1.8 miało DZ 112KM pod maską, jest ich mało bo w większości szły na Włochy, i na specjalne zamówienie można je było kupić w Niemczech jako autka bez katalizatora, zamiast 2.0 115KM.

A silnik jest na mechanicznym wtrysku i jest to stara konstrukcja znana z B2jek GTE

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2008 15:50:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
http://moto.allegro.pl/item395927384_au ... 136km.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5178921

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5419063

Kupno Coupe nie jest jeszcze przesądzone ale już powoli zaczynam się rozglądać za odpowiednim dzieciątkiem którym mógłbym sie znów opiekować i wkładać w niego każde zdobyte pieniądze :) :peace:

P.S.
(Moim nieprawnym okiem ten biały mi sie podoba)

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: