Dzięki Panowie. Jak narazie jestem bardzo zadowolony.
@DeS
Nie tyle bzdurny mit ile doświadczenie z turbinami przesądziło o zakupie wolnossącego.
![n :>](./images/smilies/007.gif)
Nie będę teraz pisał elaboratu ale silnik z turbiną lub nawet dwoma też chciałbym mieć. Warunek jest tylko jeden: to ja będę od nowości tym samochodem jeździł i obchodził się z turbiną jak należy.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W moim głupim grzechotniku załatwiłem nieświadomie turbinę na cacy.
A jeżeli chodzi o turlanie się to po części masz rację. Nie spodziewałem się jednak "cudu nad Wisłą" od silnika z takim momentem obrotowym i mocą prawie taką samą jak mój dwumiejscowy ścigacz. Zauważyłem na autostradzie, że moc tego silnika czuć w dolnym zakresie obrotów i w górnym. W średnim rozpędza się jak staruszka na pasach.
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)
Gdybym znalazł ciekawy egzemplarz 3.0 to napewno nie zastanawiałbym się nad jego kupnem. Tak zresztą planowałem. Niestety. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Zaskoczyło mnie trochę spalanie. Na autostradzie przy prędkościach 140-160, czasem 180 i dwóch 40 minutowych korkach średnio wyszło 9,7 litra. Myślałem, że będzie dużo więcej.
Kto mi może powiedzieć co to jest Pro Line Style i Pro Line Business? Takie określenia pojawiają się w opisie wyposażenia auta. I jeszcze jedno. Taka szuflada pod zmieniarką w bagażniku to na co jest? Wygląda to tak jakby czegoś tam brakowało.
![n :):](./images/smilies/052.gif)