Cytuj:
mam pytanie do tych którzy się orientują:
1-ten zawór w tym regulatorze zamyka sie jak ten precik do niego dociska czy jak nie dociska??
2-uzwojenie jak dostaje napięcie to zamyka zawór czy otwiera??
3-co robi podcisnienie w nim??
4-czy ta dziórka w regulatorze powinna byc zaślepiona czy nie??
5-czy u was tez jak u mnie przez tą dziórkę zasysa powietrze??
6-jak wyregulować po środku membrany śróbę dociskającą sprężynę??
POMOCY........
Nie wiem, czy wystarczająco się orientuję
, ale to jest tak:
1. zawór zamyka się, kiedy 'pręcik' dociska blaszkę zaworu, ta blaszka zamyka otworki przelotów
2. grzałka zamyka zawór, to takie 'ssanie', czyli wzbogacanie mieszanki na zimnym silniku, grzałka (i temperatura bloku) nagrzewają bimetal, zawór powoli się zamyka, mieszanka staje się uboższa
3. podciśnienie (przy częściowym obciążeniu) przymyka dodatkowo zawór, a więc jeszcze bardziej zubaża mieszankę, przy pełnym obciążeniu (pedał w podłodze) jeśli silnik ma odpowiednią temperaturę ECU otwiera zaworek pełnego obciążenia, puszcza nadciśnienie i zawór wzbogaca mieszankę
4. już Ci pisałem, ja mam
fabryczną zaślepkę z rozcięciem, ale skoro mi nie wierzysz - to pewnie nie uwierzysz w całą resztę, chyba niepotrzebnie to wszystko piszę...
5. nie, nie, NIE, NIE ZASYSA
6. prawidłowa regulacja ciśnienia różnicowego wymaga trochę zachodu, wystrugania sobie manometru z trójnikiem, kabelka do pompy itp.
Mógłbym w przyszłym tygodniu zrobić opis co i jak. Jest tego trochę, jeśli się chce zrobić porządek z zasilaniem. Jesteś pewien, że będzie Ci się chciało to wszystko zrobić? Czy przeczytasz, stwierdzisz 'za dużo zachodu' i znowu podłączysz gaz? I tak w kółko?