.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 14:44:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:46:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2006 01:36:49
Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
Czyli klima caly rok na okrągło :) ???
Ja mam podobne problemy bylem u mechanika 1 wtrysk prawidlowy ale reszta to kazdy inaczej wskazywal mowil ze cos tam z nimi nie tak :/ ale to ostatecznosc:) u mnie jak pale rano po 2 dniach to slysze po 15 sekundach jakby mial juz zapalic, a cos mu przeszkadzalo tak jak po wymianie filtra paliwa Jakby paliwo nie dochodzilo, ale jak na drugi dzien to wtedy jest normalnie po kilku sekundach odpala i tego nie ma, no ale trzeba krecic nie raz na 2 razy-wtedy ma lepszy efekt. Po odpaleniu zawsze pusci czarnego dymka no i nie rowno pracuje Obroty mu tak jakby lataly:( Jak wlacze klime to juz wogole :/
Pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.5TD AEL 94r

xszakalx@tlen.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 23:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2006 01:36:49
Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
jeżeli co jakiś czas pojawi się bombel powietrza w przewodzie na pracującym silniku to jest to normalne.zobacz czy nie ma powitrza w wężyku między filtrem a pompą po dłuższym postoju przed uruchomieniem.Może to być też filtr do D....Y.Jeżeli nie niezapowietrza się to sprawdź świece.odłącz czujnik temp.silnika i podłącz lamkę próbną z diodą i kabelkiem do plusa a próbnikiem do po kolei do każdej ze świec.Pompa trochę kosztuje więc najpierw zacznij op rzeczy podstawowych.


Schodze dzisiaj rano patrze i mam 4pecherzyki między filtrem a pompą po dłuższym postoju przed uruchomieniem :( Ktos mi powiedzial zebym sobie zainstalowal zaworek zwrotny ale czy to na to pomoze? Bo pali po 3-5s a najlepiej na 2 razy :( Pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.5TD AEL 94r

xszakalx@tlen.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:01:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
załóż zaworek to może pomoże ale sprawdż wszystie połączenia bo masz nieszczelność na układzie paliwowym

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:27:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Może to śmieszne ale czy jesteście 100% pewni swoich akumulatorów??
Mój samochodzik też po nocy kiepsko palił, piasałem zresztą o tym z miesiąc temu.
Rozrusznik kręcił normalnie, a na odpalenie to i koło 10sek trzeba było czekać.
Nowa bateria i pali od strzała.
To samo przerabiałem kiedyś we Fiacie Bravo TD

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 18:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
2.5TDI16V napisał(a):
Może to śmieszne ale czy jesteście 100% pewni swoich akumulatorów??
Mój samochodzik też po nocy kiepsko palił, piasałem zresztą o tym z miesiąc temu.
Rozrusznik kręcił normalnie, a na odpalenie to i koło 10sek trzeba było czekać.
Nowa bateria i pali od strzała.
To samo przerabiałem kiedyś we Fiacie Bravo TD


masz aku pod kanapa?
wsadziles dedykowany 64Ah czy cos wiekszego?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 19:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
sampek napisał(a):

masz aku pod kanapa?
wsadziles dedykowany 64Ah czy cos wiekszego?


pod kanapą, a wsadziłem 72Ah coś produkowanego przez Centre

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:02:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
2.5TDI16V napisał(a):
sampek napisał(a):

masz aku pod kanapa?
wsadziles dedykowany 64Ah czy cos wiekszego?


pod kanapą, a wsadziłem 72Ah coś produkowanego przez Centre


mozesz rzucic model? z ktorej serii centry?
zmiescil sie bez problemu? nie odstaje kanapa?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 09:00:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
[quote="sampek"][quote="2.5TDI16V"][quote="sampek"]

Ja złożyłem BANNER PowerBull 74Ah 700A zalecany do passata w niskiej obudowie (kręci jak szalony) Bałem się większej pojemności bo jeżdząc na krótkich odcinkach byłby niedoładowany i szybko by się "degradował". Dodatkowo warto wybrać aku Wapniowo-Wapniowy bo ma zużycie wody 10-20 razy mniejsze niż zwykły aku, co nie jest bez znaczenia w aku z kiepskim dostępem (a zresztą kto tam tak napeawdę zagląda?).

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 09:32:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
Zulu napisał(a):
Miałem to samo do wczoraj. Wymienilem wszystkie 6 świec i dziś rano odpalił na dotkniecie:) (trzy były spalone)


jesli to nie blad to gdzie w AELu znajduje sie 6 swieca?

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 15:01:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Wie ktoś jak najlepiej ustawić kąt wtrysku q AEL'u?? Czy powinien byćbliżej 45* czy raczej koło 60* żeby lepiej palił w takie temp. jak teraz??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 20:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
sampek napisał(a):
mozesz rzucic model? z ktorej serii centry?
zmiescil sie bez problemu? nie odstaje kanapa?


Bateria nazywa się Plus, produkowana przez Centre, nie jest jej modelem (taki tańszy odpowiednik). Posiada 2 letnią gwarancję, a kupiłem go u mojego mechanika który sprzedaje je od paru lat i nie było żadnych reklamacji.
Wszedł bez problemu na swoje miejsce.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 08:31:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
RESO napisał(a):
Wie ktoś jak najlepiej ustawić kąt wtrysku q AEL'u?? Czy powinien byćbliżej 45* czy raczej koło 60* żeby lepiej palił w takie temp. jak teraz??

Nominalnie AEL ma 0.25mm, ale przy nieco słabszej pompie (zużytej) ustawiałem nawet 0.65 i świetnie zapalał, przy ciepłym paliwie "na dotyk" zamiast 3-5s

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 11:02:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
chodzi mi o kąt statyczny ustawiany w basic settings BLOK 000 pozycja 2

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 06:05:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
na jakość zapalania największy wpływ ma kąt statyczny mierzony czujnikiem zegarowym bezpośrednio na pompie. Kąt o którum myślisz jest regulowany przez komputer dopiero gdy powstanie wewnątrz pompy wystarczająco duże ciśnienie na skutek pracy pompy podającej, a to może trwać kilka sekund.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 08:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
tzn. że należy zbadać kąt zegarem bo VAG pokazuje coś innego ?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 13:39:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
podawane przez vag są wartościami regulowanymi podczas pracy. Nie jest to wartość nominalnego ustawienia statycznego, od którego z naczącym stopniu zależy rozruch. Podczas pracy na VWTool lub VagCom przy przejściu na jakoś tak: "ustawienia początkowe" wówczas pokaże ci najpóźniejszy kąt jaki może ustawić pompa przy 1000obr/min. (uwaga trzeba sprawdzać przy ciepłym paliwie.)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: