foxbat napisał(a):
Cytuj:
U mnie też w po hamowaniu silnikiem występuje falowanie (ale krótko).
A czy jesteś pewien co do szczelności swojego dolotu?. Ja trochę eksperymentowałem z woltomierzem wpiętym przed silniczek krokowy i wyszło mi że właśnie przy hamowaniu silnikiem komputer daje sygnał do całkowitego zamknięcia krokowca (napięcie na 0.7-1.7V) i od tego momentu obroty falują. Oczywiście wystarczy wyłączyc zapłon na ułamek sekundy i wszystko wraca do normy.
Byk mam prośbę czy mógłbyś u siebie zobaczyc jakie masz napięcia na krokowcu podczas jazdy?
Szczelność sprawdzałem samostartem (dałem go delikatnie powiedziawszy dużo), ale nie wykluczone że podczas jazdy pod obciążeniem coś może zasysać (ale tego nie sprawdzę). Jeśli idzie o napięcie sprawdzę ale po świętach (no chyba że znajdę czas w). Jakbym zapomniał to przypomnij