.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 05:21:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4]ładowanie, pomocy!!!
PostNapisane: 24.gru.2006 14:18:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
Witam!

Własnie wrociłem z małej trasy i patrze na miejscu pod domem że kontrolka z ładowania zaczyna się swiecic... Delikatnie, delikatnie, az w momencie dodawania mocno gazu zaczyna ja byc widać dosc mocno... Wnioskuję z tego ze brak mi ładowania, prawda?

Opis:

Jechałem 160km/h i jak na ten silniczek 1,9td (wsadzany) to duza prędkosc... po tym wyczynie musiało się cos stac, tylko co? Mogło to byc spalenie alternatora?

1. Jest jakis bezpiecznik od ładowania?
2. Mogło dojsc do spalenia alternatora?
3. Jesli jest bezpiecznik to gdzie, jak bedzie wygladał, z jakimi parametrami?
4. Mogę cos zrobic na wałasna rękę?

Z gory dziękuje za odpowiedz i czekam na jakies posty, bede na nie odpisywał chwilę po ukazaniu się...

POMOCY!!!

_________________
[B4 Cabrio 1,9 TD] ------> DRZEWA POWINNY BYĆ GUMOWE!!!!

--== LYNYRD SKYNYRD - SWEET HOME ALABAMA ==--

http://www.bikepics.com/members/slowrid ... /personal/ ---> foteczki Audiczki
http://www.bikepics.com/members/slowrid ... bandit400/ ----> Moja druga miłosć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 16:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze szczotki w alternatorze juz sie koncza. Skoro kontrolka nie pali sie caly czas, to cos tam chyba jeszcze laduje :-) Tylko za malo. Moze pasek Ci sie slizga - sprawdz czy jest dobrze napiety. Szczotki sa razem z regulatorem napiecia. Zeby go wymienic trzeba odkrecic 2 srubki z tylu alternatora i wyciagnac. Nawet nie trzeba odkrecac kabli. Nowy regulator kosztuje os okolo 25 (zamiennik) do ponad 100zl (oryginal)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 16:46:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
Witam ponowne!

Pasek naciagniety w miare dobrze, sprawdzalem paluchem. Ale... Odkrecilem kleme jak silnik pracowal i oczywiscie zgasł. Czyli jednak ladowania nie ma chyba...? Bo bez akumulatora powinien chodzic nawet jak odepne klemy, prawda? Przez chwilę jak przekrecilem kluczyk kontrolka swiecila mocno i jak odpalilem silnik nie bylo widac kontrolki ladowania, jednak jak zgasilem silnik i chcialem odpalic ponownie, znowu swiecila slabo, tak za mgielka. Po ponownym odpaleniu zaczela swiecic slabo... Raz swieci slabo, raz w ogole, jeszcze innym razem mocno... Czemu własnie w swięta musiało sie to stac...

_________________
[B4 Cabrio 1,9 TD] ------> DRZEWA POWINNY BYĆ GUMOWE!!!!

--== LYNYRD SKYNYRD - SWEET HOME ALABAMA ==--

http://www.bikepics.com/members/slowrid ... /personal/ ---> foteczki Audiczki
http://www.bikepics.com/members/slowrid ... bandit400/ ----> Moja druga miłosć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 18:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nigdy nie odpinaj klemy przy pracujacym silniku!!!
Mozesz spalic elektronike silnika i nie tylko. Jak by wogole nie bylo ladowania to by ci kontrolka caly czas mocno swiecila. No ale nie wazne. Zobacz na ten regulator a dokladniej na szczotki. Pewnie juz sa krotkie. Przeczysc tez komutator. Moze jakis syf jest na nim i przez to nie laczy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 20:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
...tak zrobimy, rozglądałem się na allegro w cenach całego regulatora i musze stwierdzic ze nie jest to rzecz droga. Prawdopodobnie jutro nie bede tego ruszał z okazji specyficznego okresu jakim sa Swięta Bozego Narodzenia, jednak w środe rozpocznę diagnozę i wymiane. No i oczywiscie napisze czy się udało, dzięki za podpowiedz dobrzy ludzie :) pozdrawiam!

_________________
[B4 Cabrio 1,9 TD] ------> DRZEWA POWINNY BYĆ GUMOWE!!!!

--== LYNYRD SKYNYRD - SWEET HOME ALABAMA ==--

http://www.bikepics.com/members/slowrid ... /personal/ ---> foteczki Audiczki
http://www.bikepics.com/members/slowrid ... bandit400/ ----> Moja druga miłosć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 21:29:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
SLOW_RIDER napisał(a):
Witam ponowne!

Pasek naciagniety w miare dobrze, sprawdzalem paluchem. Ale... Odkrecilem kleme jak silnik pracowal i oczywiscie zgasł. Czyli jednak ladowania nie ma chyba...? Bo bez akumulatora powinien chodzic nawet jak odepne klemy, prawda? Przez chwilę jak przekrecilem kluczyk kontrolka swiecila mocno i jak odpalilem silnik nie bylo widac kontrolki ladowania, jednak jak zgasilem silnik i chcialem odpalic ponownie, znowu swiecila slabo, tak za mgielka. Po ponownym odpaleniu zaczela swiecic slabo... Raz swieci slabo, raz w ogole, jeszcze innym razem mocno... Czemu własnie w swięta musiało sie to stac...

Prawdopodobnie przy odkręcaniu klemy przy pracującym silniku spaliłeś prostownik diodowy. W sklepie cena ok 70zł. Nie pamiętam dokłądnie jaki tam u ciebie idzie ale cenowo coś koło 70. Jeśli wymiana regulatora nic nie da to prawdopodobnie masz uszkodzone diody. Jeśli dodawałeś gazu i kontrolka się rozjaśniała to pasek lub szczotki lub komutator. Pamiętaj NIGDY NIE ODŁĄCZA SIĘ KLEMY PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 09:58:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
Ok men. Bede pamietał, choć kiedys widziałem takie akcje u mechanika, tylko ze było to w innym wraku, (tavria 1.1) :D No i cos tam mi sie przypomniało... Ale ok, sprawdze co i jak, jak tylko bedzie po swiętach, pozdro!

_________________
[B4 Cabrio 1,9 TD] ------> DRZEWA POWINNY BYĆ GUMOWE!!!!

--== LYNYRD SKYNYRD - SWEET HOME ALABAMA ==--

http://www.bikepics.com/members/slowrid ... /personal/ ---> foteczki Audiczki
http://www.bikepics.com/members/slowrid ... bandit400/ ----> Moja druga miłosć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 11:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:28:17
Posty: 40
Lokalizacja: Tychy
Witam PANOWIE!

Panowie duzymi literami bo pomogloscie mi ustalic ustereczkę w moim samochodzie! Nalezy się szacunek! Tak, własnie tak Panowie, okazało się że to szczoteczki zostały wyjechane do ostatniej cząsteczki. Jedna jeszcze miała delikatny zapas ruchu, jednak ta druga nie wykazywała juz zadnych oznak ruchu, a tym samym zycia. Regulatorek wraz ze szczotkami kosztował mnie 76 zł ale to dlatego ze pracuje w Delphi i płace mniej... Przeciętny zjadacz zapłaciłby ok 100zł. Tak więc temat zakończony,wszystko sie wyjaniło, a dla PANOW brawo! Dzięki raz jeszcze, pozdro![/quote]

_________________
[B4 Cabrio 1,9 TD] ------> DRZEWA POWINNY BYĆ GUMOWE!!!!

--== LYNYRD SKYNYRD - SWEET HOME ALABAMA ==--

http://www.bikepics.com/members/slowrid ... /personal/ ---> foteczki Audiczki
http://www.bikepics.com/members/slowrid ... bandit400/ ----> Moja druga miłosć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: