napisze co wiem ..... i raczej nie podchodzi to pod know-how polskim gazownikom nawet nie chce sie poszukac pozadnego mixera....... sytacja przedstawia sie tak jest to urzedzenia dzialajac3e dokladnie tak jak wtrysk mechniczny czyli wraz ze wzrostem predkosci przeplywu powietrza przez dolot ( a tym samym wlasnie przez ten"mixer") wzrasta ilosc podawanego gazu...... dziala to tak ze jest nazwijmy to jakis wlot do "pudelka" w ktorym jest rurka zaslonieta przez klapke klapka jest tak zbudowana ze im powietrze szybciej plynie tym ona sie bardziej podnosi i odslania wlasnie ta rurke ktora to jest dysza podajaca gaz , wiec wraz ze wzrostem obrotow zwezka jest mniejsza
zalety chyba latwo samem wymyslic :
- nie ma stalej zwezki bo gaz nie jest wyciagany podcisnieniowo
- miesznaka w calym zakresie obrotow jest OK a nie tylko przy 3500 tak jak sie to ustawia przy klasycznym mixerze ( ponizej bogato powyzej ubogo)
bawilem sie kilkoma samochodami z blosem zawsze moc na LPG byla taka jak na Pb (roznica 1-2 KM na kozysc Pb albo LPG jeszcze nie wiem od czego to zalezy moze zaplon)
co do turbo to jezdzila taka inastalacja w golfie kumpla 1.8 GTI z dolozona turbina jezdzilo to tylko na LPG !! i bylo szybkie
jaka jest wydajnosc BLOSA w samochodach turbo nie wiem widzialem to juz w A200 2.2 T wlasciciel tez byl zachwycony mowil ze lepiej niz na PB
najmilszym zasskoczeniem jest ze samochod na LPG ciagnie do samego konca tak jak na PB no i na PB nie traci ani konia po zalozeniu tego w dolot
acha zapomnilem jessli jest to dobrze zalozone i ustawine ...ZAPOMNIJCIE O CZYMS TAKIM JAK STRZAL W DOLOT!!
pozdrawiam