.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:55:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] Wymiana uszczelki i planowanie głowicy
PostNapisane: 15.gru.2006 20:06:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 08:50:08
Posty: 10
Lokalizacja: Tczew
Witam,
zaczne od tyłu :)
od jakiegos czasu w moim audiku pojawil sie problem z obrotami na zimnym silniku, mianowicie jak go uruchomie kilka sekund ma ok 900 obr a puzniej spadaja do 400 i gasnie, po przejechaniu kilometra jest juz ok.

Probowalem dojsc w czym jest problem az zauwarzyłem ze w przewodzie wychodzacym z pokrywy zarorow wydobywa sie cos w rodzaju budyniu :/ .
Po odkreceniu tejrze pokrywy okazalo sie ze pod pokrywa nagromadzilo sie tej mazi gdzies ok 100-200ml :galy: i zatkalo otwor wylotowy.

Po dokladnym przeczyszczeniu wnetrza pokrywy ponownie ja zalozyłem ale problem z obrotami pozostal, i raczej nic sie nie zmienilo.

<- wiec pytanie moje brzmi :?:
czy problem jest po stronie uszczelki pod glowica, czy czeka mnie jej wymiana a co za tym idzie planowanie glowicy :?: :?:

Dodam ze nie zauwarzylem drastycznego spadku płynu chlodniczego :(

prosze o pomoc :506:

pozdrawiam/Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 20:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie jeździsz przypadkiem często na krótkich odcinkach i silnik jest niedogrzany ?
To by tlumaczyło budyń na przewodzie do odmy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 20:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 08:50:08
Posty: 10
Lokalizacja: Tczew
Jezdze do pracy 12 km, a poza okresem letnim nie robie wiecej niz 40 km dziennie.
Silnik rozgrzewa sie do 90 stopni do ok 7 km
zapomnialem dodac ze mam instalacje gazowa.

A co sadzizs o niskich obrotach na zimnym silniku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 20:56:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Napędziłeś nam stracha nazwą tematu... :galy:
Chyba nie jest tak źle. Jeśli jeździsz na niedogrzanym silniku to budyń do odpowietrzenia będzie leciał ale co do obrotów to bym szukał niezależnie innej przyczyny. Poszukaj na forum, zrobiło się chłodniej i jak sam widzisz na technicznym same posty o złym paleniu/obrotach na zimnym silniku.

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 21:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2006 08:50:08
Posty: 10
Lokalizacja: Tczew
Widocznie pochopnie postawilem diagnoze, :):

Planowalem jeszcze sprawdzic sprezanie na tlokach, i jezeli bedzie zbyt male to i tak chyba podejme sie planowania glowicy oraz czyszczeniu gniazd, kanalow.

co do obrotow to zastanawalem sie czy problem nie jest po stronie zaworu dodatkowego powietrza (silniczka krokowego), bo jego zadaniem jest chyba zwiekszanie obrotow :?:

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: