GrzesB napisał(a):
Dred napisał(a):
wiesz osobiście uznaje zasadę albo szybko i drogo PB albo wolno i oszczędnie LPG coś pomiędzy to jest TDI po chipsie i małych modach taka jest moja opinia
jak ktoś lubi LPG to niech wstawia, ale nie do autka z turbiną
To będzie niezła rzeźba! Policz ile kasy zaoszczędzisz jak kupisz inne auto? Ja wydaję podobnie na gaziora ale mam seryjne 2.8 i to starcza... jak chcesz się porywać na swapa do tak starej fury, wsadzić w nią conajmniej 50% wartości i dalej dmuchać na LPG to jakieś takie niezrozumiałe dla mnie... Kup sobie jakieś V8 to i zgazować łatwo, i moc ma a do tego nie będzie druciarstwa przy silniku. Za sam realny koszt przekładki kupisz sobie fajne Audi V8 4.2
A tak w ogóle to sprawdź ile z tych 150 koni Ci zostało - bo może tylko drobny remont silnika się przyda... Szczerze mówiąc to jak używam auta zarobkowo i jeżdżę dużo to jak najmniej przy nim wydziwiam aby nie stanąć gdzieś na trasie tylko do celu dojechać! Do takich celów to seria i tylko seria*.
150KM w A4 to jest już całkiem przyzowicie, gdzie i kultura pracy V-ki jest wysoka a koszty jeżdżenia niezbyt wysokie...
*- nie dotyczy TDI
ostro mnie wszyscy pojechali ale ja i tak upieram sie przy swoim, korzystam podobnie z autka tak jak Ty i dlatego musze jezdzić oszczędniej niż na PB, bo spalanie 14-16 litrów PB w mieście to bogato, a z tych moich 150KM napewno zostałó tyle co było albo jest i wiecej, co potwierdzić moze Lukasik próbami startów z różnymi autkami...
Diesli ie trawie, a na zakup drugiego autka mnie nie stać, no moze na sam zakup owszem, ale trzeba to ubezpieczyć, zrobić jakis przegląd, rozrzady, hamulce, oleje płyny i z auta które kosztowało 8 tysi robi sie 13000....