.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:08:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 19:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czyli zdejmujemy przód czy nie?? Prosze o konkretna odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 21:00:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
Czyli zdejmujemy przód czy nie?? Prosze o konkretna odpowiedź.


Nie, wowo :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:44:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Piotruś napisał(a):
wowo napisał(a):
Da radę zrobić ustawienie bez demontażu przodu??


Wszystkie czynności = 15 do 30 minut (przy bezwzględnym warunku, ze temp. silnika >85C ) .


Potwierdzam... :D
Dzisiaj po Twoim poście rozebrałem to wszystko w 5 minut.
Dostęp do regulacji jak na dłoni :D (bywało gorzej)
Osobiście nie przeszkadzała by mi nawet temperatura, bo czegoż się nie robi dla ukochanej :diabel:
Imbusik, klucz bodajże 24 i moment byłoby po zawodach, ale...


Zaskoczyłeś mnie :galy: . Byłeś naprawdę blisko sukcesu (o oszczędności czasu nie wspominając ... ).
W piątek "walczyłem" z AKE. Pierwsze odczyty ststycznego 004 (oczywiście ok. 90C) :
- obroty: 766
- kąt zadany: (minus) 1.4 (BTDC) [po polsku 1.4 ZGMP]
- uzyskany: (minus) 0.6 (BTDC) [po polsku 0.6 ZGMP]
- "wysterowanie" non-stop: 100,2%

Po regulacji (od której Ty byłeś już o kro(cze)k ) :P :

- obroty: 766
- zadany: 1.4 BTDC
- uzyskiwany: 1.6 BTDC (sporadycznie 1.8 BTDC w odstępach ok. 10 sekund)
- wysterowanie: ok.60% (po 20 min. na biegu jałowym ok. 70% ale to normalne i dalej już nie wzrasta bez względu na upływ czasu)

Śmiem przypuszczać, że opóźniając kąt w Twoim AFB (ok. 1 - 2 mm na "imbusach" koła zębatego) - najprawdopodobniej osiągnąłbyś podobne (tzn. parametry własciwe dla Twojego typu silnika) skutki :D .

carlnova napisał(a):
Zobaczenie po raz kolejny ich zaskoczonych min będzie bezcenne (czego on znowu chce...) - nie mogę sobie tego odmówić.


Oby tylko nie było tak, że stracisz kolejny czas, a "zapłon" i tak "w desperacji" będziesz regulował samodzielnie :): :diabel: ... .

carlnova napisał(a):
Poza tym jak rozebrałem osłony - moim oczom ukazał się niecodzienny widok - mam tam różnokolorowych znaczków "jak mrówków" (he, he...) - nie miałbym wręcz gdzie postawić swoich :diabel:


Ja robię to tak: ustawiam koło zebate równo "w połowie" zakresu (czyli w obie strony taka sama odległość od "punktów skrajnych" spektrum regulacji) i VAG-uję. Potem - dla "dopieszczenia" nastawów zazwyczaj wystarcza 1mm w lewo lub w prawo [podaję w mm, bo niestety nie mam kątomierza w oczach :galy: ].

carlnova napisał(a):
Profesjonalizm serwisu przez duże "B" stanął więc pod wielkim znakiem zapytania :?: :?: :?:
Dlatego nie mogę im tego odpuścić - zgodnie z zasadami :D :D :D


Postąpisz według własnego uznania ale widać, że chłopaki mają z tym problem (ustawienie "zapłonu" to naprawdę żadna sztuka zachowując warunki niezbędne, czyli odpowiednią temperaturę "silnika") i wydaje mi się, że samodzielnie usatwiłbyś sobie początek wtrysku lepiej niż oni ... :P :D .

Z Twojego powodu w Koszalinie zabraknie dzieciakom mazaków :cry2: :banghead:
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś, jak widzę to AKE jest modelem 2001+.
w wersjach przed fl [Isza generacja AKE] kąt żądany był ATDC [czyli nach - po], a u Ciebie jest BTDC [vor - przed].
w AFB mam ATDC, a w AYM BTDC.

ciekawe, czy to zmiana konstrukcyjna, czy też... coś innego?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 14:30:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś, jak widzę to AKE jest modelem 2001+.
w wersjach przed fl [Isza generacja AKE] kąt żądany był ATDC [czyli nach - po], a u Ciebie jest BTDC [vor - przed].
w AFB mam ATDC, a w AYM BTDC.


I
Generalnie mówiąc, to kiedyś nieźle się wywalę (strzelę jakiegoś babola) z powodu tych durnowatych oznaczeń. Co urzadzenie - to inaczej nazywany kąt ATDC/BTDC :/ . W polskim Vag-u podaje na dwa sposoby - albo np. 1.5 PGMP, albo np. - 1.5 ZGMP (zwróć uwagę na znak "-"). W obu przypadkach znaczy to dokładnie to samo ale będąc zajętym jakąś robotą -> na pewno kiedyś coś popsuję :( .
Zresztą VAG-COM w wersji "PL" również podaje te same wartości "naprzemiennie". Depresji można dostać :galy: :): ... .

II
Silniki BAU/BDG "statycznie" również są ustawione na BTDC.

meszrum napisał(a):
ciekawe, czy to zmiana konstrukcyjna, czy też... coś innego?


"Konstrukcyjnie" to chyba nie (?...). Ewentualnie należałoby się przyjżeć czy nie ma różnic w stopniu sprężania (ja nigdy tego nie sprawdzałem, bo nie było takiej potrzeby) ale to zagadnienie - jeśli wogóle - bardziej dotyczy uszczelek pod głowice niż konstrukcji silników.
Ja widzę ścisłą zależność w zmianach oznaczeń sterowników silnika i literek na końcu numeru katalogowego VP44. Czy moje domysły są warte więcej niż zużyte opakowanie po skonsumowanym jogurcie -> tak naprawdę nie mam pojęcia :galy: ... . Sorry Meszrumie ale nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie :/ .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 14:51:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
Piotruś, jak widzę to AKE jest modelem 2001+.
w wersjach przed fl [Isza generacja AKE] kąt żądany był ATDC [czyli nach - po], a u Ciebie jest BTDC [vor - przed].
w AFB mam ATDC, a w AYM BTDC.


I
Generalnie mówiąc, to kiedyś nieźle się wywalę (strzelę jakiegoś babola) z powodu tych durnowatych oznaczeń. Co urzadzenie - to inaczej nazywany kąt ATDC/BTDC :/ . W polskim Vag-u podaje na dwa sposoby - albo np. 1.5 PGMP, albo np. - 1.5 ZGMP (zwróć uwagę na znak "-"). W obu przypadkach znaczy to dokładnie to samo ale będąc zajętym jakąś robotą -> na pewno kiedyś coś popsuję :( .
Zresztą VAG-COM w wersji "PL" również podaje te same wartości "naprzemiennie". Depresji można dostać :galy: :): ... .

II
Silniki BAU/BDG "statycznie" również są ustawione na BTDC.

meszrum napisał(a):
ciekawe, czy to zmiana konstrukcyjna, czy też... coś innego?


"Konstrukcyjnie" to chyba nie (?...). Ewentualnie należałoby się przyjżeć czy nie ma różnic w stopniu sprężania (ja nigdy tego nie sprawdzałem, bo nie było takiej potrzeby) ale to zagadnienie - jeśli wogóle - bardziej dotyczy uszczelek pod głowice niż konstrukcji silników.
Ja widzę ścisłą zależność w zmianach oznaczeń sterowników silnika i literek na końcu numeru katalogowego VP44. Czy moje domysły są warte więcej niż zużyte opakowanie po skonsumowanym jogurcie -> tak naprawdę nie mam pojęcia :galy: ... . Sorry Meszrumie ale nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie :/ .
:peace:


chyba odpowiedziałeś na moje pytanie... :peace:
jest różnica w stopniu sprężania.
[resztę informacji uzyskałem drogą wnioskowania]

:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 19:28:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):

W piątek "walczyłem" z AKE. Pierwsze odczyty ststycznego 004 (oczywiście ok. 90C) :
- obroty: 766
- kąt zadany: (minus) 1.4 (BTDC) [po polsku 1.4 ZGMP]
- uzyskany: (minus) 0.6 (BTDC) [po polsku 0.6 ZGMP]
- "wysterowanie" non-stop: 100,2%

Po regulacji (od której Ty byłeś już o kro(cze)k ) :P :

- obroty: 766
- zadany: 1.4 BTDC
- uzyskiwany: 1.6 BTDC (sporadycznie 1.8 BTDC w odstępach ok. 10 sekund)
- wysterowanie: ok.60% (po 20 min. na biegu jałowym ok. 70% ale to normalne i dalej już nie wzrasta bez względu na upływ czasu)



Piotr, wydaje mi się, że coś pomieszałeś :D z tłumaczeniem po polsku.
Mianowicie, jeżeli dla Twojego AKE przewidziany jest jako prawidłowy kąt BTDC - to nigdy nie będzie on ZGMP, jeżeli Z w polskim tłumaczeniu znaczy "za gmp".
BTDC to kąt przed gmp (lub vor OT) lub po prostu kąt w plusie (przyśpieszony)
ATDC natomiast to kąt po gmp (lub nach OT) lub po prostu kąt w minusie (opóźniony)
Albo to znowu jakieś artefakty VAG-Coma (nie znam polskiej wersji), albo po prostu błąd
(mi też się mieszają plusy z minusami :D )
Jeżeli chodzi o dalszą część to Twój post dał mi cenne wskazówki.
U Ciebie również wysterowanie poz. 4 było 100,2%, a różnica między zadanym a faktycznym kątem - 0,8*...
I bardzo się cieszę, że prawidłowe ustawienie pompy - w Twoim przypadku jej przyśpieszenie dało rewelacyjne rezultaty.
Jutro śmigam do Boscha i sam ustawię im moją pompę, jeżeli będą mieli jeszcze jakiekolwiek problemy.
Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 19:44:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czy złe ustawienie ma wpływ na dynamikę auta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 20:54:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
Czy złe ustawienie ma wpływ na dynamikę auta?


Wowo - zależy co masz na myśli mówiąc o "złym ustawieniu" - jeżeli mieści Ci się w dopuszczalnym zakresie 0...4* n.OT dla AFB i rożnica między zadanym przez sterownik i faktycznie uzyskiwanym kątem początku wtrysku jest nie większa niż 0,8* (patrz mój przypadek) - to według mnie nie ma to żadnego wpływu (lub bardzo znikomy) na dynamikę auta.
Jeżeli natomiast kąt wychodzi poza zakres - i objawia Ci się błędem 00550 - wtedy ma zdecydowany wpływ.
Wręcz można stwierdzić, że takie auto dynamiki nie ma wcale (bo po prostu nie jeździ) :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Cytuj:
Czy złe ustawienie ma wpływ na dynamikę auta?


Ustawienie statyczne jak i dynamiczne kąta wtrysku jeżeli mieści się w granicznych tolerancjach fabrycznych nie wpływa na osiągi silnika ale może mieć wpływ na poranny rozruch silnika. Co do samych ustawień należy pamiętać że sterownik ma mapę kąta i sam jest wstanie uwzględnić pewne niedociągnięcia zarówno ustawień jak i niedoróbek fabrycznych w niektórych modelach nawet do 4 stopni. Jeżeli ustawienia pompy są totalnie poza widełkami wyznaczonymi przez producenta to silnik ma prawo do kulawej , głośnej pracy i ciągłego sygnalizowania błędu w pamięci sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:44:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
oki, bo mam podobnie jak carlnova :D i sie tak zastanawiałem czy ma to jakiś wpływ. Za kilkanaście dni bede sie hamował, to może przy okazji ustawi się tak jak należy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:01:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
oki, bo mam podobnie jak carlnova :D i sie tak zastanawiałem czy ma to jakiś wpływ. Za kilkanaście dni bede sie hamował, to może przy okazji ustawi się tak jak należy.


Wowo, juz nie masz podobnie jak carlnova, bo carlnova ma teraz trochę lepiej (he, he...) :diabel:
Opóźniłem dzisiaj trochę mój kąt początku wtrysku i przyniosło to oczekiwany skutek - wysterowanie nastawnika z poz. 4 obniżyło swoją wartość o kilkanaście procent. Dolny zakres nastawnika ma więc teraz upragnioną rezerwę. ECU juz nie "wychodzi z siebie" żeby wysterować ten kąt.
Powiecie zaraz - że skorygowałem za mało, że trzeba było pociągnąć jeszcze - ale ja zauważyłem pewną zależność - im bardziej obniżam wspólczynnik trwania impulsu z poz.4 (czyli opóźniam VP44) tym bardziej kąt początku wtrysku z 004 basic settings w pozycji 03 na LATE wychodzi mi poza dopuszczalny zakres - (opóźnia się) z 2* zwiększyło mi się do około 3,2*.
Na Late w poz.3 dla AFB dopuszczalne jest 0...4*
Dlatego dałem sobie spokój i zostawiłem tak jak jest.
Bosch pokazał mi dane ze swojego VAS-a, gdzie mój kąt na początku był pośrodku zielonego pola, po korekcie zblizył się do jednego z jego krańców. Stąd - nie linczujcie mnie tylko podpowiedzcie, jak w nastawach podstawowych - edytuje się i ingeruje w zadany kąt poczatku wtrysku. Generalnie jak mogę sam go przestawić - dodam, że używam VC 311.2

Obrazek

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 05.lut.2007 21:38:25 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:05:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Cos nie tak z tym logiem. Nic nie widze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:13:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Wybaczcie, mam jakieś problemy na fotosiku.
Zaraz wrzucę czytelny log 004.
Cierpliwości... :D

Już wrzuciłem poprawiony.
Problemy wynikły z "rewelacyjnie" śmigającego GPRS - fotki wrzucałem z laptopa. Oceńcie jak to wygląda :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:46:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
:peace:
[prawie zakochałem się w tym logu]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:00:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
:peace:
[prawie zakochałem się w tym logu]


Hmmm... ;)
Bardzo mnie to cieszy :064:
Jednocześnie chciałem zameldować prezesie, dyrektorze i naczelniku, że dzisiaj mój nowy lmm został zabezpieczony oryginalnym Luftfilter Knecht. :D
Będę trochę spokojniej spał...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 19:26:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Witajcie :peace:
Pozwoliłem sobie odświeżyć temacik, bo dotyczy bezpośrednio mojego auta, a nie chcę się ładować na temat wowo czy Konrada.
Mianowicie:
Jak już wiecie wczoraj założyłem swoje "stare" tuningowe kości do AFB - po raz pierwszy od czasu założenia nowego lmm, odetkania zaworu recyrkulacji spalin i problemów z kątem wtrysku.
Założyłem je do ECU i......
...oniemiałem z zachwytu.
Wciska w fotel jak przy przeciążeniu 2 machów :diabel:
To nie to auto - to istna torpeda... :D
Na czwartym biegu pociągnąłem dzisiaj do 210 km/h :kosci:
Ale nie odświeżam tematu, żeby się pochwalić...
Wyobrażam sobie już zniesmaczoną minę mojego przyjaciela Meszruma, jak czyta te słowa...
Ba... może nawet "obrzydzenie" z myślami typu: "jaki głupi ten carlnova :diabel: nie mam już do niego siły :diabel: "...

To tylko chwila "ekstazy" Mesz... ;)

Odświeżyłem temat, po to aby zadać pytanie mistrzowi Maxtdi, ponieważ uważam go za autorytet, jeżeli chodzi o turbiny...
Otóż dzisiaj po ponad dwugodzinnym pałowaniu autka zajechałem sobie pod garaż, podniosłem maseczkę i studząc turbinkę na wolnych obrotach - zacząłem jej się przyglądać.
I zamurowało mnie (co prawda dopiero w domu po sprawdzeniu w ETCE), bo odkryłęm kolejną tajemnicę włoskich gringos :diabel:
Turbina wygląda jak nówka firmy GARRETT i dopiero odkryłem jej cechy, zmyślnie ukryte przed moim okiem - to turbina od 180 - konnego AKE :!!: :!!: :!!:
Moje auto jest więc stworzone do tuningu, panowie i już mnie nic nie powstrzyma przed wrzutką dołado - nie - wstrzymywacza w postaci porządnego chipa.

Stąd moje pytanie do Maxtdi o numer seryjny turbiny

AFB według ETKI w roczniku 99 powinno mieć 059 145 702 D lub 059 145 702 DX
...moje AFB ma turbinę 059 145 701 C i dodatkowe oznaczenia VNT 20 i GS4

AKE w tym modelu rocznikowym ma 059 145 701 S, stąd pytanie o ostatnią literę...
Co ona oznacza Maxtdi ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 20:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To troche Ciebie zmartwie 059145701c montowana byla w takim silniku jak masz a jej oznaczenie to gt2052v natomiast 059145701S lub E,F lub K,R jest do tych 180PS a te co maja oznaczenie w etka na koncu 702 to do 1,9 tdi a te 703,4 to do 2,7 tdi

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 20:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
...moje AFB ma turbinę 059 145 701 C i dodatkowe oznaczenia VNT 20 i GS4


carl, to zamiennik... ;)
zwykły, zwyczajny, do najzwyklejszego w świecie AFB [studzę ekstazę].

http://www.motoarena.pl/

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Niestety masz najstarszą ze sprężarek jaka była montowana w 2.5 v6 tdi, następna była 701G.
Ale spoko ona cię nie będzie blokować w modach bo główne ograniczenie w twoim wypadku to tiptronic. Na niej spokojnie śmigniesz 180ps i jedynie niuton będzie ograniczeniem dla dobra tipa max 370 bo na tyle go liczyli ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: