.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 20:38:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6 Allroad 2,5 TDI
PostNapisane: 03.lut.2007 22:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Witam,

Jestem nowym użytkownikiem, lecz przeglądam wasze forum już dobre 3 miesiące. Na wstępie chce wam powiedzieć ze odwalacie kawał dobrej roboty i dużo pomogło mi to forum. Ale dość już tego słodzenia :) :D Od pół roku szukam dla siebie Audi. Założylem sobie że będzie to quattro(miał mój znajomy w a6 i sobie chwalił), diesel i kombiak. Pod udwage bralem A4 Avanta albo A6 Avanta roczniki 2001-2002. Po dłuższych poszukiwaniach i konsultacjach A6 odpadla(nie podobała sie dziewczynie) więc została A4. Dwa tygodnie temu uciekła mi piękna A4 z wymienionym wczesniej wyposażeniem i dodatkami. Wyprzedził mnie jakis facet o 2 dni :< :/ I teraz mam dylemat. Dwadni temu znalazłem to http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2111572 . Chodź zależalo mi na małym przebiegu(poniżej 100 tysiecy) ten samochód wydaje się byc idealny. Prosze pomożcie mi. Jakie są zalety a jakie wady? Zgłupiałem już co do silnika. Jedni mowią ze dobry inni ze awaryjny. Chce kupić samochód i przez 3 lata nie mieć problemu. Czy ktoś jezdzil takim smochodem i może podzielić się odczuciami? Za wszelka pomoc z góry dziekuje.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 01:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Skoro myslisz o autku w przedziale od 22 -25 tys EUR wiec popatrz za A6 z silnikiem 2,7 tdi i bedziesz zadowolony. A4 z tym samym motorem wyjdzie troche taniej. Allroad to fajne auto , bardzo praktyczne i przyjemne w prowadzeniu pomimo duzego przeswitu. Nie polecam automatow :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 02:00:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Allroad z AKE to połączenie gracji, pięknej linii, potężnego momentu rodem z doskonałego motoru oraz indywidualnego charakteru pojazdu jakim jest właśnie Allroad ...
Bierz go bez zastanawiania się i słuchania wszechwiedzących zaciemniaczy Słońca, którzy zaraz wcisną ci 4,2 na gazie i 2 mixerach ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 05:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
baskecik napisał(a):
Allroad z AKE to połączenie gracji, pięknej linii, potężnego momentu rodem z doskonałego motoru oraz indywidualnego charakteru pojazdu jakim jest właśnie Allroad ...
Bierz go bez zastanawiania się i słuchania wszechwiedzących zaciemniaczy Słońca, którzy zaraz wcisną ci 4,2 na gazie i 2 mixerach ...


....które mimo to zmiata wszytko z drogi co ma na klapie Tdi ;)
co to za moment który trwa przez niecałe 2000obr co?

@Basket motyla noga weź już zluzuj kapcie z tymi turbokiblami, przejedź sie normalnym starym 4.2 choćby w automacie to cie odejda omamy :D ;)

p.s moja wypowiedź nie miała za zadanie w jakiś sposób pokazać wyższości jednego nad drugim...niepodobają mi się tylko takie głupie wcinki kolegi z piętra wyżej - skończ waść, wstydu oszczędź <-

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 11:11:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Ale ta A6 z 2,7 tdi to już jest nowy model? Jeśli tak to odpada. Nie mam ochoty pilnować jej jak oczka w głowie. Albo co gorsza obudzić się dwa dni po zakupie i stwierdzić "czegoś mi brak, czegoś widzieć żądam" :D :P Co do silnilka to chce diesla z dwoch powodów(nie wiem czy słusznych). Mniej pali w miescie, i ma wysoki moment obrotowy. Na codzień poruszam się w górach mniejszych większych i to się sprawdza. A jak dowali śniegu (jak tydzień temu 1,5m w 3 dni) to sami rozumiecie. Naczytalem się o tym 2,5 tdi ze drogi w eksplatacji. Ten samochód ma przebieg 125 tysięcy. Mam zamiar zrobic nim w ciagu 3 lat okolo 100 tysęcy. A potem baj baj. No i Panowie jaki jest ostatni problem. Na samochód musi byc faktura vat!! Pełna 22% nie vat-marża jak w komisach bo wtedy to leasing jest do d.... Dlatego 9/10 samochodów odpada. Proszę o jak najwięcej opini, ponieważ mam 3 dni aby podjąć decyzje.

P.S

Za 3 lata sa jacyś chętni do kupna tego samochodu? :) :D

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 12:07:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Allroad z 2.5 TDI w tipie nie jeździ
jesli chcesz coś co w miare się przemieszcza to ok
nie licz na małe spalanie , bo to ponad dyche wciągnie bez najmniejszego problemu

w porównaniu do zwykłej C5 jest to droższe w utrzymaniu chociażby na same hamulce przednie są większe i droższe
ja na Twoim miejscu poszukałbym jakiegoś A4 1.9 TDI AWX czyli 130 PS i w manualu
te auta często mają w serii około 140 145 koni wiec taki allroad zobaczy Cię z tyłu :D, a spalanie w takim A4 bedzie dużo niższe

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 12:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:21:39
Posty: 405
Lokalizacja: Brighton UK
O ile dobrze zrozumielem to kupujesz autko pod dużą presja dziewczyny ktora powiedziala ze ma byc A4 a to jest wyraznie A6....a nawet wieksze od A6 (wyzsze i masywniejsze) wiec nierozumiem dlaczego robisz na opak....moze spytaj sie dziewczyny czy w takim chcialaby pojezdzic a wtedy spytaj sie o dalsze szczegoly....bo sie okaze ze wylejemy tu moze informacji prawdziwych i domniemanych a dziewczyna powie NIE! to po co to cale pisanie???? :peace:

_________________
4F 2007 2.0TDI
S-Line
7 gear


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:02:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Moja kochana stwierdziła, że brzydki ale może być. Samochód bedzie używany w tygodniu w mieście a w weekend poza miastem. Czyli sugerujecie żeby sobie odpuścić? U mnie w mięście stoi taki sam w komisie. Ale chyba nie dadzą sie przejechać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jurand77: weź pod uwagę jeszcze jeden aspekt. Jeśli jesteś słusznego wzrostu A4 będzie dla Ciebie za ciasne, jeżeli zaś nie przeszkadza ci ciasnota i wszechobecna bliskość plastiku, kup sobie A4. Jeśli A4 to z silnikiem AVF (130 KM PD , 6 biegów), ale koniecznie w quattro.
305 Nm w tym silniku i napęd na jedną oś kończy się paleniem gumy przy szybkim starcie .... :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:11:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
jak już stoi taki w komisie to wygladaj na bardzo zainteresowanego i zobacz czy takie Audi bedzie Tobie pasowało
szkoda że to jest stary typ pneumatyki (yulko podnosi opuszcza ,a nie usztywnia)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Baskecik mam 190 cm wzrostu. Moja dziewczyna 178cm. Nie siedziałem nigdy w a4 ale wiem, że z tyłu jest masakra. A6 miałem okazje jeździć i było super. To ile to spali w mieście? Jakie ma przyspieszenie? Z 10 sekund? A przegląd co 20 tysiecy? Chyba jutro sie wybiore do tego komisu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:33:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Jurand77 napisał(a):
Moja dziewczyna 178cm.


prosimy o photo gallery.
:mikolaj:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:43:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jurand77 napisał(a):
Baskecik mam 190 cm wzrostu. Moja dziewczyna 178cm. Nie siedziałem nigdy w a4 ale wiem, że z tyłu jest masakra. A6 miałem okazje jeździć i było super. To ile to spali w mieście? Jakie ma przyspieszenie? Z 10 sekund? A przegląd co 20 tysiecy? Chyba jutro sie wybiore do tego komisu...

Jako egzemplarz , który rownież ma 190 cm zdecydowanie odradzam A4 :diabel: Mimo, że autko jest naprawdę fajne, to jest mi w nim ciasno :(
NIe wspomnę o tym ,że za mną raczej nikt wysoki nie pojedzie ;)
Szukaj A6 lub Allroad`a.
Przyspieszenie będzie miało takie jak sobie zażyczysz u pana tunera (oczywiście w pewnym ograniczonym zakresie) :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 14:02:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 14:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Zobacz za autem typu offroad . Super jest Q7 ale cena dosyc wysoka, dlatego polecam Tourega a dla dziewczyny kup A4 i bedzie zadowolona :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 14:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jurand77 napisał(a):
Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg :diabel:

125 kkm (jesli realne) nie jest niczym szczególnym dla TDI (nawet 2,5 TDI). Co do stanu zawieszenia - wszystko zależy od poprzednika, ale w polskich warunkach raczej trzeba być przygotowanym na wizyty w warsztacie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 15:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Na dwa samochody mnie nie stać. Touareg za drogi więc odpada. Wlaściciel samochodu to jakiś prezes z trójmiasta który kupił sobie nowego allroada i tego sprzedaje. Podobno jezdził nim tylko do pracy i regularnie serwisował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 23:06:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jack napisał(a):
Allroad to fajne auto , bardzo praktyczne i przyjemne w prowadzeniu pomimo duzego przeswitu. Nie polecam automatow :peace:


A ja wręcz przeciwnie - uważam, że automat pasuje do tego auta o wiele lepiej niż manual. I jakoś nie brak mu dynamiki pomimo wysokiej masy własnej. Wysoki prześwit absolutnie w niczym nie przeszkadza (to chyba skutek szerszego rozstawu kół z szerokimi oponami) -> auto pozostaje bardziej stabilne od "zwykłej" A6 Quattro w kazdych warunkach.

Jurand77 napisał(a):
Co do silnilka to chce diesla z dwoch powodów(nie wiem czy słusznych). Mniej pali w miescie, i ma wysoki moment obrotowy. Na codzień poruszam się w górach mniejszych większych i to się sprawdza. A jak dowali śniegu (jak tydzień temu 1,5m w 3 dni) to sami rozumiecie.


To największa zaleta Allroad-a -> 100% bezstresowej jazdy po PL-bezdrożach i to bez starchu o trudne warunki drogowe oraz z możliwością objechania wielu korków :): .

Jurand77 napisał(a):
Co do silnilka to chce diesla z dwoch powodów(nie wiem czy słusznych). Mniej pali w miescie, i ma wysoki moment obrotowy. Na codzień poruszam się w górach mniejszych większych i to się sprawdza. A jak dowali śniegu (jak tydzień temu 1,5m w 3 dni) to sami rozumiecie.

Jurand77 napisał(a):
Naczytalem się o tym 2,5 tdi ze drogi w eksplatacji. Ten samochód ma przebieg 125 tysięcy. Mam zamiar zrobic nim w ciagu 3 lat okolo 100 tysęcy.


W ogłoszeniu brak informacji na temat rozrządu. Jeśli dotąd nie został wymieniony -> czeka Cię wydatek na duży przegląd. Wszystko razem będzie kosztowało ok. 3500 - 4000 zł. Według mnie -> byłoby barbarzyństwem wymieniać "rozrząd" z pominięciem hydrauliki zaworowej -> jeśli się zdecydujesz, to kolejne <2000z> ale tylko przy V>160 km/h lub w duzym mieście z pełnym gazem i voll-hamowaniem na każdych światłach. W przeciwnym razie nigdy nie przekroczy dychy pod warunkiem 100% sprawności (łącznie z termostatem). Wynika to z innego niż w zwykłym A6 softu silnika i tiptronika właśnie ... .
Allroad z silnikem BAU zużywa niecały litr mniej (tak mi się przynajmniej wydaje ale zbyt mało kilometrów dotąd pokonałem, żeby stwierdzić to ponad wszelką wątpliwość). Niestety -> auto z ogłoszenia na 100% ma silnik AKE.



Dred napisał(a):
w porównaniu do zwykłej C5 jest to droższe w utrzymaniu chociażby na same hamulce przednie są większe i droższe


No pewnie -> zapomniałeś tylko dodać, że zarówno tarcze jak i klocki wytrzymują w Allroad o wieeele większe przebiegi niż w "cywilnych" A6 i finalnie wychodzi na to samo. Można "przyczepić się" do padających poduszek zawieszenia ale rocznik 2002 to już II-ga generacja miechów i jeśli samochód nie jeździł non-stop w błocie -> jest szansa, że wytrzymają drugie tyle :D .

Dred napisał(a):
ja na Twoim miejscu poszukałbym jakiegoś A4 1.9 TDI AWX czyli 130 PS i w manualu
te auta często mają w serii około 140 145 koni wiec taki allroad zobaczy Cię z tyłu :D, a spalanie w takim A4 bedzie dużo niższe


A ja -> jeśli treść ogłoszenia jest prawdziwa (zgodna z prawdą w 100%) -> szarpałbym bramą tego komisu już od 6.00 rano. Cena naprawdę atrakcyjna, nawet jeśli trzeba doliczyć na "duży przegląd" i [opcjonalnie -> wg. własnego uznania] hydraulikę zaworową. Wałki po 120000 km -> powinny być OK.
Nie jest prawdą, że AWX objeżdża Allroada AKE "jak chce". Ja przynajmniej jeszcze na takiego kozaka nie trafiłem. Być może 2.0TDi/170PS miałoby tu coś do zaoferowania ale jest ich narazie zbyt mało żeby cokolwiek stwierdzić w tym temacie ... .

Faktycznie można powiedzieć, że Allroad "w tipie nie jeżdzi" ... ale patrząc oczyma usera kilkulitrowej benzyny sportowo "ustawionej". Natomiast z pozycji >70% innych uczestników ruchu -> Allroad wydaje się "niedoścignionym wzorcem".


Dred napisał(a):
szkoda że to jest stary typ pneumatyki (yulko podnosi opuszcza ,a nie usztywnia)


1. To jest PNEUMATYKA (szukając na siłe nieco hydrauliki może znalazłoby się w amortyzatorach :): )

2. Różnica pomiędzy pneumatyką modeli C5 vs C6 zawiera się wyłącznie w "dodatkowej", gazowo-hydraulicznej poduszce, umieszczonej nad miechem pneumatycznym ("takim samym" jak w C5). Ta "dodatkowa poduszka" służy wyłącznie w poprawie tłumienia w ustawieniu "komfort". "Sportfahrwerk" działa praktycznie tak samo jak w C5 ... .

meszrum napisał(a):
Jurand77 napisał(a):
Moja dziewczyna 178cm.


prosimy o photo gallery.
:mikolaj:


Pomyślałem dokładnie to samo :oops:
:jezor: .................................................... ale :killer: :peace:

Jurand77 napisał(a):
Czy ten przebieg(125 tysięcy) jest jakimś wysiłkiem dla tego motoru czy zawieszenia? Nie chciałbym spędzać większości wolnego czasu w serwisie. Co do przyspieszenia czytalem ze wynosi 10 sekund. Czy to możliwe? Ten potwór waży 1800 kg :diabel:


Stan zawieszeń zależy wyłącznie od poprzedniego użytkownika. Spektrum wytrzymałości mozna założyć w przedziale od 60 - 200 tyś.km. ... . Poprostu musisz to sobie sprawdzić ... .

Silnik w aucie od 1-go własciciela powinien być "cud-miód", pod warunkiem wymiany rozrządu i wyżej wspomnainej hydrauliki zaworowej. Jesli nie zaniedbasz tych czynności -> eksploatacja będzie przyjemna i bezsstresowa :diabel: .

Dynamika silnika -> wystarczająca w normalnej eksploatacji -> z duzym zapasem -> ale to już kwestia uznaniowości :): . Dla usera chociażby 2.7biTurbo -> będziesz zawalidrogą :P .... .

baskecik napisał(a):
Co do stanu zawieszenia - wszystko zależy od poprzednika, ale w polskich warunkach raczej trzeba być przygotowanym na wizyty w warsztacie ;)


Wystarczy jeździć z głową. Wahacze z Allroada tylko wyglądają tak samo jak z A4 ... .

Jurand77 napisał(a):
Wlaściciel samochodu to jakiś prezes z trójmiasta który kupił sobie nowego allroada i tego sprzedaje. Podobno jezdził nim tylko do pracy i regularnie serwisował.


Na Twoim miejscu -> postąpiłbym identycznie (bez chwili zawahania). Jednak emocje musisz odłożyć na bok i prześwietlić samochód jak "rentgen" -> pod kazdym względem. Szcególnie dlatego, że cena w moim odczuciu jest trochę "za niska", a to powinno jeszcze bardziej pobudzić Twoją czujność... . Jeśli wszystko z autkiem będzie OKi -> moja sugestia: BRAĆ i cieszyć się wolnością (w dosłownym znaczeniu) i posiadaniem bardzo nietuzinkowego samochodu :!:
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 23:41:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 21:53:58
Posty: 8
Panie Piotrze...Ale się Pan rozpisał...Wielkie dzięki :D :) ;) No cóż samochód zarezerwowany do środy. Jutro jade obejrzeć podobny w moim mieście żeby mieć jakiekolwiek pojęcie jak ten samochód wygląda i jeździ(o ile dadzą sie nim przejechać). Jednak wydaję mi się, że bedzie ok. Co do rozrządu jutro zadzwonie do komisu i się zapytam. Teraz mam jeden poważny problem...Jak ten samochód sprawdzić?? Ja osobiście nie mogę(ponad 600 kilometrów do Gdańska), podobno leasingodawca wysyła rzeczoznawce z dekry i człowiek dokładnie z kompem i wszystkim sprawdza auto. Ale na ile to będzie miarodajne i czy zrobi test dynamiczny? Chyba bedzie ciężko...Może ktoś jest z trójmiasta i może bezproblemu zerknąć na ten samochód? Bede bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 00:04:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jurand77 napisał(a):
Jak ten samochód sprawdzić?? Ja osobiście nie mogę(ponad 600 kilometrów do Gdańska), podobno leasingodawca wysyła rzeczoznawce z dekry i człowiek dokładnie z kompem i wszystkim sprawdza auto. Ale na ile to będzie miarodajne i czy zrobi test dynamiczny?


Zacznijmy od tego, że używanego samochodu tej wartości pod żadnym pozorem, w zadnym wypadku i w żadnym razie -> nie wolno kupować bez pomocy osby, która zna się na tym modelu CCCO w 101% :!: :!: :!:
Ryzyko wtopy jest wiewyobrazalnie duże :!: :!:
Prawidłowej weryfikacji na milion %%% nie dokona ani ASO, ani tym bardziej rzeczoznawca z DEKRY :!: :!: :!:
Uwierz mi -> na Allroad trzeba się naprawdę dobrze znać, żeby kupować ze spokojnym sumieniem własciwie ulokowanych pieniędzy :!: :!:
ASO -> poprostu się nie zna, rzeczoznawca z DEKRY sprawdzi pole numerowe, określi stopień zużycia wnętrza (w kategoriach: normatywne /ponadnormatywne), opisze ogumienie i zmierzy grubość powłoki lakierowej (co jeszcze wcale nie przesądza o bezwypadkowości). Potem wprowadzi dane do programu, który sprawdzi, czy konkretny egzemplarz mieści się w widełkach cenowych Eurotaxu (czytaj: czy firma leasingowa nie przepłaca, bo tylko pod takim kątem są prowadzone oględziny). Pamiętaj, że ten sam rzeczoznawca najprawdopodobniej opisuje wszystkie auta sprzedawane w tej firmie i jego pierwsze pytanie (jeszcze zanim powie "dzień dobry") brzmi: "Na ile oszacować wartość ?".
Wnioski do własnej oceny. Ja - na Twoim miejscu - wydałbym nawet 1000 zł. i wysłał tam "własnego" fachowca -> wyłącznie takiego, który zna Allroad-y "na wylot".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: