.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 08:08:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 08:24:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Mierzylem 0-100 vagiem z ABS-u, spadlo z 8.6 do 8.0 po wymianie koncowek, wiec jest wiecej... Zaraz po zakupie auta bylo 10.8 po programie 9.4

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2010 14:00:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Sprzeglo sie slizgnelo, pan Radzikowski moze je wzmocnic za 1000zl i potrzbuje do 3 tygodni, problem w tym, ze nie moge unieruchomic auta na tak dlugi okres czasu, myslalem tez zeby kupic nowe sprzeglo i wyslac je do Wa-wy, zaoszczedzil bym czas, ale w Polsce nie mozna kupic tego sprzegla,wiec ta opcja odpada. Prosze o konkrety: jaki docisk, tarcza, lozysko i kolo zamachowe. Najlepiej z linkami do aukcji, itd. Chodzi o 1z i VR6. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2010 22:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Sorry za pisanie posta pod postem, ale poprzedni pisalem dawno temu i nikt na niego nie odpisal. Bylem wczoraj na pomiarze i moja dupohamownia sie nie mylila. 211km na 427nm.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2010 22:34:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
matysss napisał(a):
Sorry za pisanie posta pod postem, ale poprzedni pisalem dawno temu i nikt na niego nie odpisal. Bylem wczoraj na pomiarze i moja dupohamownia sie nie mylila. 211km na 427nm.



wklej wykres .... i napisz dokladnie jaki setup bo juz sie pogubilem ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 10:45:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Silnik:
- Turbina BRD ~ 1,7 bara
- Wtryski AN z koncowkami AL od Cowboya,
- FMIC 65cmx16cmx5,5cm,
- Sprzeglo Valeo ze sztywnym kołem (bede robil na nim spiek)
- Katalizator i EGR wciaz na miejscu

Hamulce:
- Black Diamond + Brembo (seryjne rozmiary)
- zaciski machniete na czerwono

Zawiecha:
- Zwyczajne 1BE

Fele:
- Nowy model RS4 18" et 37 z oponami 225/40/18, dystans z przodu 17mm, z tylu 25mm

Body:
- Dokladki pomalowane w kolor
- Chrom lusterka
- Malutenka lotka na klapie
- I dwie opaski plastikowe w przednim zderzaku, coby pociete kratki nie wypadaly (Intercooler nie chciał wleźć) :)
- Zestaw HID 4300K

A to wszystko w ośce:) Dobrze sie jezdzi, ale przy 146MPH konczy mi sie mapa na 5 biegu i mam odcinke, czasami zerwie trakcje na 3 :)

edit: wykresu niestety nie wkleje w najblizszym czasie poniewaz jestem w PL i nie mam dostepu do skanera. Pozatym i tak jest robiony na lipnej hamowni i jest polamany z reszta jak i ten pierwszy, ktory wklejalem wieki temu.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 13:29:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam
domyslam sie, ze do celu dochodziles kreta droga
Gdybys jednak dzis ze swoimi doswiadczeniami mial osiagnac to samo (pomijam HIDy, felgi i malowane na czerwono hamulce :peace: ) to moglbys wypisac poszczegolne elementy, zrodlo, stan (nowy/uzywka) i koszt?
Na zasadzie
intercooler od - cena
dorabialem uchwyt do.. - cena
turbo - cena
flansze czy cos tam - cena
sprzeglo - cena
czip cena
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2010 17:00:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wiec to bedzie tak.

Silnik:

Zrobilem program u Daniela-Etronica w promocyjnej cenie 170 funtow. Po czasie zaczelo sie slizgac sprzeglo, wiec zapodalem nowy zestaw LUK`a z dwumasem za 340 funtow. Za jakis czas stwierdzilem, ze 168km i +/- 380nm to malo, wiec wstawilem uzywana 3 letnia turbinke z ebuya, kosztowala mnie ona 245 funtow + uszczelka przed kata, wezyk olejowy i trzy nowe srubeczki za jakies Ł15(ASO). Nastepnie zajechalem dwumas i oddalem go na gwarancje( dostalem 220 funtow zwrotu:)). Kupilem zestaw zastepczy ze sztywnym kolem VALEO za Ł340 - jezdze na nim do dzis (mysle o spieku). FMIC z ebuya (typowy chinol) kosztowal mnie Ł65 i od groma czasu w zabawy pt. albo rurki wytrzymaja albo nie, po siodmym zdjeciu zderzaka zdecydowalem sie na chlopakow z SRT w Gdynii, ktorzy wszystko ładnie pospawali za 350zl. Na sam koniec wymienilem koncowki wtryskow u Cowboya za 1450zl. Robocizne mialem za free, poniewaz wszystko zmontowalem sam.

Hamulce:

Przod:
Tarcze black diamond drilled&grooved Ł170 + klocki predator Ł50

tył
Tarcze brembo gładkie Ł45 + klocki predator Ł30.

P.S. Moglem sie delikatnie piomylic w stosunku do niektorych cen. Sumujac to jakies: Ł1550 za silnik i sprzeglo - Ł220 zwrotu oraz Ł300 za hamulce. Za raszte pierdół tj. fele, dystanse, lakiernik, itp. kolejne 800 funtow.

Kupilem auto za Ł3800 wladownalem w nie jakies Ł2500 dla zabawy. Nie doliczam juz opon, rozrzadu, olei, paskow, plynow, napinaczy i tysiecy innych pierdoł, bo bym sie jeszcze bardziej walił w łeb. Dzis sprzedał by, je za max Ł5000.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 13:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
dzieki za info
Ceny po jakich miales czipa, montaz fmica jak i on sam pokazuja raczej ze nieczesto przeplacasz:) W PL we Wro bym powiedzial ze jezeli chodzi o prace ludzka to jest sporo drozesz (poniezel proba przelozenia to na ceny z mojej okolicy)
czyli reasumujac koszt tuningu 1.9PD na 200+koni w cenach normalnych PL-owych to
Graty
- uzywanie turbo z pierdolkami do zamontowania: 1000pln
- sprzeglo z kolem nie2masem dociskiem i tarcza: 2000kola (2300 na intercarsie)
- fmic ze zlaczkami, kolankami itp 1000pln (zestawy dedykowane to okolo 1500pln a same uniwersalne fmici to 500pln na allegro)
- wtryski 1500pln
Praca (bez rachunkow/netto - raczej obszar rozwiniety gospodarczo /nie Suwalki:)/)
- chip do auta nieseryjnego: okolo 1000-1200pln (goscie robiacy zjadliwe czipy do auto seryjnych po 500-700zyla niekoniecznie beda mieli doswiadczenie/wiedze jezeli chodzi o silniki modyfikowane; we Wro takie cos ponizej 1tys marne szanse)
- montaz fmica, T, wtryskow - 800pln
- wymiana sprzegla z 2masem 400pln

Mymy wiec okolo 7,5kola za 200+. Z tego powiedzmy okolo 2 kola przy odsprzedazy odzyskasz, stare T, boczne IC (pewnie w aukcjach od 1pln gdzie z 500zyla sie dostanie) - zostaje 4,5 kola do wziecia na klate
Czip na okolo 160ps - pewnie okolice 700zyla (sprzeglo wyjdzie albo nie wyjdzie...)

Nie liczylem hamulcow bo nie widze osobiscie sensu ich wymiany bo auto o tej samej wadze jadace z ta sama predkoscia jest tak samo ciezko/latwo wyhamowac niezaleznie czy ma 50 czy 500 koni:) Nie sadze, by moc seryjna 130 koni ograniczala kierowce bardziej niz przepisy ruchu drogowego :) (to moje zdanie wynikajace z mojego stylu jazdy - jak ktos chce jezdzic ciagle 200 ma 200 koni to moze hamulce trzeba zmienic...)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2010 19:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Chcialem poprostu, zeby to mialo rece i nogi. Czesto jezdze do Polski tym autem, rozwijam dosc duze predkosci na autostradach i dobre heble pare rady juz sie przydaly. Generalnie i tak milem stare do wymiany za ktore dal bym okolo Ł150 robiac na gratach ATE. Dalem 150, za to czuje sie pewniej. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2010 15:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Sorry za pisanie posta pod postem, ale poprzedni pisalem dawno temu i nikt na niego nie odpisal. Bylem wczoraj na pomiarze i moja dupohamownia sie nie mylila. 211km na 427nm.



o ładny wynik, jeden z lepszych na turbo BRD :)

a z ciekawości ile było przed wymianą koncówek w pompkach ? bo cos nie moge znaleźć...

jednak na słabszych pompkach wychodzą całkiem fajne hybrydki :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2010 20:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Przed wymina koncowek bylo 184KM i bodajze 386nm, ale pomiary robione na dwoch roznych miejscach.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2010 22:13:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zrob prosze (do autora watku) takie podsumowanie typu

chip: mamy tyle koni
chip + T: x koni
chip, modlitwa i wtryski: y koni


Z cala odpowiedzialnoscia wysuwam wniosek: jak ktos chce miec 200konnego klekota to najtaniejjest kupic tanszego w zakupie od 1.9PD 2.5v6tdi (to wazne: te pierwsze teoretycznie wadliwe bo nie maja zadnych blokad na pompie i jak sa zdrowe to 200 koni to nawet ze 150konnego pierwszego AFB idzie wyciagnac - i zrobi to kazdy tuner bo nie ma zadnego narywania i blokad na vp44), zaczi[powac u pierwszego lepszego tuera a zaoszczedzoa kasa na zakupie, sprzegle, wtryskach i wymianie turbo wystarczy na dozywotni serwis tego silnika i roznice w zuzyciu paliwa - czystym gratisem jest brak turbodziury wiekszej z definicji dla 1,9 dodatkowo zwiekszonej wiekszym T

Prosilem o rozpiske by mozna bylo samemu zdecydowac gdzie konczy sie oplacalnosc inwestycji z 1,9PD
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 10:20:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
przemekk74 napisał(a):
zrob prosze (do autora watku) takie podsumowanie typu

chip: mamy tyle koni
chip + T: x koni
chip, modlitwa i wtryski: y koni


Z cala odpowiedzialnoscia wysuwam wniosek: jak ktos chce miec 200konnego klekota to najtaniejjest kupic tanszego w zakupie od 1.9PD 2.5v6tdi (to wazne: te pierwsze teoretycznie wadliwe bo nie maja zadnych blokad na pompie i jak sa zdrowe to 200 koni to nawet ze 150konnego pierwszego AFB idzie wyciagnac - i zrobi to kazdy tuner bo nie ma zadnego narywania i blokad na vp44), zaczi[powac u pierwszego lepszego tuera a zaoszczedzoa kasa na zakupie, sprzegle, wtryskach i wymianie turbo wystarczy na dozywotni serwis tego silnika i roznice w zuzyciu paliwa - czystym gratisem jest brak turbodziury wiekszej z definicji dla 1,9 dodatkowo zwiekszonej wiekszym T

Prosilem o rozpiske by mozna bylo samemu zdecydowac gdzie konczy sie oplacalnosc inwestycji z 1,9PD
Pozdrawiam,
Przemek


ale masz chłopie problem, jak wiesz ze lepszy jest 2,5 TDI zacjipowany u pierwszego lepszego tunera :) i ze przy modzie na 200KM w 1,9 TDI PD masz turbo dziure to po co pytasz o rozpiske ?

tak trudno przeczytac ze zrozumieniem ze w AWXie
chip daje około 165-170KM
chip + T z BRD daje około 185-190KM (plus FMIC)
dokładając do tego pompki AL lub wstawiając koncówki z ALek mozna liczyc na 200-210KM bez żadnej modlitwy ?

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 11:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
cowboy napisał(a):
ale masz chłopie problem, jak wiesz ze lepszy jest 2,5 TDI zacjipowany u pierwszego lepszego tunera :) i ze przy modzie na 200KM w 1,9 TDI PD masz turbo dziure to po co pytasz o rozpiske ?

w trosce o innych :peace:
dla jasnosci decyzji lepiej miec rozpiske niz sklejanie co i jak z 50 postow
By miec 200+ koni mozna tez po prostu kupic mocniejszy samochod (nawet nie diesel - 8 kola to na tyle duza suma ze zrekompensuje roznice kosztow paliwa wzgledem nawet subaru imprezy:) )
Pomiedzy wersja lite (czip) a wynikiem koncowym (no na dzien dzisiejszy - nikt nie powiedzial ze autorowi skonczyly sie pomysly...) jest spora przepasc kosztowa (kazdy sobie sam optimum wyznaczyc moze)
pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 11:18:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Jest jeszcze drobny szczegół w postaci jakichś ze 150kg więcej przed przednią osią w V6 TDI.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 12:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Sprinter napisał(a):
Jest jeszcze drobny szczegół w postaci jakichś ze 150kg więcej przed przednią osią w V6 TDI.

100 kilo:) (waga passat b5 1.9D 130 = 1435, v6tdi = 1535)
Zrodlo: Strona Technische Daten z ori instrukcji obslugi do passata producenta

Dla jasnosci: jak ktos idzie z wedka na ryby to ja sie nie pytam czy nie lepiej isc do tesco i kupic wyfiletowanego karpia - to nie ma zadnego ekonomicznego uzasadnienia, to hobby.

Nikogo do zakupu v6tdi nie zachecam (nie prowadze szeroko znanego na forum warsztatu z Czernicy i nie handluje walkami) - zauwazylem fakt ze palcem w d.. nie ruszajac jest 180 (jak ktos nie kupi Zombi na kolkach) a prosty czip i jest to co tutaj po 8 kolach (dodatkowo pare kola v6 bedzie w zakupie tanszy...)
Zreszta najrozsadniej w polskich warunkach kupic duza benzyne i wpakowac LPG albo bez kuchenki i po prostu placic wiecej za wache
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Subaru impreza 2.0T gt wazy mniej:)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 12:27:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Byle technische daten dla audi podają różnice rzędu 150-200kg dla tego samego modelu i silników 1,9TDI/2,5TDI.

Dla przykładu moje auta różniły się o ponad 300kg (1340kg/1660kg), 1.9TDI ośka do 2.5TDIq, a napędy to 100-110kg.

Ja wiem, że to zabawy z liczbami, ale o to chodzi przecież w podnoszeniu mocy aut. ;)

P.S. Suburbu tyż fajne. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 21:51:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Mysle, ze o kosztach nie ma sensu juz pisac, poniewaz Cowboy dał juz zarys kilka postow wczesniej... Pewnym jest natomiast, iz zdrowy rozsadek opuscił mnie dawno temu. Jezeli juz brac te za i przeciw to : Za pieniadze, ktore wpakowalem w moje auto + koszt jego zakupu, spokojnie moglbym sobie kupic w GB 3 letniego Paska lub roczna, moze dwuletnia Vectre. Natomiast nie o to w tym chodzi... Jeden pije, drugi pali, trzeci łowi ryby, jeszcze inny kocha kobiety... Ja pije, łowie ryby, kocham kobiety i moje auto, ot takie hobby. Mam tez swego rodzaju satysfakcje, bo "temi rencamy" wykonalem cos innego niz wszyscy. Czy oplacalo by mi sie kupic Turbo benzyne z moca 200+? Hmmm... za w miare dobra A4 1.8T ze 163km lub 190km (+chip 1000zl i mamy +/- 200) na dzien dobry musial bym dac tyle co za mojego turbo gnoja. W tym momencie na trasie schodze spokojnie do 5.5litra, w cyklu mieszanym bez oszczedzania 8 litrow. Przy tej samej jezdzie moja ex A6 AEB na 174KM, odpowiednio 8 na trasie 12,5 mieszany (jezdze dosc ostro). Rocznie robie 40 000km. Nie trzeba komentarza - po okolo roku czasu zwracaja mi sie garty a pozniej oszczedzam. Ktos wspomial o 2,5 wydaje mi sie, ze akurat w moim przypadku moglo by to miec sens (chociaz spalanie tez jest spore), mam zakodowane, 2,5 sie nie kupuje bo to bomba zegarowa... hmm... pewnie nie mniejsza niz moj AWX :) Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2010 11:33:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
matysss napisał(a):
Ktos wspomial o 2,5 wydaje mi sie, ze akurat w moim przypadku moglo by to miec sens (chociaz spalanie tez jest spore), mam zakodowane, 2,5 sie nie kupuje bo to bomba zegarowa... hmm... pewnie nie mniejsza niz moj AWX :) Pozdrawiam


OT
w 2.5 TDi V6 jest długa skrzynia, wiec jesli latasz po autostradach +160km/h to bylaby to fajna opcja :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 22:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Od 50 do 105mph :)

http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: