Witajcie
Pozwoliłem sobie odświeżyć temacik, bo dotyczy bezpośrednio mojego auta, a nie chcę się ładować na temat wowo czy Konrada.
Mianowicie:
Jak już wiecie wczoraj założyłem swoje "stare" tuningowe kości do AFB - po raz pierwszy od czasu założenia nowego lmm, odetkania zaworu recyrkulacji spalin i problemów z kątem wtrysku.
Założyłem je do ECU i......
...oniemiałem z zachwytu.
Wciska w fotel jak przy przeciążeniu 2 machów
To nie to auto - to istna torpeda...
Na czwartym biegu pociągnąłem dzisiaj do 210 km/h
Ale nie odświeżam tematu, żeby się pochwalić...
Wyobrażam sobie już zniesmaczoną minę mojego przyjaciela Meszruma, jak czyta te słowa...
Ba... może nawet "obrzydzenie" z myślami typu: "jaki głupi ten carlnova
nie mam już do niego siły
"...
To tylko chwila "ekstazy" Mesz...
Odświeżyłem temat, po to aby zadać pytanie mistrzowi Maxtdi, ponieważ uważam go za autorytet, jeżeli chodzi o turbiny...
Otóż dzisiaj po ponad dwugodzinnym pałowaniu autka zajechałem sobie pod garaż, podniosłem maseczkę i studząc turbinkę na wolnych obrotach - zacząłem jej się przyglądać.
I zamurowało mnie (co prawda dopiero w domu po sprawdzeniu w ETCE), bo odkryłęm kolejną tajemnicę włoskich gringos
Turbina wygląda jak nówka firmy GARRETT i dopiero odkryłem jej cechy, zmyślnie ukryte przed moim okiem - to turbina od 180 - konnego AKE
Moje auto jest więc stworzone do tuningu, panowie i już mnie nic nie powstrzyma przed wrzutką dołado - nie - wstrzymywacza w postaci porządnego chipa.
Stąd moje pytanie do Maxtdi o numer seryjny turbiny
AFB według ETKI w roczniku 99 powinno mieć 059 145 702 D lub 059 145 702 DX
...moje AFB ma turbinę 059 145 701 C i dodatkowe oznaczenia VNT 20 i GS4
AKE w tym modelu rocznikowym ma 059 145 701 S, stąd pytanie o ostatnią literę...
Co ona oznacza Maxtdi ?