.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 07:58:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A4 B5 2.6 V6 ABC ] SWAP !!! tylko na co??
PostNapisane: 03.kwi.2007 21:02:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Witam,
Jak w temacie zaznaczyłem noszę sie z zamiarem SWAP'a w moim aucie, jest to obecnie całkiem zdrowe 2.6 quattro 150km seria, mój być moze dłubany, ale nie w tym rzecz, skoro i tak mało...
Obdzwoniłem ludzi w całej Polsce i każdy powiedział, ze najszybszą, najprostszą, najtańszą modyfikacją tego silnika bedzie po prostu jego wymiana.... :/
Propozycje zmiany na :
2.2 T 20V -220-230KM
1.8 T 20V ---||---
2.7 Bi T 250-265 KM

Co proponujecie?? z czym bedzie najprościej jeśli chodzi o przekładke, jak dla mnie na chłopski rozum to na 2.7, bo to tez V6, najwięcej roboty na 2.2 bo to R5, a 1.8 T jakos nie jestem przekonany do 4 cyl...
Prosze o jakies opinie
z góry dzieki.[/b]

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2007 23:24:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
taniej wyniesie Cię kupno drugiego auta z odpowiednim silnikiem
sam motor to nie wszystko , dochodzi do tego wiązka elektryczna, komputer itd itp to jest tylko czubek góry lodowej. pogadaj z Frano on przekładał i zobacz ile z tym jest zabawy .
jak już w końcu wszystko poprzekładasz i podepniesz to niekoniecznie będzie Ci to dobrze działało.
zanim się za to weźmiesz zastanów sie kilkanaście razy potem wylej sobie kubeł zimnej wody na głowe i potem się znów zastanów :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2007 23:20:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
heheheh, dziś sie własnie nad tym gruuubo zastanawiałem... i doszedłem do wniosku ze koszta chyba by mnie zjadły... bo tak jak mówisz, sam motor to nic, potem wszystkie przeróbki, zawsze czegoś bedziebrakowało, rozrząd do nowego motoru, u mnie jeszcze zachodzi konieczność przeróbki inst. gazowej, wiec z której strony by nie patrzeć, to minimum 10 tysięcy...
Więc se chyba założe podtlenek narazie i tak bede jezdził :)

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 08:40:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Gazowej? Wywal gaz - najtańszy tunning!! Jak zrobisz swapa i założysz znowu gaz to powiem Ci szczerze, że dawno nie widziałem tak mało rzeczowego posta! Nawet jeśli masz sekwencję, to na PB lepiej Ci będzie chodził i będziesz miał kilka KM więcej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A4 B5 2.6 V6 ABC ] SWAP !!! tylko na co??
PostNapisane: 06.kwi.2007 11:11:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
boxer napisał(a):
Witam,
Jak w temacie zaznaczyłem noszę sie z zamiarem SWAP'a w moim aucie, jest to obecnie całkiem zdrowe 2.6 quattro 150km seria, mój być moze dłubany, ale nie w tym rzecz, skoro i tak mało...
Obdzwoniłem ludzi w całej Polsce i każdy powiedział, ze najszybszą, najprostszą, najtańszą modyfikacją tego silnika bedzie po prostu jego wymiana.... :/
Propozycje zmiany na :
2.2 T 20V -220-230KM
1.8 T 20V ---||---
2.7 Bi T 250-265 KM

Co proponujecie?? z czym bedzie najprościej jeśli chodzi o przekładke, jak dla mnie na chłopski rozum to na 2.7, bo to tez V6, najwięcej roboty na 2.2 bo to R5, a 1.8 T jakos nie jestem przekonany do 4 cyl...
Prosze o jakies opinie
z góry dzieki.[/b]


Widziałeś tego białego avanta po swapie?
tam siedział 2,6 teraz jest 2.2T 20V i zapiernicza az miło :peace:
w B4 to prosta sprawa,nie wiem jak to będzie w A4

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 11:23:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
2.7Bit :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 12:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wydaje mi sie, ze A4 ma na dlugość mniejszą komorę silnikową niż B3, B4. Najdluższy silnik mial 4ry cyl. i nie wiem czy zmiesci sie bez duzej rzeźby 5cyl.

Ja bym chyba próbowal 2,7Bt wpasować. zapodać k04. I rozkrecić do 300K-350KM.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 13:42:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
GrzesB napisał(a):
Gazowej? Wywal gaz - najtańszy tunning!! Jak zrobisz swapa i założysz znowu gaz to powiem Ci szczerze, że dawno nie widziałem tak mało rzeczowego posta! Nawet jeśli masz sekwencję, to na PB lepiej Ci będzie chodził i będziesz miał kilka KM więcej...


Czy ja wiem czy ten post był mało rzeczowy?? Mnie po prostu nie stać na posiadanie dwóch samochodów, a gaz musze mieć z tego względu, ze bardzo duzo jezdze, auto mi służy do pracy i wydaje miesiecznie 1000-1200zł na samo LPG, wiec po Swapie przeboleje utrate kilku koni kosztem oszczędności jaką jest gaz...

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A4 B5 2.6 V6 ABC ] SWAP !!! tylko na co??
PostNapisane: 06.kwi.2007 13:46:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
białego avanta widziałem i rozmawiałem z wałścicielem, z Łukasikiem, koszt w zasadzie niewygórowany, rozmawiałem z kimś kto by sie podjął przekładki, tylko skąd znaleść taki motor?? na allegro nic nie ma, a i całych aut też nie ma, są tylko 10V, a ja takiego nie chce...
Koszty plus minus SWAPA i drugiego auta z silnikiem to 8tys. i potem do tego przeróbka inst. gazowej to 1800zł...
A jak 2.2T jezdzi to wiem bo wczorja z Tobą jezdziłem :D :peace:

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 17:40:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dawno nie słyszałem większej bzdury... zrobić SWAP za 8000 zł żeby potem jeszcze dołożyć 2000 na gazownie... żenada :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 18:01:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
o stary poważnie się teraz zastanów co piszesz!!!!! swap i potem gaz ???????????????????????????


lepiej kup se jakiegoś TDika i tam dobrze podłub przynajmniej sensowne rozwiązanie będzie jak będziesdz miał tam 200 PS to będzisz bardzo zadowolony i gazu nie będziesz musiał zakładać , bo nie będzie dużo paliło



rany ludzie wpadają na coraz to lepsze pomysły

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 15:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Gazu osobiscie to nie potepiam i nawet elpidżi moglby siedziec w takim samochodzie po swapie, gdy ktos go uzywa do jazdy na co dzień, ale...

Instalacja gazowa sluzylaby, tylko do przemieszczania sie. I zrobilbym dwa momenty (odpowiedni program w sterowniku) w ktorych gazownia automatycznie rozlaczalaby sie przy spelnieniu ktoregokolwiek z ponizszych:

Po pierwsze zawsze przy wcisnieciu gazu do końca
Po drugie, gdy przekroczy obroty powiedzmy 4000.

Myślę, że takie cos nie byloby szkodliwe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 16:01:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
wiesz osobiście uznaje zasadę albo szybko i drogo PB albo wolno i oszczędnie LPG coś pomiędzy to jest TDI po chipsie i małych modach taka jest moja opinia

jak ktoś lubi LPG to niech wstawia, ale nie do autka z turbiną

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 16:14:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Dred napisał(a):
wiesz osobiście uznaje zasadę albo szybko i drogo PB albo wolno i oszczędnie LPG coś pomiędzy to jest TDI po chipsie i małych modach taka jest moja opinia

jak ktoś lubi LPG to niech wstawia, ale nie do autka z turbiną


To będzie niezła rzeźba! Policz ile kasy zaoszczędzisz jak kupisz inne auto? Ja wydaję podobnie na gaziora ale mam seryjne 2.8 i to starcza... jak chcesz się porywać na swapa do tak starej fury, wsadzić w nią conajmniej 50% wartości i dalej dmuchać na LPG to jakieś takie niezrozumiałe dla mnie... Kup sobie jakieś V8 to i zgazować łatwo, i moc ma a do tego nie będzie druciarstwa przy silniku. Za sam realny koszt przekładki kupisz sobie fajne Audi V8 4.2 :)

A tak w ogóle to sprawdź ile z tych 150 koni Ci zostało - bo może tylko drobny remont silnika się przyda... Szczerze mówiąc to jak używam auta zarobkowo i jeżdżę dużo to jak najmniej przy nim wydziwiam aby nie stanąć gdzieś na trasie tylko do celu dojechać! Do takich celów to seria i tylko seria*.
150KM w A4 to jest już całkiem przyzowicie, gdzie i kultura pracy V-ki jest wysoka a koszty jeżdżenia niezbyt wysokie...


*- nie dotyczy TDI :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 17:10:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
DeS napisał(a):
Dawno nie słyszałem większej bzdury... zrobić SWAP za 8000 zł żeby potem jeszcze dołożyć 2000 na gazownie... żenada :/

:/ Niestety nie wypada się z Tobą nie zgodzić.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 22:05:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
gaz? 2.7bi?? ... no to pozamiatane :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 17:00:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
na gazie to bedzie śmigać conajmniej jak RS4 :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 07:41:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 19:28:38
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
GrzesB napisał(a):
Dred napisał(a):
wiesz osobiście uznaje zasadę albo szybko i drogo PB albo wolno i oszczędnie LPG coś pomiędzy to jest TDI po chipsie i małych modach taka jest moja opinia

jak ktoś lubi LPG to niech wstawia, ale nie do autka z turbiną


To będzie niezła rzeźba! Policz ile kasy zaoszczędzisz jak kupisz inne auto? Ja wydaję podobnie na gaziora ale mam seryjne 2.8 i to starcza... jak chcesz się porywać na swapa do tak starej fury, wsadzić w nią conajmniej 50% wartości i dalej dmuchać na LPG to jakieś takie niezrozumiałe dla mnie... Kup sobie jakieś V8 to i zgazować łatwo, i moc ma a do tego nie będzie druciarstwa przy silniku. Za sam realny koszt przekładki kupisz sobie fajne Audi V8 4.2 :)

A tak w ogóle to sprawdź ile z tych 150 koni Ci zostało - bo może tylko drobny remont silnika się przyda... Szczerze mówiąc to jak używam auta zarobkowo i jeżdżę dużo to jak najmniej przy nim wydziwiam aby nie stanąć gdzieś na trasie tylko do celu dojechać! Do takich celów to seria i tylko seria*.
150KM w A4 to jest już całkiem przyzowicie, gdzie i kultura pracy V-ki jest wysoka a koszty jeżdżenia niezbyt wysokie...


*- nie dotyczy TDI :diabel:


ostro mnie wszyscy pojechali ale ja i tak upieram sie przy swoim, korzystam podobnie z autka tak jak Ty i dlatego musze jezdzić oszczędniej niż na PB, bo spalanie 14-16 litrów PB w mieście to bogato, a z tych moich 150KM napewno zostałó tyle co było albo jest i wiecej, co potwierdzić moze Lukasik próbami startów z różnymi autkami...
Diesli ie trawie, a na zakup drugiego autka mnie nie stać, no moze na sam zakup owszem, ale trzeba to ubezpieczyć, zrobić jakis przegląd, rozrzady, hamulce, oleje płyny i z auta które kosztowało 8 tysi robi sie 13000....

_________________
<<V6>>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 18:35:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
nie po prostu tutaj każdy wypisuje swoje opinie ,a że wszyscy mamy identyczny pogląd że to jest idiotyczny pomysł swap a potem zakładanie gazu :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: