.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:18:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 18:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Witam.

O i coś konkretnego. Jak tylko znajdę moc na dalsze grzebanie to zajme się tą rurką. Reduktor dopiero co zregenerowałem.

Ps. mogę kupić używanego blosa w okazyjnej cenie który się nie sprawdził w aar jednego z nas. Cena kusi lecz może blosik się nie za dobry trafił. Jest w tych urządzeniach opcja że się trafi wadliwy??

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 21:38:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
_kruk_audi_200_ napisał(a):
Witam.

O i coś konkretnego. Jak tylko znajdę moc na dalsze grzebanie to zajme się tą rurką. Reduktor dopiero co zregenerowałem.

Ps. mogę kupić używanego blosa w okazyjnej cenie który się nie sprawdził w aar jednego z nas. Cena kusi lecz może blosik się nie za dobry trafił. Jest w tych urządzeniach opcja że się trafi wadliwy??

POZDRAWIAM>>>

A niby dlaczego miałby się niesprawdzić? przypuszczam że reduktor był źle dobrany... i nic więcej :D
U mnie w setce podobny silnik (NF), na blosie jeździ praktycznie tak samo jak na PB (np czwórka i pierwsza lufa = 140-150km/h, na 5'tce 160, max 220 licznikowe) spalanie 9.5L na trasie przy cięższej nodze (120-160) a na miejscu 12-13L. Gdy zablosowałem gada to praktycznie nic nie regulowałem tylko tak jak mówi instrukcja... lata jak wściekły, inna sprawa że na PB mam idealnie sprawną motorownie z osprzętem a to podstawa do sprawnej gazowni.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 17:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
WITAM>>

Pytanie mam.. Ktos wie jakie pole powierzchni przekroju w najciaśniejszym miejscu ma blos??? Lub parametry tego zwęrzenia....

Chcem porównać to z najciaśniejszym miejscem w dolocie w moim KG lub z wyjściem z IC... Dokladnie o ile cm2 jest mniejsze??? Czy wogóle jest odczuwalna jakaś różnica jeżdząc na PB z lub bez blosa.??

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 20:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
przelot jest bodajze 70 mm

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 08:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
_kruk_audi_200_ napisał(a):
WITAM>>

Pytanie mam.. Ktos wie jakie pole powierzchni przekroju w najciaśniejszym miejscu ma blos??? Lub parametry tego zwęrzenia....

Chcem porównać to z najciaśniejszym miejscem w dolocie w moim KG lub z wyjściem z IC... Dokladnie o ile cm2 jest mniejsze??? Czy wogóle jest odczuwalna jakaś różnica jeżdząc na PB z lub bez blosa.??

POZDRAWIAM>>>


kiedys juz to liczylem. pole przeplywu w blosie, gdy przeslona sie otworzy max jest 3-4razy wieksze niz przy zwyklym mieszaczu. takze tlumienie jest duzo mniejsze, w praktyce nieodczuwalne.

jeśli chcesz porównywać z najciaśniejszym miejscem w twoim dolocie, to bedzie nim wlasnie blos. ale nie zawracaj sobie tym glowy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 23:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 00:06:46
Posty: 57
Lokalizacja: Łuków
Temat istotnie jest interesujący, ale jak słusznie zauważył kolega Ataman70 rozrósł się niemiłosiernie. Przestudiowałem ok12 stron z tych 39 i wysiadłem :/
Chciałbym wsadzić Blosa do swojego cygara, ale.... właśnie w tym sęk że cały temat wydaje się mi (przynajmniej po 12 stronach z początku i końca tematu) traktować o modelu 80 :< Byłbym wdzięczny za wszystkie uwagi, wskazówki, linki, zdjęcia itd itp nt montażu w C3 z pięcioma garnkami pod maską (silnik jak w opisie z literkami KZ).

Z górki dziękuję za wszystko :)

_________________
C3 '86 2.23 Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 23:56:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Pantera napisał(a):
Byłbym wdzięczny za wszystkie uwagi, wskazówki, linki, zdjęcia itd itp nt montażu w C3 z pięcioma garnkami pod maską (silnik jak w opisie z literkami KZ).



Auto poznajesz, silnik też

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 19:23:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Koledzy podajcie mi jakie reduktory lpg macie u siebie w współpracy z blosem?? Piszcie na jakim silniku jeździcie przy okazji.

Potrzeba mi informacji z jakimi reduktorami blos działa ok a jakie sobie nie radzą.
Może ktoś ma brc model super??

POZDRAWIAM i DZIĘKI>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 07:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
_kruk_audi_200_ napisał(a):
Może ktoś ma brc model super??


brc super nie jest reduktorem do turbo. do turbo firma brc produkuje reduktor i ma w swojej nazwie TURBO, ciezko go znalezc, przynajmniej u mnie.
Obrazek
ja mam u siebie taki http://speedgaz.com.pl/index.php/pl/pro ... ajor_turbo .dzialal ze zwyklym mieszaczem i dziala z blosem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Blos
PostNapisane: 29.kwi.2008 20:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Witam wszystkich.Cze Lukasik.Dawno nie zagladalem tutaj i jestem w szoku.Nadal temat Blosa istnieje.Jednak cos dobrego z tego wyszlo.Pozdrawiam

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos
PostNapisane: 30.kwi.2008 08:15:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
El-Fuego napisał(a):
Witam wszystkich.Cze Lukasik.Dawno nie zagladalem tutaj i jestem w szoku.Nadal temat Blosa istnieje.Jednak cos dobrego z tego wyszlo.Pozdrawiam


siemanko :) Blosik to dobro, dlatego temacik się kręci. Pozdro!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2008 23:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Zgadzam się, że blos to dobro. Ma jednak swoje mankamenty;/ Pierwsza dośc istotna sprawa, to fakt iz przelot wcale nie jest tak wielki jakim być niby miał. Średnica zewnetrzna 70mm i na tym się kończy. Wewnetrzny przelot owalny (będe niedługo robił pomiar pola przelotu), do tego zasłaniany przesłonką. Moje autko zauważalnie z jałowych ma problem z uniesieniem diabelstwa (przesłonki). Na wysokich obrotach idzie wściekle;] Zobaczymy jak spalanie. Ładne równe jalowe które radzą sobie z obciążeniem klimą. Na mikserze prawie gasł.

Czy kombinował ktoś z Was juz nad obróbką blosa?? Chodzi mi o wygładzanie i polerowanie powierzchni (odlewy). Czy można zmiejszyć silę z jaka dociskana jest przesłonka?? Tak by chodziła znacznie delikatniej.

Dwie sruby regulacyjne to rozumiem, że uchylenie przesłonki (ilośc powietrza obrotów jałowych) oraz druga jako ilośc gazu dla obrotów jalowych. Dobrze kombinuję??

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2008 20:50:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Simon_pg0 napisał(a):
...


włożyłem jak dotąd kilkanascie sztuk i nie miałem nigdy z żadnym takich dziwnych problemów. Jedyna wada (powiedzmy) to jego gabaryty niekiedy jest ciężko zwłaszcza w jakichś japońskich wynalazkach :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2008 15:42:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Ale jaja...
Ja mam blosa w golfie II syncro 1.8 na wielopunkcie mechanicznym (KE-Jetronic) od ponad roku.
Jak blosa kupiłem to się dwa miesiące czaiłem żeby założyć,a miałem kuchenkę wtedy.Gdy już zamontowałem to nie mogłem uwierzyć,że ten 19-letni wtedy dziadek będzie gonił Vmax jakby był prosto z fabryki :) Na obwodnicy Białobrzegów ( odcinek S7) ciągnąłem nim 185 km/h ,a obrotomierz miałem na 6tys.obr! Tuz przed czerwoną strefą.Mam zalany olejem Castrol 5W/40-na wszelki wypadek ;)
Zakładając blos używałem trochę wskaźnika sondy lambda-miałem podłączony na stałe w schowku ;) Ale okazał się niepotrzebny.Jedyną rzeczą,która mnie w nim wkurza to to,że czasem potrafi mi się śrubka od podparcia ręcznego przepustnicy przekręcić i trza podkręcać...ale to rzadkość.
Latem,a potem na zimę zmieniam podparcie przepustnicy blosa-tak mi wyszło z doświadczenia :) Nawet nie zastanawiam się czemu tak jest-poprostu tak chodzi najlepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 10:24:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Simon_pg0 napisał(a):
...


z Twojej wypowiedzi wynika, ze nie bardzo rozumiesz jaka jest zasada działania blosa.

Simon_pg0 napisał(a):
Ma jednak swoje mankamenty;/ Pierwsza dośc istotna sprawa, to fakt iz przelot wcale nie jest tak wielki jakim być niby miał. Średnica zewnetrzna 70mm i na tym się kończy. Wewnetrzny przelot owalny (będe niedługo robił pomiar pola przelotu), do tego zasłaniany przesłonką. Moje autko zauważalnie z jałowych ma problem z uniesieniem diabelstwa (przesłonki). Na wysokich obrotach idzie wściekle;] Zobaczymy jak spalanie. Ładne równe jalowe które radzą sobie z obciążeniem klimą. Na mikserze prawie gasł.


/\Dlaczego bryka tak ci zaiwania? dlaczego masz stabilne wolne obroty? porownaj sobie pole przelotu w blosie z otwarta przeslona z jakimkolwiek mikserem zwyklym. powierzchnia rozni sie ze 3-4razy.
a na wolnych obrotach przeslona nie musi sie mocno uchylac. celowo jest przymknięta, żeby precyzyjnie dawkować gaz przy małych przepływach które występują na wolnych obrotach.

Napisze tylko, zebys nie modyfikowal nic. zadnej sily docisku przeslony ani srednicy przelotu, bo popsujesz i nie bedzie dzialalo. budowa blosa jest dokladnie obliczona, sila docisku przeslony, wyciecie w gwizdku podajacym gaz oraz kształt przelotu. sam w sobie ma idealna ch-ke podawania gazu w zaleznosci od przeplywu powietrza. modyfikujac go mozna tylko popsuc.

P.S. ja w swoim blosie usunalem tylko zadziory i niedoskonalosci odlewu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 19:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Interesuje mnie sprawa tego typu. Napotkałem się z opiniami że blos lepiej chodzi na raduktorach zwykłych a nie na turbo. Co się kryje pod tym?? Co jest lepszego w pracy na jednym a na drugim reduktorze?? Proszę o opinie posiadaczy blosów... Może ktoś mi to wytłumaczy..

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 00:16:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Witam.
Zastanawiam sie nad włożeniem blosa do mojego audi.Mam silniczek na mechanicznym wtrysku KE-Motronik typ silnika AAD. Czy podłączając blosa powinienem podłączyć kompensacje ? Czy ma ktoś może zdjęcia z montażu blosa do takiego silnika ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 21:08:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie ma kompensacji - czytaj topic, blosa podłanczasz zamiast miksera czyli w dolot a jesli nie wiesz dalej o co common to oddaj auto do gaziarza,

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 00:22:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
hmm rozumiem wszystko tylko męczy mnie temat kompensacji pisałeś ze przy k-jetach i ke-jetach podłączamy kompensacje ke-motronik który jest u mnie ma również przepływomierz klapkowy i trochę mnie dziwi ze ma nie być kompensacji .Znalazłem gaziarza który założy mi I generacje z Blos i parownikiem lovato tylko nikt nie chce sie podjąć regulacji blosa, mówi że użyczą analiator.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 09:58:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kompensacja przy systemach mieszalnikowych jest nie dla silnika, miksera tylko dla reduktora - układ z blosem niepotrzebuje kompensacji wpiętej w reduktor.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: