.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 08:18:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 00:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
To po pierwsze.

Po drugie - Bobo, jeśli ma Cię to przekonać do czegokolwiek - przyjedź, dostaniesz za darmo wiadro zdemontowanych valteków, które się rozleciały klientom. Są też takie, które jeszcze żyły, możesz dokonać pomiarów kalibracji kompletu 4 szt i się przekonać co są warte. Możesz rozebrać i obejrzeć, co jest w środku i dlaczego taki chłam.

Eski 4.2 mają do 360 koni, co daje 45 koni z gara, przy czasach wtrysku na wolnych obrotach rzędu 2.9 ms. Żaden valtek nie uciągnie takiej mocy za Chiny. W dodatku będzie za wolny, żeby obskoczyć wolne obroty na takim czasie, żeby nie zabrakło mu długości cyklu na max obrotach przy max bucie.
Rzekomo hamowane auta zapewne nie miały podpiętej przy pomiarze sondy szerokopasmowej, dopiero wtedy zobaczyłbyś, że z ubogiej mieszanki też da się osiągnąć moc. Pytanie - jak długo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 10:28:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Kornolio po przebiegu się nie wypowiem jakie różnice były bo brak danych w tym temacie.

Wydaje mi się tylko, że jeśli ludzie, którzy tam pracują odważyli się zagazować eske b6 syna właściciela AC to musieli być pewni tego co robią i tego co zakładają, bo podpaść dla szefa to chyba najgorsze z możliwych.

Nie staram sie zrobić im reklamy, po prostu dla mnie to dziwne, że coś co się dobre sprawuje jest tak na prawdę złe.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 12:22:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
valtekow i raili proponuje sie wystrzegac. poza tym, ze sa nieprecyzyjne i powolne to maja krotką żywotność. szczegolnie wystrzegać się 1no ohmowych, ponieważ cewka wytwarza dużą siłę działającą na tłoczek, może dzięki temu jest szybszy, ale szybko wybija się "odbojnik" hamujący tłoczek. nie polecam też valteków 3ohmowych w wersji BFC ze zwiększonym skokiem tłoczka. przy otwieraniu, tłoczek nabiera dużych prędkości i też wybija się "odbojnik". te potrafią się kończyć po kilku tyś. km.

jedynie w niskobudżetowych instalacjach można próbować 3ohmowe zwykłe. te są najbardziej żywotne, co nie zmienia faktu, że mają więcej wad niż zalet.

P.S. odnośnie tego S4 to rzeczywiście zmontowano je na waldkach ...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 18:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
SebastianS napisał(a):
Eski 4.2 mają do 360 koni, co daje 45 koni z gara, przy czasach wtrysku na wolnych obrotach rzędu 2.9 ms. Żaden valtek nie uciągnie takiej mocy za Chiny. W dodatku będzie za wolny, żeby obskoczyć wolne obroty na takim czasie, żeby nie zabrakło mu długości cyklu na max obrotach przy max bucie.
Rzekomo hamowane auta zapewne nie miały podpiętej przy pomiarze sondy szerokopasmowej, dopiero wtedy zobaczyłbyś, że z ubogiej mieszanki też da się osiągnąć moc. Pytanie - jak długo...


To jest prawda, w silniku AEC 290KM po wykalibrowaniu na 0,5mm raila, zapętlał się, w eSce 340KM wykalibrowany na 0,55mm także zapętla się, czasy wtrysku oczywiście nie obsługiwane na wolnych obrotach.


Może wystarczy wrzucić zdjęcia zjechanego tłoczka z Valteka 1 omowego jak wygląda po przebiegu 30 tys. (mam takie) jak wygląda nowy, oraz jak wyglądają w środku inne wtryski typu Magic Jet. Sama jakoś wykonania pozostawia wiele do życzenia.

Może wtedy większość ludzi zmieni zdanie co do ich jakości.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 19:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A niebieskie wtryski rail są coś warte czy nie ? Wiecie coś na temat podniesienia jakości w ostatnim czasie jeśli chodzi o wtryski valtek?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 21:05:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Bobo napisał(a):
A niebieskie wtryski rail są coś warte czy nie ? Wiecie coś na temat podniesienia jakości w ostatnim czasie jeśli chodzi o wtryski valtek?


To co pisałem na temat zapętlania się wtrysków wyżej, właśnie dotyczyło niebieskich Raili.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 01:50:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Bobo napisał(a):
A niebieskie wtryski rail są coś warte czy nie ? Wiecie coś na temat podniesienia jakości w ostatnim czasie jeśli chodzi o wtryski valtek?

Niebieski rail to rail 3-ohmowy. Czyli najtrwalszy ze względu na najmniejszą moc cewki. W dziedzinie jakości tych wtrysków nie wydarzyło się absolutnie nic, a już na pewno nic na plus. Są do dupy, choć mniej do dupy, niż valteki - trochę lepsza materiałówka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: