.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 23:17:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 23:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
KORU napisał(a):
Na streetracing forum dzial o kill'ach niestety zostal usuniety. Dobrze ze tutaj mozna sobie poczytac kto i z kim sie sciga. ;)

Nie został usunięty, tylko trzeba sie zalogować bo jest ukryty dla nie zalogowanych ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 08:18:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Prezes napisał(a):
TDI górą :peace:


coś w tym jest :)

bo raz mnie skillowała podkrecona octavia 205 konna 1.9TDI
a ostatnimi czasy golf 4 TDI podkrecony na 185KM ... chociaz prawie do konca 2giego biegu bylem jeszcze z przodu :D

jak mam zalany dobry turbo gazik to e34 525 24V wciągam, a e36 325 24V idzie praktycznie łeb w łeb ;)

..czas na cipa, ale najpierw eeeh.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 13:13:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Lukasik napisał(a):
Prezes napisał(a):
TDI górą :peace:


coś w tym jest :)

bo raz mnie skillowała podkrecona octavia 205 konna 1.9TDI
a ostatnimi czasy golf 4 TDI podkrecony na 185KM ... chociaz prawie do konca 2giego biegu bylem jeszcze z przodu :D

jak mam zalany dobry turbo gazik to e34 525 24V wciągam, a e36 325 24V idzie praktycznie łeb w łeb ;)

..czas na cipa, ale najpierw eeeh.


a jaki masz motor u siebie?? bo chyba kojarze autko ale nie jestem pewien i chętnie bym sie spróbował, bo mam podobne wyniki jeśli chodzi o autka z którymi się ścigałem
pozdrawiam

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 13:16:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
boxer napisał(a):
a jaki masz motor u siebie?? bo chyba kojarze autko ale nie jestem pewien i chętnie bym sie spróbował, bo mam podobne wyniki jeśli chodzi o autka z którymi się ścigałem
pozdrawiam


u mnie siedzi 2.2l lekko doładowany 165KM (tzn kiedyś miał jak z fabryki wyjechał :D). biała cigareta.

co za V6? odpisz na prv.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 14:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Lukasik napisał(a):
boxer napisał(a):
a jaki masz motor u siebie?? bo chyba kojarze autko ale nie jestem pewien i chętnie bym sie spróbował, bo mam podobne wyniki jeśli chodzi o autka z którymi się ścigałem
pozdrawiam


u mnie siedzi 2.2l lekko doładowany 165KM (tzn kiedyś miał jak z fabryki wyjechał :D). biała cigareta.

co za V6? odpisz na prv.


PRV. poszedł :)

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 10:42:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
i znow trafilo mi sie ;)
miejscowka dokladnie ta sama co w przypadku ganianki z S8; pora rowniez identyczna. wracam z kolega z pracy. we wstecznym lusterku widze jak jakis xenon dynamicznie sie do mnie zbliza i po chwili na swiatlach na bielanach staje obok.
silnik nie do konca jeszcze rozgrzany wiec sciganka nie bedzie, ale lekka przygazowka na rozgrzanie nie zaszkodzi. kierowca BMW zinterpretowal to jako zaproszenie do wyscigu dlatego ruszyl jak z procy. ja ruszylem rownoczesnie z nim, ale jak wolnossacy i ledwie toczacy ;)
dotoczylem sie tak do nastepnych swiatel i ustawilem znow obok.
juz wiem z kim mam przyjemnosc: BMW 528 e39 w kombi :diabel:
jechalem z nim od bielan, ale bez scigania. dopiero ponownie razem ustawilismy sie na swiatlach przed telewizja.
tym razem taktyke mialem taka - nie chce wygrac za wszelka cene, ale...
sprawdzic jak beemka idzie i dopiero potem odjechac.
ruszamy na zielonym i bemka delikatnie z przodu, konczy sie pierwszy bieg.
teraz dwojka i przez pewien moment utrzymuje sie rowno z BMW i.... wtedy dopiero przyciagam dwojke do konca, szybka zmiana na 3 i BMW zostaje z tylu.
kolejne swiatla i scenariusz podobny z ta roznica ze BMW nieco szybciej wystartowalo.
nie cackalem sie wiec za to ze nieco oszukal start ;) i juz na dwojce go wyprzedzalem. po zmianie na 3 bieg stwierdzilem ze kierowcy BMW minela ochota na sciganie :diabel:
na swiatlach na skrzyzowaniu z hallera odbil w lewo a ja pojechalem prosto.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 11:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Bilu napisał(a):
i znow trafilo mi sie ;)
miejscowka dokladnie ta sama co w przypadku ganianki z S8; pora rowniez identyczna. wracam z kolega z pracy. we wstecznym lusterku widze jak jakis xenon dynamicznie sie do mnie zbliza i po chwili na swiatlach na bielanach staje obok.
silnik nie do konca jeszcze rozgrzany wiec sciganka nie bedzie, ale lekka przygazowka na rozgrzanie nie zaszkodzi. kierowca BMW zinterpretowal to jako zaproszenie do wyscigu dlatego ruszyl jak z procy. ja ruszylem rownoczesnie z nim, ale jak wolnossacy i ledwie toczacy ;)
dotoczylem sie tak do nastepnych swiatel i ustawilem znow obok.
juz wiem z kim mam przyjemnosc: BMW 528 e39 w kombi :diabel:
jechalem z nim od bielan, ale bez scigania. dopiero ponownie razem ustawilismy sie na swiatlach przed telewizja.
tym razem taktyke mialem taka - nie chce wygrac za wszelka cene, ale...
sprawdzic jak beemka idzie i dopiero potem odjechac.
ruszamy na zielonym i bemka delikatnie z przodu, konczy sie pierwszy bieg.
teraz dwojka i przez pewien moment utrzymuje sie rowno z BMW i.... wtedy dopiero przyciagam dwojke do konca, szybka zmiana na 3 i BMW zostaje z tylu.
kolejne swiatla i scenariusz podobny z ta roznica ze BMW nieco szybciej wystartowalo.
nie cackalem sie wiec za to ze nieco oszukal start ;) i juz na dwojce go wyprzedzalem. po zmianie na 3 bieg stwierdzilem ze kierowcy BMW minela ochota na sciganie :diabel:
na swiatlach na skrzyzowaniu z hallera odbil w lewo a ja pojechalem prosto.


dobra dobra Jacek, poczekaj, trafisz kiedyś na mnie :diabel:

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 13:47:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Prezes napisał(a):
dobra dobra Jacek, poczekaj, trafisz kiedyś na mnie :diabel:

Prezes to zalezy czym wtedy bedziesz jechal. :D Jak bys mial RS2 to masz duze szanse zostawic Bila daleko w tyle, a tak to wiadomo jaki bedzie wynik. :P :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 15:48:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
KORU napisał(a):
Prezes napisał(a):
dobra dobra Jacek, poczekaj, trafisz kiedyś na mnie :diabel:

Prezes to zalezy czym wtedy bedziesz jechal. :D Jak bys mial RS2 to masz duze szanse zostawic Bila daleko w tyle, a tak to wiadomo jaki bedzie wynik. :P :):


Pfff, jadąc na zlot do Torunia siedział mi na plecach ze 280km i nie mógł przegonić. Też mi eSka... :diabel: A jakby go tak pociągnąć jeszcze z 500km to by stanął i płakał, że nie ma paliwa :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 16:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
KORU napisał(a):
Prezes napisał(a):
dobra dobra Jacek, poczekaj, trafisz kiedyś na mnie :diabel:

Prezes to zalezy czym wtedy bedziesz jechal. :D Jak bys mial RS2 to masz duze szanse zostawic Bila daleko w tyle, a tak to wiadomo jaki bedzie wynik. :P :):


AEL plus MAGNETYZER = ponad 300 KM :diabel: i co ? :D

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 12:07:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 15:21:05
Posty: 8
Lokalizacja: Stalowa Wola
Audi A6 C5 w sedanie 2,4 V6 165ps manual oska vs moje Audi A6 C4 kombi 2,8 V6 30v 193ps automat oska LPG ;) Wyscig byl rozgrywany na dystansie 400metrow. U mnie w Audi jechalem tylko na dwoch biegach; 1- 0-70 i 2- 70-140. Biegi zmienialem recznie wiec wyscig wygladal tak;
1 do 70km/h ja z przodu o pol dlugosci gdy wbilem na automacie 2 Audi kolegi wysztelilo do przodu i bylo juz pol dlugosc auta przedemna. Do 100km/h jeszcze sie oddalil i byl juz ok 2 dlugosci z przodu ale od 100km/h do 140km/h juz mi nic nie odchodzil i dojechalismy to mety z odstepem 2 dlugosci dla niego.
Moje audi ma instalke 2 generacji wiec ma zwezke w dolocie jechalem na benzynie. Audi kolegi bez gazu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 14:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:) wczoraj wieczorkiem w koncu spotkalem sie z kolega boxer w celu zweryfikowania osiagow jego A4 2,6q i mojej 200 2.2t ośka :D

musze jeszcze napisać, ze wczoraj wstawilem do swojej zmieniony program na 0,8 bara doladowania (oryginalnie powinno byc 0,4bara 165KM).

szczerze, to nie spodziealem sie za duzo po 2,6, szczegolnie ze na seryjnym programie objezdzalem c4 2,8. jednak musze powiedziec, ze nie bylo tak fajnie ;)...

start, w miare dobrze wyszedl, q nie wyskoczylo zbytnio do przodu i lecimy. 1ka praktycznie rowno do 7tys, 2ka u mnie zaczyna doladowywac do pelnego cisnienia, przez uchylona szybke slysze, ze cos ta V6 dziwnie pracuje, bo pod koniec obrotomierza zaczyna przyjemnie dla ucha ryczec. Jednak juz bylem zdziwiony, ze nadal jedziemy niemalze rowno, no moze juz wysunalem sie z 0,5-1 samocod do przodu :) dopiero wpialem 3ke (jakas sekunde pozniej niz v6 i juz w tym momencie zaczalem mocniej odchodzic, takze dociagnolem 3ke do moze 140-150 i mialem przewage ze 3 samochody, ale bez szoku.

ta 2,6 v6 chodzi co najmniej (wydaje mi sie ze lepiej) tak jak moja bez czipsa. takze wnioskuje, ze ma okolo 8sek 0-100 a nawet mniej. takze szacuneczek, ciekawe co bylo dlubniete i ile hamownia wypluje. wtedy bedzie wiadomo czy moj padaczka, czy 2,6 dlubniety.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 21:00:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Moj najnowszy kill :diabel:

Normalnie az sie ucieszylem. Ale pokolei:
Standard skrzyzowanie swiatla dwa pasy. Obok podjezdza Mondeo 2.0
Mysle sobie silnik wiekszy ale to przeciez Ford :/ .
Gosc strasznie gazuje (co on tam chcial przez to pokazac?)
Ja nic delikatnie jeden zapiolem i czekam. Moja nitka konczyla sie po 500m wiec emocje siegaly zenitu.
Zielone .....poszlo..... przytrzymalem troche na 1-ce patrze jestem pol dlugosci przed gosciem zapinam dwa (200m do konca nitki) patrze jestem pierwszy :peace: (50m przed koncem) zjazd na jego pas.

Ale sie musial zdziwic jak zobaczyl 1.8 przed oczami

Mala rzecz a cieszy :diabel:

AUDI rulezzzz

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 21:19:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
ja ostatnio mialem nadzieje na sciganko z nowa honda civic, ale niestety jeszcze na dwojce szukal trakcji :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 22:26:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Trasa Wrocław - Oleśnica.
Miejsce: Światła Długołęka obok Selgrosu.

Lajtowo zbliżam się do sygnalizacji.Dopiero włączyło się czerwone.Na prawym pasie Vectra 2.0 stoi jakies 5 metrów przed linią zatrzymania.
Mijam i spoglądam na zioma w opelku.Jakies takie k**** mu w oczach zagrały :diabel: .Ale nic.Stoje i patrze czy się nie zrównał.Kolo nic...dalej stoi.No to nic nie będzie.....żółte...... słyszę pisk i ryk silnika .Zanim zajarzyłem o co biega koleś już się ze mną równał wciąż paląc gumę :): .
Oczywisty odruch :Pedał gazu do podłogi MOD ON.
V-ka pięknie zaryczała...ruszyła lokomotywa.Cisnę kolesia na jedynce do 5,5 tyś Koles wciąż jakies 3-4m mi ucieka.Automacik lajtowo wbił dwójkę i znów zagrała filcharmonia na 6 garków tym razem od 3 tyś. Cisne gościa i zaczynam nadrabiać...140 i trójka.Vectra dostaje baty.Już jest na wysokości połowy mojego wozu.......w tym momencie odezwał sie głos rozsądku (czytaj :moja kobieta :): ) i odpuściłem.
Może i dobrze bo burak w oplu tak się musiał zezłościć że go 2 tonowy autobus objechał i po chwili mało w bandę nie wyrżnął.

Niedługo znowu lece na Wrocq.Może znowu komus dupsko złoję.. :):

Auto:Voyager 3,8 :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 22:40:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Najlepszy kil jaki zrobilem to bylo BMW 730 na gazie z poznych lat 80 tych zepchniete z szybkiego pasa przez moja poczciwa siena 1.6 HL :): Zjechal mi przy 210 i jeszcze go wyprzedziem na liczniku pokazlo sie 217 km/h :peace: siena miala stozek briski przelotowy tlumik i tak tak magnetyzer :): mina facata byla bezcenna.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 22:11:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Lukasik napisał(a):
:) wczoraj wieczorkiem w koncu spotkalem sie z kolega boxer w celu zweryfikowania osiagow jego A4 2,6q i mojej 200 2.2t ośka :D

musze jeszcze napisać, ze wczoraj wstawilem do swojej zmieniony program na 0,8 bara doladowania (oryginalnie powinno byc 0,4bara 165KM).

szczerze, to nie spodziealem sie za duzo po 2,6, szczegolnie ze na seryjnym programie objezdzalem c4 2,8. jednak musze powiedziec, ze nie bylo tak fajnie ;)...

start, w miare dobrze wyszedl, q nie wyskoczylo zbytnio do przodu i lecimy. 1ka praktycznie rowno do 7tys, 2ka u mnie zaczyna doladowywac do pelnego cisnienia, przez uchylona szybke slysze, ze cos ta V6 dziwnie pracuje, bo pod koniec obrotomierza zaczyna przyjemnie dla ucha ryczec. Jednak juz bylem zdziwiony, ze nadal jedziemy niemalze rowno, no moze juz wysunalem sie z 0,5-1 samocod do przodu :) dopiero wpialem 3ke (jakas sekunde pozniej niz v6 i juz w tym momencie zaczalem mocniej odchodzic, takze dociagnolem 3ke do moze 140-150 i mialem przewage ze 3 samochody, ale bez szoku.

ta 2,6 v6 chodzi co najmniej (wydaje mi sie ze lepiej) tak jak moja bez czipsa. takze wnioskuje, ze ma okolo 8sek 0-100 a nawet mniej. takze szacuneczek, ciekawe co bylo dlubniete i ile hamownia wypluje. wtedy bedzie wiadomo czy moj padaczka, czy 2,6 dlubniety.


ja równiez wyrazy szacunku dla Ciebie koleszko, zastanawia mnie co ta moja padaka była dłubana... ale nie mam jak sparwidzić, nie wiem nawet czy w Wawie jest hamownia 4x4... wiem, ze w KRK jest... no ale tam dalekowato troche z naszej wioski...
A mój nowy kill to Saab z poznych lat 70- albo początek 80, 2.0 bez turbiny, seryjna moc to 110km, koleś nie wiele mówił o tym aucie, ale wszyscy mi mówili ze chodzi jak wściekły ten Saab, ale ustawiliśmy sie 2 razy, na lekko mokrym asfalcie i na odcinku 300m, był w tyle jakeis 30 :D wiec średnio jednak chodził ten Saab, pozdro

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 22:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 16:56:34
Posty: 239
Lokalizacja: Tyczyn
2x Kill :)
Na swiatelkach ja w srodku z prawej calibra z lewej calibra gazuja tak jakby zaraz mialy w kosmos leciec sobie mysle co mi tam jakies ople zrobia :) (mialem tylko nadzieje ze nie bedzie to calibra turbo) 8v czy 16 v dam sobie rade.
Zielone i niewiele zaspalem calibry ruszyly i sa z przou zapinam dwa, calibry sa za mna :D hehe trzy, calibry ? jakie calibry :)
Turbo toto napewno nie byly no i chyba oni ze soba sie mieli scigac a ja sie tak na krzywy ryj :)
pozdr.

_________________
-=Audi A4 Avant 1.9 TDI=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 23:06:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2006 19:51:19
Posty: 393
Lokalizacja: Siedlce
Bilo napisał(a):
Najlepszy kil jaki zrobilem to bylo BMW 730 na gazie z poznych lat 80 tych zepchniete z szybkiego pasa przez moja poczciwa siena 1.6 HL :): Zjechal mi przy 210 i jeszcze go wyprzedziem na liczniku pokazlo sie 217 km/h :peace: siena miala stozek briski przelotowy tlumik i tak tak magnetyzer :): mina facata byla bezcenna.


:peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace:

_________________
Qba GG: 1955538

A6 AFN '98
E36 Coupe 318 iS '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:55:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
moze nie jest to klasyczny kill, ale...
dzis wracalem z olkusza autostrada pocinajac okolo 160 km/h (predkosc w sumie ekonomiczna jak na eSke ;) ) az nagle w lusterku zauwazylem przod najnowszego A6 - duzo chromu wiec pomyslalem, ze to moze nawet eSka, ale po przepuszczeniu przed siebie odczytalem oznaczenia z klapy: A6 allroad 3.0 tdi.
no dobra - zobaczymy jak to chodzi...
nie bylo proby z zatrzymanego, ale kilka rolowanych od 80 do 230 km/h i stara eSka jednak lepiej sie turla, a silnik przy ktorym wiekszosc wstrzymuje oddech ;) nie jest az tak elastyczny jakby moglo sie wydawac :peace:
pozdrawiam dieselki :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 74  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: