Maciek1024 napisał(a):
Proszę dwa słowa na ten temat, co mam oglądnąć i na co zwrócić szczególną uwagę... (czy przy okazji wymienić jeszcze jakąś uszczelkę ?
Wpisz do szukajki "wałki rozrządu V6". Wyświetli Ci się kilkadziesiąt wyników ... .Chodzi o to, żeby zajrzeć tutaj (oczywiście po obu stronach silnika):
![Obrazek](http://img528.imageshack.us/img528/3050/dsc00093xj9.th.jpg)
i ocenić stan krzywek (każdej z osobna). Należy jednak zaznaczyć, że nawet gdyby wałki były absolutnie idealne, to nie wiadomo co się dzieje pod dźwigniami zaworowoymi. W przedstawionym wyżej silniku wałki są niemal jak nowe, a jedna główka hydropoychacza już odpadła w całości, wiele innych jest na skraju wyczerpania, z jednego popychacza wyskoczył "tłoczek", brakowało jednej podkładki na trzpieniu zaworowym.
Z wyżej wymienionych powodów nie powstrzymałbym się od podniesienia wałków i zweryfikowania hydrauliki !!
Maciek1024 napisał(a):
I jeszcze jedna sprawa
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
przy 2 wtryskach te oringi gumowe troszkę mi się pocą... mogę je sam wymienić ? ma ktoś może nr. katalogowy tych "gumek" ?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tych gumek ASO nie oferuje oddzielnie (tylko z deklami). Meszrum wspominał, że Diagtronik uszczelnia je silikonem od BMW - ja chyba nie miałbym odwagi
![n :):](./images/smilies/052.gif)
.
Inny user wspominał, że kupił "zamienniki" gdzieś (zdaje się) w Krakowie.
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)