Daavidoff napisał(a):
Mam pytano odnośnie tego rocznika 2004 i nowego typy głowic. Czy te nowe typy głowic byly juz montowane w modelu C5 2.5TDI z 2004 roku czy mówimy juz o nowym modeli C6??
Pozdrawiam
1. Modele
A6 C5 wszystkie od rocznika modelowego 2004 (teorteycznie nawet od lutego 2003 ale należy zachować szczególną ostrożność).
2. Modele: A4, Passat, SuperB (?)
różnie bywa. Być może (ale to wyłącznie plotki/domysły/gdybanie) wynika to z faktu, że silniki V6 były montowane w różnych fabrykach (?).
Generalnie: łatwo sprawdzić (20 sekund) - nawet dla zupełnego laika (wystarczy zdjąć korek wlewu oleju). W razie potrzeby - służę "instrukcjami"
carlnova napisał(a):
Jest mi niezwykle miło, ze chociaż raz podzielasz moje zdanie...
Pewnie wyszło to przypadkowo, ale dzięki chociaż za to
W tym przypadku - jak najbardziej podzielam pogląd każdego, kto ma odczucia podobne do moich. Wielokrotnie - na tym i innych forum - zauważyłem, że wielu ludzi kojarzy dźwięk 2.5TDi - z zajezdnią autobusową. A to nie jest tak ... . Naturalnie domyślam się o jakich silnikach (a raczej tym co z nich jeszcze zostało) mówi się w takich okolicznościach, ale nawet jako zwykły użytkownik 2.5TDi wiem jak pięknie, cicho i miarowo pracuje ta jednostka - pod warunkiem, że wszystkie parametry są prawidłowe. Denerwuje mnie taka sytuacja do tego stopnia, że gdybym tylko dysponował odpowiednim mikrofonem - nagrałbym własne samochody i wstawił odpowiedniego linka - np. i w tym wątku
. Wokół silnika 2.5TDi narosło już tyle mitów, że tragedia ... . Dlatego chyba warto skorzystać z okazji, żeby "coponiektórym" bajkopisarzom udowodnić jak bardzo się mylą
... .
carlnova napisał(a):
Emocje schowałem do kieszeni, a więc PEACE
Do zawierania pokoju - potrzebna jest wojna. Ja na pewno żadnej wojny nie prowadzę - z nikim.