.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 18:49:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TDI BDH] Prośba o ocene logów mojej Adelki
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Logi BS

LOG 000 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a4 ... 18384.html

LOG 003 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... d364e.html

LOG 004 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d0 ... cc4cf.html

LOG 011 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064 ... 1fb31.html


Logi Statyczne.

LOG 000 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c ... a7e21.html

LOG 001 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/009 ... 794e5.html

LOG 003 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d3 ... 7d821.html

LOG 004 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c1 ... 6ec0f.html

LOG 007 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc3 ... 90161.html

LOG 013 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b9 ... 77471.html

LOG 014 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/891 ... eb57d.html

LOG 018 Statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d20 ... d1068.html


Logi Dynamiczne

LOG 000 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b0 ... d3776.html

LOG 001 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a1 ... a327f.html

LOG 003 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f87 ... 0234a.html

LOG 004 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c51 ... 3247a.html

LOG 008 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/189 ... da208.html

LOG 010 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/379 ... 72cc5.html

LOG 011 Dynamiczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec0 ... de228.html


To moje pierwsze logi wiec prosze o wyrozumiaość.

W kolejce do logowanie czekaja cierpliwie

A4 B6 1.9 TDI AVF
Passat B5 1.9 TDI AJM < chyba, nie pamietam dokładnie
Alhambra 1.9 TDI AUY
B4 1.9 TDI 1Z


Pzdr dla wszystkich.


Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:39:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jak na pierwsze logi - zrobileś je wzorowo i trzeba Cię pochwalić :)

Auto ma rzeczywiście chipa - potwora.
Przy 2459 rpm przeładowanie rzędu 2570 mbar nie jest za bardzo bezpieczne dla Twojego motorka...
Na 100% objawia się to błędem 00575 w Twoim ECU...
Następna sprawa - w 011BS widać już początki przycinania się kierownic VTG zwłaszcza w pozycji skrajnej ON.
Nic strasznego - wystarczy prawdopodobnie zastosować tzw. regułę prawej stopy i powinno wrócić do normy...
Przepływka mierzy wzorowo, dawki masz potworne na ograniczeniu dymienia i ograniczeniu momentu obrotowego...

I ostatnia sprawa:
Kąt początku wtrysku - zauważ, że ECU nie może wysterować zadanego kąta.
W 004 ECU zadaje 2,4 ATDC, a osiągasz tylko 1,8 - 1,6 ATDC.
W 004 BS widać, że nastawnik opiera się o granicę regulacji i nie pozwoli na dalszą regulację kąta na stronę opóźniony (100,2% wysterowanie).

Kąt trzeba zatem zdecydowanie opóźnić w BS z aktualnego 1,6 ATDC do według mnie co najmniej 2,6 - 3,2 ATDC.

To wszystko ...

Resztę zostawiam dla kolegów ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:52:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Dzieki Carl za opinie , co do błedu 00575 to nigdy , przenigdy go nie było nawet na ułamek chwili w moim ecu , mówie to z reka na sercu ....... co do kierownic turbawki hymm prawa stopa pracuje codziennie :) moze rozebrac i rozruszac konkret , co do kąta to kto gdzie i dobrze to zrobi ?

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:56:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Uzupełnij profil - skąd jesteś - ktoś poleci Ci dobry warsztat z Twoich stron.
Co do tego Twojego przysięgania :) - wierzę - chociaż wydaje mi się wręcz niemożliwe, aby takie przeładowanie nie wygenerowało 00575.
Chociaż trwa bardzo krótko i ECU nie zdązy zareagować zapisaniem błędu...
Od jak dawna masz to auto i kto robił chipa ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Profil juz uzupełniony, sorki za to ale na 100% cos sie zmieniło bo była lokalizacja w moim profilu.

Auto mam od roku a chip jest made in www.sserwis.pl i z tego co wiem jest to oryginalny program audi.

Piotrus moze na ten temat powiedziec wiecej bo on wie dokładnie co siedzi w moim ECU.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:27:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ja już nie dyskutuję więcej... :)
Wiem co to za firma...
W takim razie śpij spokojnie i ciesz się jasną stroną mocy... :peace:

A kąt chyba najbliżej w Diagtroniku, no chyba, że masz bliżej do Lublina i ktoś stamtąd poleci Ci coś wiarygodnego...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:32:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie ma prawa być 00575. te turbiny [V2] w serii mają do 2350 mbar.
nie mniej jednak, trochę dziwi brak ingerencji w 004 [dynamiczny].

ten program jest zrobiony tak, że tylko podniesiono dawki i ciśnienie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:40:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Dlatego kąt można bez obaw doprowadzić do normalności, chociaż teraz wcale nie jestem tego taki pewien.
Myślę, że auto jest zrobione bardzo profesjonalnie...
Wręcz jestem pewien...
Chętnie obejrzałbym wykresy, jeżeli to nie tajemnica.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:11:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Panowie logi wykonałem z kilku powodów a mianowicie vmax licznikowe 220km/h gdzie znajomego auto 235 łapie bez problemu, po drugie delikatnie twardsza praca silnika w porównaniu z innymi v6 tdi jakie słuchałem (wałki oceniane w sserwis) i zuzycie paliwa non stop srednio 11 litrów jak bym nie jezdził (fis pokazuje 11,6) W miescie przy bardzo delikatnej jezdzie o wyniku ponizej 10,5/100 moge tylko powzdychac.

Co do wykresu to niestety nie posiadam bo chyba sserwis nie posiada hamowni ale jak tylko wykonam to udostepnie na 100%

Teraz sam juz nie wiem co robic czy poprawiac ten kąt czy tak ma byc :| co do kierownic vtg to jutro sie za to zabieram.

Chłopaki moze jescze jakies sugestie


Ps . Ato wyglada dosłowienie identycznie jak autko GrzesiaB tylko ze moje
jest w manualu i ma org felgi od S-Line no i brak RECARO :( Ale reszta
full Fan

Pzdr

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
Dlatego kąt można bez obaw doprowadzić do normalności, chociaż teraz wcale nie jestem tego taki pewien.


Carl,

kąt statyczny ustawiany kończynami diagnosty nie ma nic wspólnego z kątem dynamicznym modyfikowanym przez mózg/opuszki palców tuner'a.
co więcej, tak samo jak Ty, uważam, że 100% wysterowania na jałowym wygląda złowrogo, choć wg Elsa'y jest to kein sollwert.
musimy pamiętać, że najważniejszy jest 004BS - jeżeli jest 2*ATDC, to jest sehr gut i tak należy to zostawić [wszak 004 jest pod władaniem ECU, który to z kolei słucha VP44... :d ].




pawlo5 napisał(a):
Panowie logi wykonałem z kilku powodów a mianowicie vmax licznikowe 220km/h gdzie znajomego auto 235 łapie bez problemu, po drugie delikatnie twardsza praca silnika w porównaniu z innymi v6 tdi jakie słuchałem (wałki oceniane w sserwis) i zuzycie paliwa non stop srednio 11 litrów jak bym nie jezdził (fis pokazuje 11,6) W miescie przy bardzo delikatnej jezdzie o wyniku ponizej 10,5/100 moge tylko powzdychac.



pawlo5,

prędkość jest rzeczywiście zbyt mała - moje seryjne AYM, na seryjnych R16 205/55, rozpędza się do 232 km/h* [licznikowo], a seryjne AFB do prawie 230 km/h*.
być może jest to spodowane tym, o czym napisałem [004].

jakie obroty ma silnik przy prędkości maksymalnej?
czy ogumienie jest seryjne?

spalanie jest prawidłowe.

twarda praca... hmm... tutaj już poprosimy Piotra o zabranie głosu.




*oczywiście zakładam, że w przyrodzie występują przekłamania licznika.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Ogumienie seryjne dla S-line czyli 235/45/17 (tak było w briefie a w bagu mam dokładnie takie koło na zapasie )

Obroty silnika przy 220km/h w granicach 3850 - 3900 obr/min , jeszcze troche zostało skali do wykorzystrania ;)


Jak prowadziłem auto z niemcowni na banie 235 km\h moze lepszy gnój tam maja :) oczywiscie od długiego czasu na zbiornik 200-230 ml mixolu tak zapobiegawczo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 15:04:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
powinno być 4000 rpm.
odnoszę wrażenie, że brak ingerencji w 004 ma wpływ na vmax.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 15:19:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Po namyśle, ja jednak osobiście przestawiłbym ten kąt (opóźnił) powodując tym samym zmniejszenie procentowego wysterowania nastawnika i dając ECU pole do popisu, czyli większy zakres wysterowania tegoż kąta...

Co do spalania rzeczywistego:

Pawlo5, rozumiem, że nie opierasz się tylko na wskazaniach FIS-a, ale obliczyłeś sobie spalanie bezpośrednio na podstawie kilku tankowań ukladając najzwyklejsze proporcje ?
Jeżeli tak (opierasz się tylko na FIS) - trzeba dokonać kalibracji wskazań spalania na FIS-ie, po dokładnym sprawdzeniu jak to wygląda w rzeczywistości.
Napiszę Ci później jak to zrobić za pomocą VAG-a

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 20:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
W takim razie jutro dzwonie do diagtronic , zobaczymy co z tego wyniknie ale najpierw zajme sie kierownica VTG .


Dzieki Chłopaki za zainteresowanie a logi A4 B6 AVF juz sa zrobione :)




Pzdr Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 20:37:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Moi Mili ;)

1. Logów jeszcze nie oglądałem (za wyjątkiem 004) . Ze zwykłej ciekawości oczywiście to zrobię ale nie będę miał odwagi na komentarz. Z dokładnie tych samych powodów dla których nie oceniałem logów Carl-a po tym, kiedy wyeliminował już wszystkie niesprawnosci AFB ... .

2. Zasadą jest, że przed wstawieniem chipa silnik zostaje doprowadzony do absolutnie zdrowej serii, ustawiany "do /fabrycznego/ ideału", a dopiero potem modyfikowany. Ta reguła oczywiście miała też zastosowanie u Pawła i dlatego uważam, że to co teraz widzimy w logach - niekoniecznie ;) musi być odczytem rzeczywistym.

3. Nie wydusicie ze mnie informacji kto jest autorem KOMPLETNIE WYMIENIONEGO (a nie tylko zmodyfikowanego !!!) softu. To sprawy Pana Sopy i jego Firmy ... . Mogę powiedzieć tylko to, że program można nazywać fabrycznym oryginałem i nie jest to w najmniejszym stopniu nadużycie ... ;) .

4. Co do "niskiej" V-max mam kilka teorii.

- Jak najbardziej dopuszczam, że tak jest prawidłowo - to znaczy zgodnie z zainstalowanym oprogramowaniem.

- Ze względu na to, że Paweł dostarczył samochód już wcześniej chipowany (w PL) - i to po chamsku, bo ze sforsowaną na bezczelnego blokadą VP (dodatkowe kabelki do pompy, bezpieczniki i te sprawy :/ ) - pompa wtryskowa wymagała bezwzględnej regeneracji. Nowa mechanika, nowe oprogramowanie ... . Nie wiem - być może tutaj "pośrednio" leży przyczyna ubytku mocy blisko obrotów maksymalnych. Oczywiście tylko gdybam ... a po rzetelną odpowiedź i tak należy zgłosić się do Pana Sopy.

- Nowy soft ECU nie tylko optymalizuje parametry silnika ale jest stworzony tak aby nie torpedować norm czystości spalin i katalizatora. Może tego programu nie da się inaczej napisać ???
Pamiętajcie wszakże, że to jest BDH - z "elektronicznie" sterowaną przepustnicą i innym niż w BAU czy AKE - EGRem. (ciągle snuję domysły i przypuszczenia co do istniejącego stanu rzeczy)

- Na koniec: jestem absolutnie pewny tego, że gdyby Paweł zasygnalizował problem w SSERWIS - otrzymałby (za free, co oczywiste) nowy soft, poprawiony w górnym zakresie obrotów, lub fachową i kompletną w informacje odmowę "poprawki" - jeżeli nie istnieją bezpieczne dla silnika (albo norm czystości spalin) możliwości w tym zakresie.

- Według mojej wiedzy - chip u Pawła nie narusza blokady VP44.

5. Przycinające się kierownice turbiny.
Niczego bym nie ruszał. Paweł zapłacił za całość naprawy i otrzymał gwarancję na wszystkie wykonane czynności (na chipa też). Jeżeli zechce ponownie skorzystać z usług SSERWISu (a celem utrzymania gwarancji powinien to uczynić zanim przekroczy kolejne 30 tkm.) - problem zostanie zauważony i zlikwidowany. Bez obaw ... .
Nie będzie też żadnym dyshonorem zwrócenie szczególnej uwagi na tą kwestię już w chwili wypełnienia zlecenia naprawy ;) .

6. Wysokie zużycie paliwa
No cóż ... . Kiedy Paweł pokonał kilkuset kilometrowy dystans jak "normalny człowiek" :): :P , czyli bez trenowania mięśni prawej stopy - jego BDH zużyło poniżej 8l / 100km . Komentarz chyba zbyteczny :-) .

7. "Twarda" praca silnika ... . Ja wiem jak ten silnik pracuje i miałem okazję przejechać się (naprawdę prześlicznym) S-line'm Pawła. Moim zdaniem wszystko jest w idealnym porządku, zero dymienia, silnik urywa dupsko razem z kręgosłupem. Jedynie opony wydały mi się "maślane" ale to drobiazg ;) .

Nie będę też na publicznym forum pisał z jakich przyczyn samochód Pawła trafił na naprawę do SSERWISu :): ... . Spróbujcie mi uwierzyć na słowo, że Paweł jest okazem absolutnego perfekcjonisty. Jego pozytywny maniakalizm :-) osiągnął już tak "wysokie loty", że absolutnie prawidłową pracę wtryskiwaczy zdiagnozował jako .... popękane krzywki wałków rozrządu .... . Zresztą - między innymi za to bardzo go lubię i szanuję, bo gdyby wszyscy byli tak przewrażliwieni na punkcie swoich niuniek jak Paweł, to nie byłoby potrzeby jakiegoklwiek sprawdzania samochodów podczas zakupu używek ;) .
Dlatego proszę - potraktujcie jego skargi na twardą pracę silnika z przymrużeniem oka. Paweł żąda od swojego diesla bardziej aksamitnej pracy niż odgłosy benzynowego W12 ... :): .

Uff ... :diabel: . To narazie tyle, a jeśli coś niechcąco pominąłem - chętnie doprecyzuję. Na zakończenie powiem tylko tyle - trudno będzie znaleźć w całym PL drugą tak wychuchaną i żywotną S-line jak ta od Pawła.

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 20:54:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak najbardziej uważam [za Piotrem], że silnik powinien mieć jednego lekarza...

najbardziej interesuje mnie zjawisko z 004 występujące pomiędzy 2204 rpm a 2506 rpm.
powietrze? dużo powietrza?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 20:59:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
najbardziej interesuje mnie zjawisko z 004 występujące pomiędzy 2204 rpm a 2506 rpm.
powietrze? dużo powietrza?


Zdarzyło się, że już po wizycie w Czernicy - wystąpiła jakaś nieszczelność w okolicach filtra paliwa. Wiem, że Paweł walczył z tym problemem (ale nie osobiście ... ).
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 21:15:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
logo pochodzi z piątku - czyli nieszczelność jest cały czas.
należy ją usunąć.


ostatnio dochodzę do wniosku, że 004 to najważniejsza grupa.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 22:14:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Wow :!: :peace:
Cóż za aura tajemniczości towarzyszy diagnozie tego auta... :)

Pawlo5 -> zostaw te kierownice VTG w spokoju (na razie...)

Piotr -> co myślisz o tym kącie wtrysku ? Ruszać, czy nie ? Spójrz na wysterowanie w statycznym 004...
Nie powstrzymuj się od komentarza - zrób to dla mnie :) :): :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 22:52:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Piotr -> co myślisz o tym kącie wtrysku ? Ruszać, czy nie ? Spójrz na wysterowanie w statycznym 004...
Nie powstrzymuj się od komentarza - zrób to dla mnie :) :): :peace:


Carlu - w BS jest praktycznie ideał. Zaś to co widać w statycznych rodzi u mnie chyba identyczne pytania jak u Macwrob-a (chociaż przyczyny rozmyślań są zgoła odmienne)... .

Odpowiem Ci inaczej - dla mnie w tym logu wysterowanie jest wiarygodne, kolumna wcześniejsza - już niekoniecznie ... .

Carl - dyskutujmy o seryjnych silnikach. Ja - w takim przypadku jak ten - wymiękam. Tym bardziej, że mam świadomość jak dalekie zmiany poczyniono.
Mówiąc wprost - czuję się stanowczo "za krótki" żeby oceniać, a już NieDajBoże "korygować" wyniki pracy tej konkretnej grupy Fachowców.

Pamiętajmy jeszcze, że wszystkie nastawy silnika leżą zarchiwizowane w SSERWIS. W przypadku jakiejkolwiek reklamacji (a usługa obejmowała swym zakresem znacznie więcej niż tylko chipowanie) .... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: