.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 09:16:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 V6 AAH] zapach gazu przy przełączniu
PostNapisane: 20.lis.2006 18:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
witam
mam problem śmierdzi mi gazem w kabinie w momenice przełączenia na gaz przez jakieś 20 -30 sec czuć a potem już nie
dzieje się tak zawsze kiedy samochód jest zimny jak jest ciepły to nawet jak manualnie przełącze go z gazu na benzyne a potem odwrotnie nic nie smierdzi

kto wie co to może być bo u gazownika chca żebym samochód zostawił na noc a to kłopot dla mnie

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 21:10:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdź szczelnośc wszystkich złaczeń w komorze silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 11:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
a jak to zrobić skoro czuć tylko przy przełączaniu wtedy to tylko chwila nie oblecisz wszsytkich połączeń a nie masz jakiś pomysłów w związku z tym że czuć tylko w danym momencie i jak silnik jest zimny

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 12:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Woda z mydłem.Polać złącza i obserwować.

Druga sprawa.W momencie gdy silnik i układ jest z rana zimny, pierwszy strzał gazu do parownika powoduje mocne rozprężenie się gazu.
Być może to jest przyczyną.Ewentualnie nieszczelny zawór elektromagnetyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 12:34:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Na sekwencji za bardzo się nie znam, ale wydaje mi się, że to jest kwestia po pierwsze odpowiedniej temp. przełączenia na LPG. Sekwencja wymaga jednak trochę wyższych temperatur niż I czy II generacja. Z tego co mi wiadomo to minimalna temp. parownika to 20*C, a najlepiej jak ma 40*C. Po drugie może to być źle ustawiona mapa wtrysku gazu. Czyli coś podobnego o czym pisał Adam12. Zimny parownik=słabo odparowany gaz i pierwsze uderzenie LPG w cylindry jest tak obfite, że nie może zostać w całości zassane do cylindra i wywala np. filtrem powietrza.
Poza tym sprawdź dokładnie korek spustowy od syfu w parowniku, może jest niedokręcony i tam troszeczkę coś ulatuje. Może być tego bardzo, bardzo niewiele, ale gaz LPG jest tak śmierdzący, że nawet minimalny przeciek czuć. Ponieważ nieszczelność jest minimalna to po rozgrzaniu parownika cały gaz jest odparowywany i zasysany do silnika i na zewnątrz już nic nie leci.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: