.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 18:55:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 Avant Quattro 2.7T 2003r.
PostNapisane: 25.lut.2007 08:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Czy ktoś orientuje się co należy sprawdzić przy zakupie auta z takim silnikiem?
Stanu turbin chyba raczej nie sprawdzę ale może jakieś sugestie?

EDIT: może sprecyzuję o co mi chodzi: http://www.ccautomobil.de/bilder_alle_k ... bilder.htm

Pozdrawiam
Blinkey mr2

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 Avant Quattro 2.7T 2003r.
PostNapisane: 25.lut.2007 10:10:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Blinkey mr2 napisał(a):
Stanu turbin chyba raczej nie sprawdzę ale może jakieś sugestie?


a dlaczego nie?
to jest akurat najprostsze...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 10:25:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Tylko po ciśnieniu?

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 11:28:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
VAG[-Com] pozwola na dokładną diagnostykę całego układu doładowania.
ciśnienie to punkt wyjścia - jeżeli jest prawidłowe, to nie ma sensu poszukiwać innych usterek turbiny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 13:42:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
A jest jakiś sposób na sprawdzenie ciśnienia bez podłączania VAG Coma? Mam ten moduł który podłącza się do auta ale kupowałem go z myślą o TDI. Nie wiem, czy ten sam pasuje.

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 19:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pasuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 01:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
No i tak kupiłem 2.4. Jak usłyszałem, że wymiana sprężarek kosztuje 5000 Euronów to mi buty spadły. Nie jest to atleta pierwszej wody ale musi wystarczyć. :):

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 12:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
2.4?
napisz coś więcej...
może fotostory?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 20:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Niebawem zapiszę się do Waszej paczki. Narazie parę fotek wrzuciłem na nasze forum. W najbliższym czasie napewno zarzucę Was milionem pytań. :D Tu jest link.
http://www.mr2.pl/forum/showthread.php? ... genumber=1

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 16:18:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Jest quattro jest dobrze :diabel: PIĘKNA

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 19:03:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Ladny srodeczke!!! zreszta cale autko ladne!
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 19:36:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bzdurny mit o turbinach przesądził o zakupie turlającego się auta :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 20:18:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
DeS napisał(a):
Bzdurny mit o turbinach przesądził o zakupie turlającego się auta :/
Turla to sie moje 2.0E w budzie C-4 :diabel:
Bardzo fajny samochod kupiłes, dla kobitki w sam raz.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 23:51:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki Panowie. Jak narazie jestem bardzo zadowolony.

@DeS

Nie tyle bzdurny mit ile doświadczenie z turbinami przesądziło o zakupie wolnossącego. :> Nie będę teraz pisał elaboratu ale silnik z turbiną lub nawet dwoma też chciałbym mieć. Warunek jest tylko jeden: to ja będę od nowości tym samochodem jeździł i obchodził się z turbiną jak należy. ;) W moim głupim grzechotniku załatwiłem nieświadomie turbinę na cacy. :D
A jeżeli chodzi o turlanie się to po części masz rację. Nie spodziewałem się jednak "cudu nad Wisłą" od silnika z takim momentem obrotowym i mocą prawie taką samą jak mój dwumiejscowy ścigacz. Zauważyłem na autostradzie, że moc tego silnika czuć w dolnym zakresie obrotów i w górnym. W średnim rozpędza się jak staruszka na pasach. :diabel: Gdybym znalazł ciekawy egzemplarz 3.0 to napewno nie zastanawiałbym się nad jego kupnem. Tak zresztą planowałem. Niestety. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. :) Zaskoczyło mnie trochę spalanie. Na autostradzie przy prędkościach 140-160, czasem 180 i dwóch 40 minutowych korkach średnio wyszło 9,7 litra. Myślałem, że będzie dużo więcej.
Kto mi może powiedzieć co to jest Pro Line Style i Pro Line Business? Takie określenia pojawiają się w opisie wyposażenia auta. I jeszcze jedno. Taka szuflada pod zmieniarką w bagażniku to na co jest? Wygląda to tak jakby czegoś tam brakowało. :):

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: