.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 00:55:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: INSTALACJA LPG Z MIKSEREM SONICZNYM DO SPORTOWYCH SILNIKÓW
PostNapisane: 19.lut.2005 14:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Kto słyszał o takim systemie ???????????????

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 16:39:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chcesz zagazować S2 ? To po co kupowałeś S2? Trzeba było 2.8 w coupe kupić i to zagazować, będzie chodzić podobnie, a w razie dość prawdopodobnego unfallu będzie taniej naprawić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 17:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
To samo Ci pisalem. Jak gaz to nie do s2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 18:33:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
ADAM I DANIEL chłopaki wyluzujcie ja tylko zbieram informace chce się podciągnoć technicznie, dzięki i pozdrawiam ,lepiej doradzcie mi gdzie znaleść czujnik temp. wody

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 19:58:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Ktoś gdzieś tutaj pisał o jakichś wysokowydajnych mikserach, musisz przeszukać forum, my za Ciebie tego nie zrobimy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 20:05:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Adaś teraz to mi się podobasz ,będę dalej szperał dzięki

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 20:15:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
BLOS firmy BRC

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 23:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A może coś bliżej? Jestem zalewany pytaniami nt. lpg do turbo. A o BLOS firmy BRC nic nie slyszałem. Mam fotki tego sprzętu i opisy po włosku. Nażarlem się makaronu ale nadal nie wiem o czym tam piszą... ;-) Wiem tylko, ze mikser dziala na zasadzie przepływomierza we wtrysku mechanicznym...ale co więcej? Wydajność? Zastosowanie?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 00:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
voj2s prosimy o więcej info na ten temat. Może być know-how :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
W jakimś magazynie motoryzacyjnym przeczytałem o mikserze sonicznym system to nie LPG tylko LPI polega na tym że gaz jest podawany w formie ciekłej oktanowość gazu to 104.To długa historia ale generalnie autko ma większą moc niż na benzynie I TU WSZYSTKICH ŚCIGACZY ZASKOCZĘ.Panowie odszukam ten artykuł i wrzucę na forum.Wywołałem ten temat bo myślsłem że ktoś czytał coś więcej na ten temat i sam sie chciałem więcej dowidzieć pozdrawiam

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:01:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
napisze co wiem ..... i raczej nie podchodzi to pod know-how polskim gazownikom nawet nie chce sie poszukac pozadnego mixera....... sytacja przedstawia sie tak jest to urzedzenia dzialajac3e dokladnie tak jak wtrysk mechniczny czyli wraz ze wzrostem predkosci przeplywu powietrza przez dolot ( a tym samym wlasnie przez ten"mixer") wzrasta ilosc podawanego gazu...... dziala to tak ze jest nazwijmy to jakis wlot do "pudelka" w ktorym jest rurka zaslonieta przez klapke klapka jest tak zbudowana ze im powietrze szybciej plynie tym ona sie bardziej podnosi i odslania wlasnie ta rurke ktora to jest dysza podajaca gaz , wiec wraz ze wzrostem obrotow zwezka jest mniejsza
zalety chyba latwo samem wymyslic :
- nie ma stalej zwezki bo gaz nie jest wyciagany podcisnieniowo
- miesznaka w calym zakresie obrotow jest OK a nie tylko przy 3500 tak jak sie to ustawia przy klasycznym mixerze ( ponizej bogato powyzej ubogo)
bawilem sie kilkoma samochodami z blosem zawsze moc na LPG byla taka jak na Pb (roznica 1-2 KM na kozysc Pb albo LPG jeszcze nie wiem od czego to zalezy moze zaplon)
co do turbo to jezdzila taka inastalacja w golfie kumpla 1.8 GTI z dolozona turbina jezdzilo to tylko na LPG !! i bylo szybkie :) jaka jest wydajnosc BLOSA w samochodach turbo nie wiem widzialem to juz w A200 2.2 T wlasciciel tez byl zachwycony mowil ze lepiej niz na PB
najmilszym zasskoczeniem jest ze samochod na LPG ciagnie do samego konca tak jak na PB no i na PB nie traci ani konia po zalozeniu tego w dolot
acha zapomnilem jessli jest to dobrze zalozone i ustawine ...ZAPOMNIJCIE O CZYMS TAKIM JAK STRZAL W DOLOT!!
pozdrawiam

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Na razie znalazłem jeden artykuł w internecie o LPI www.gieldasamochodowa.com/article/view. ... kg_146.xml
Nie wiem czy tak sie podaje linki, sorry. Jak znajde ten drugi artykuł w gazecie to go najwyzej streszcze albo zeskanuję.Nara

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:51:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To jutro jadę dreczyć gazownikow. Ależ ja im działam na nerwy z moimi pomysłami... :D Znasz koszty takiej instalki? Moze masz namiar na tego właściciela GTI?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 13:00:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
slucham pytan co do GTI wlascicielem byl dobry kumple teraz autko "poszlo dalej" nie wiem co sie z nim dzieje powiem tylko jeszcze ze dopuki GTI bylo bez turbo na zwyklym mixerze nie mozna bylo przekroczyc 100KM co bysmy nie robili na blosie od razu po zalozeniu 122KM

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 13:19:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jakiego reduktora wymaga instalacja z mikserem systemu BLOS? Czy potrzeba do tego wiedzy tajemnej, czy znając dość dobrze zwykłe instalacje założę i wyreguluję taki mikser sam? Interesuje mnie koszt i czy towar jest dostępny w Polsce. W okolicy mam jedną firmę pracującą na BRC...ale ich wiedza ledwo wykracza poza silniki gaźnikowe. W jednym zakładzie przez rok zmieniły sie trzy ekipy... normalnie nie ma zkom gadać. Reszta ludków pracuje na Elpigazi'ia lub Landi Renzo... W moim nowym aucie napewno będzie butel i wielozawór Elpigazu. Co będzie pod maską, to już moja inicjatywa :D Mam kilka pomysłów przejściowych, ale stracę na tym troche kasy...może skusiłym sie na BLOS...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Ostatnio edytowano 24.lut.2005 00:45:45 przez kefir200, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 16:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
golf jezdzil na najwiekszym redktorze do instalacji podcisnieniowych 140kW do reguulacji nie trzeba wiedzy tajemnej tylko trzeba rozkminic ktora srobka w blosie za co odpowiada jest ich tam 3 sztuki z pozniej ewentlanie zabawa z dorabianiem dyszy o odpowiednim wycieciu mysle ze ma tydzien po 8h dziennie i bedziesz mial wprawe ;) ...... na poczatku idzie nazwijmy to srednio ale wszystko dziala....... "logicznie" i mozna to opanowac
PS blos dostepny jest w polsce i kosztuje cos kolo 400pln jak kupowalimy pierwszego byly po 300 :( teraz podobno jest juz blos II generacji z silnikiem krokowym .........nie pytajcie mnie jak to dziala

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 16:43:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
KEFIR mam kontakt w Londynie tam sekwencja jest dużo tańsza może będę ściągał dla siebie to i tobie mogę sprowadzić ,sam przód bez butli ,dowiem się jeszcze o cenę LPI IV generacji z mikserem sonicznym

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 16:58:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jutro będe ciągał za odpowiednie sznurki żeby to załatwić lub chociaz się rozeznać.
voj2s...tylkoczy to zwykly reduktor podciśnieniowy czy taki dedykowany do instalacji turbo z dodatkowym podciśnieniem? Sądzę, że mój będzie ok. Wydajnością jest nawet za duży i przerobiłem go na wersję turbo... Także...przy koszcie Blosa'a 400 PLN, na takie ryzyko mogę sobie pozwolić. Pan na stacji założy mi butel toroidalny i złoży instalacje na moim reduktorze i mikserze, tak się dogadaliśmy...Blosa założę sam... Jeżeli nie wypali...wrócę do instalacji 3-ciej generacji.

KOSS...do mnie potrzebna jest maksymalnie 3-cia generacja. 4-ta ni epodejdzie, bo nie mam czym wysterować wtrysków, mam mechaniczny wtrysk. Ale dzięki za propozycję. Aha...a jakiej marki są te graty z Anglii?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 18:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
KEFIR jesteś JACEK?? Ta instolka to BIGAS włoska szyna ,komputer ,reduktor cały przód

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 18:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Nie znam oferty BIGAS wogóle...

A jestem... Paweł :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: