.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 07:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALLROAD 2.7T] Jaki gaz i gdzie?
PostNapisane: 09.maja.2010 13:26:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2008 05:22:12
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Witam, proszę o Wasze opinie gdzie i jaką instalację do tego modelu zamontować. Podejrzewam, że na pewno sekwencja; jakie są koszty takiej instalacji. Czy znacie dobre warsztaty? A może ktoś z Was posiada zagazowany taki motor? Jak się sprawuje? Proszę o wszelkie sugestie. Pozdrawiam

_________________
Audi Allroad 2.7T 2001r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD 2.7T] Jaki gaz i gdzie?
PostNapisane: 09.maja.2010 18:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
szoniu napisał(a):
Witam, proszę o Wasze opinie gdzie i jaką instalację do tego modelu zamontować. Podejrzewam, że na pewno sekwencja; jakie są koszty takiej instalacji. Czy znacie dobre warsztaty? A może ktoś z Was posiada zagazowany taki motor? Jak się sprawuje? Proszę o wszelkie sugestie. Pozdrawiam

Ostatnio wyjechał taki od nas i to na wirusie na 320 KM i ponad 500 Nm. Chodzi idealnie :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 18:54:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2008 05:22:12
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
no właśnie ten też ma coś około 300 KM. A gdzie wy montujecie i ile taka przyjemność?

_________________
Audi Allroad 2.7T 2001r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 00:11:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
O cenach rozmawiam tylko osobiście, mam taką zasadę, że na forum, a juz całkiem na forum publicznym cyfry się nie pojawiają :-D

Montujemy w Zbrosławicach na Śląsku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2011 10:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2011 09:38:39
Posty: 2
Mam u siebie zamontowana instalacje BRC Sequent Plug&Drive i jestem zadowolony. W moim allroad 2.T gaz całkiem dobrze się przyjął, wszystko naprawdę zależy od tego kto Ci to montuje i jak wystroi, trzeba dobrać odpowiednie wtryski, reduktor(musi być dostosowany do mocy Twojego silnika) oraz zbiornik ale to już sobie wybierasz praktycznie jaki Ci odpowiada. Najlepiej w kolo zapasowe:) Audi na gazie nie przymula, zbiera się tak jak powinno i nadal przyjemnie się prowadzi, nic nie szarpie ani nie przerywa. Jeżeli chodzi o spalanie to jest delikatnie większe niż benzyny ale wiadomo czemu. Oczywiście jak ktoś ma ciężka nogę to spali mu znacznie więcej niz powinno:) jak jeździsz oszczędnie to na stacji zostawisz znacznie mniej pieniędzy, pb95 po 5zł z groszami a gaz 2.50zł... różnica jest mega ale nie muszę się już tym przejmować. 20000km przejechane i nic się nie zepsuło, jedynie trzeba od czasu do czasu zrobić przegląd. Instalacje kupiłem w Energy Gaz Polska w Warszawie i tam tez również mi ją zamontowano. Polecam, auto tego samego dnia było gotowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:22:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
KamilWaw napisał(a):
Mam u siebie zamontowana instalacje BRC Sequent Plug&Drive i jestem zadowolony.

Tez mnie temat interesuje. Napisz prosze:

Ile zaplaciles za ta instalacje?
Ile to auto pali miasto/trasa ( lpg/pb)?
Jaki masz zbiornik i ile wchodzi do niego gazu?
Gdzie masz zamontowany reduktor(y)? Jakies zdjecie?

Shandor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 21:53:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
SHANDOR napisał(a):
Gdzie masz zamontowany reduktor(y)?


Co prawda nie Allroad, ale b. dobre miejsce na reduktor

Obrazek

i całość pod maską wygląda tak

Obrazek

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 15:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2007 18:09:08
Posty: 38
Lokalizacja: podlasie
Witam posiadaczy biT :peace:

Czy reduktory nie powinny być umieszczone nisko - w nadkolach, zderzaku, etc?

+ Zbig, czy masz jeden czy dwa reduktory i ew. jakie?

_________________
VW Passat B3 VR6 - wódz czarna chmura - był
VW Passat B5 AHU - był
Audi A6 - C5 3.0 ASN Q - było

Audi Allroad C5 2.7biT APB - jest
Obrazek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 15:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
boogie69 napisał(a):
Czy reduktory nie powinny być umieszczone nisko - w nadkolach, zderzaku, etc?


Jest taka teoria, że powinny być umieszczone poniżej lustra cieczy w zbiorniczku wyrównawczym - może słuszna, nie wiem ;) To moje drugie A6 z wrzuconym tam reduktorem i jest wszystko OK. Poza tym miejsce to ma takie plusy, że dostęp do reduktora dobry i w pobliżu wydajna magistrala obiegu nagrzewnicy.


boogie69 napisał(a):
Zbig, czy masz jeden czy dwa reduktory i ew. jakie?


Mam jeden PRINS z elektrozaworem na 8mm i dorobionym podciśnieniem. Silnik jest lekko dodmuchany na ok. 300PS i reduktor spokojnie starcza. Zimą co prawda zdarzało się przełączanie na Pb, ale to zależy, na ile "zimowy" LPG uda się zatankować na stacji.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2011 00:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
zbig_wwl napisał(a):
boogie69 napisał(a):
Czy reduktory nie powinny być umieszczone nisko - w nadkolach, zderzaku, etc?


Jest taka teoria, że powinny być umieszczone poniżej lustra cieczy w zbiorniczku wyrównawczym - może słuszna, nie wiem ;) To moje drugie A6 z wrzuconym tam reduktorem i jest wszystko OK. Poza tym miejsce to ma takie plusy, że dostęp do reduktora dobry i w pobliżu wydajna magistrala obiegu nagrzewnicy.


boogie69 napisał(a):
Zbig, czy masz jeden czy dwa reduktory i ew. jakie?


Mam jeden PRINS z elektrozaworem na 8mm i dorobionym podciśnieniem. Silnik jest lekko dodmuchany na ok. 300PS i reduktor spokojnie starcza. Zimą co prawda zdarzało się przełączanie na Pb, ale to zależy, na ile "zimowy" LPG uda się zatankować na stacji.

Chyba nigdy nie pocisnąłeś dobrze przy zimowych temperaturach. Nie istnieje szansa, by prinsowski reduktor choć z grubsza pokrył zapotrzebowanie tak oprogramowanego silnika na termikę gazu. I nie mówię tego tylko z teorii, a również z praktyki i wiedzy o tym, jakiej mocy grzewczej potrzeba dla odparowania i dogrzania do tych przynajmniej 13-15 stopni tej ilości gazu, jakiej żąda 300 doładowanych koni. Samo umieszczenie reduktora ma te plusy, o których mówisz, a dodatkowy, że mało ciepła uchodzi w otoczenie, bo tam szczególnie wielkiego huraganu nie ma. Minusem jest ryzyko utrudnionego odpowietrzenia reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2011 11:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
SebastianS napisał(a):
Chyba nigdy nie pocisnąłeś dobrze przy zimowych temperaturach. Nie istnieje szansa, by prinsowski reduktor choć z grubsza pokrył zapotrzebowanie tak oprogramowanego silnika na termikę gazu. I nie mówię tego tylko z teorii, a również z praktyki i wiedzy o tym, jakiej mocy grzewczej potrzeba dla odparowania i dogrzania do tych przynajmniej 13-15 stopni tej ilości gazu, jakiej żąda 300 doładowanych koni. Samo umieszczenie reduktora ma te plusy, o których mówisz, a dodatkowy, że mało ciepła uchodzi w otoczenie, bo tam szczególnie wielkiego huraganu nie ma. Minusem jest ryzyko utrudnionego odpowietrzenia reduktora.


Polemizował nie będę, faktycznie zimą po niemieckich autostardach nie jeździłem. Natomiast na pewno nie było przypadków przełączania na Pb podczas "pociśnięć" możliwych w warunkach PL ;). Kryterium przełączenia mam 0*C temperatury FL LPG - chyba domyślne STAG. Pomiar temp. FL raczej szybki, bo "gołym" termistorem umieszczonym w strudze FL LPG.

No i na pewno sam reduktor nie "przymarza", a nawet nie "przystyga" :D , bo praktycznie cały czas trzyma temp. 90*C (pomiar oryginalnym "prinsowym" czujnikiem)

Te przełączenia, które się zdarzały zimą wynikały na pewno z padu ciśnienia i to najprawdopodobniej FC zasilającej reduktor (większa zależność od miejsca tankowania, niż od temperatury otoczenia). Widocznie u mnie większe znaczenie ma "termika" LPG w butli - coś musi najpierw "dopchnąć" to LPG do reduktora, żeby później mógł on tam zamarznąć :peace:

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 13:06:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2011 12:26:36
Posty: 4
To zależy jaką instalację chcesz, jakąś prostą czy bardziej sprawdzoną. Popis do kilku serwisów może ci odpowiedzą.
Stacje montażowe i ceny możesz znaleźć na Favore.pl
http://www.favore.pl/cat161317_instalacje-gazowe.html

Proste instalacje od 1600 zł, ale w większych miastach trochę drożej.

_________________
Mieć, albo być oto jest pytanie...:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 18:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2011 09:38:39
Posty: 2
SHANDOR napisał(a):
KamilWaw napisał(a):
Mam u siebie zamontowana instalacje BRC Sequent Plug&Drive i jestem zadowolony.

Tez mnie temat interesuje. Napisz prosze:

Ile zaplaciles za ta instalacje?
Ile to auto pali miasto/trasa ( lpg/pb)?
Jaki masz zbiornik i ile wchodzi do niego gazu?
Gdzie masz zamontowany reduktor(y)? Jakies zdjecie?

Shandor


za BRC Sequent P&D do swojej audicy zaplacilem około 4400zł, wejdz sobie na strone www.egp.pl i tam masz dokladny cennik wszystkich uslug oraz instalacji, w galerii masz nawet zdjecia i fotki z instalacji, szkoda ze nie wstawili tam mojego audi:( heh, moze jeszcze wstawia, niektorzy maja takie szczescie ze nawet na krotki film z prezentacji samochodu sie zalapia - na youtube:) jezeli chodzi o spalanie w 2.7T na gazie to utrzymuje sie ono naprawde na przyjemnym poziomie, w miescie pali mi około 14l a w strasie potrafi zejsc nawet do 9/10l lpg na 100km:) zbiornik z tego co pamietam to cos okolo 60 litrów ale nie wiem dokladnie, reduktor zamontowany przed podszybiej w podobnym miejscu jak kolega pokazal na zdjeciu. Jak zrobie foto to wstawie, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 02:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2005 22:31:07
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
KamilWaw napisał(a):

za BRC Sequent P&D do swojej audicy zaplacilem około 4400zł, wejdz sobie na strone www.egp.pl i tam masz dokladny cennik wszystkich uslug oraz instalacji, w galerii masz nawet zdjecia i fotki z instalacji, szkoda ze nie wstawili tam mojego audi:( heh, moze jeszcze wstawia, niektorzy maja takie szczescie ze nawet na krotki film z prezentacji samochodu sie zalapia - na youtube:) jezeli chodzi o spalanie w 2.7T na gazie to utrzymuje sie ono naprawde na przyjemnym poziomie, w miescie pali mi około 14l a w strasie potrafi zejsc nawet do 9/10l lpg na 100km:) zbiornik z tego co pamietam to cos okolo 60 litrów ale nie wiem dokladnie, reduktor zamontowany przed podszybiej w podobnym miejscu jak kolega pokazal na zdjeciu. Jak zrobie foto to wstawie, pozdrawiam


KamilWaw, nie uwierze w to spalanie jesli nie zobaczę ;-) Mój allroad w mieście to min 17-18 LPG, w trasie ok. 15l LGP i to przy baaardzo płynnej ekonomicznej jeździe, bez korków i na ciepło... Tak normalnie miasto to 20-25l LPG (17-20PB), trasa 15-17l LPG (12-14 PB). Diagnozowałem auto u Sportmile oraz niedawno ze zbig_wwl (BTW dzięki za spota diagnostycznego ;-)) i wygląda na to, że ten typ już tak ma ;-) Dodam, że autko z USA, Sportmile twierdzili, że być może soft na USA jest nieco inny i bardziej palowożerny, hehe

Pozdrawiam,
soolek

_________________
Allroad 2.7T 2004r :-)
80 B4 1.9 tdi AVANT 94r. + wtryski ASV / sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 19:47:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2007 18:09:08
Posty: 38
Lokalizacja: podlasie
Analogicznie nie mogę uwierzyć w to spalanie ;) ,
choć nie twierdzę, że tak nie jest.
U mnie miasto min. 17-18l, średnio do 20l LPG,
trasa średnio 14-15l LPG. Rekord to ok. 13,5l LPG.

Czy kojarzycie do jakiej mocy wyrabia się reduktor KME GOLD?
Mój gazownik twierdzi, że seria, czyli obecne 250KM jest to już jego granica możliwości, a z kolei nie ma miejsca na wsadzenie drugiego. Ten, który jest siedzi w nadkolu, a pozostałe miejsca, czyli błotniki, nadkola, zderzak już są zajęte.
Co byście polecili? Czy (trzeba/można) dołożyć drugi np.: w podszybie przy akumulatorze?

Pozdrawiam! :peace:
biT


P.s.
Tak przy okazji, jakie prędkości macie na 5 biegu przy 2tys, 3tys, 4tys. obr./min?

_________________
VW Passat B3 VR6 - wódz czarna chmura - był
VW Passat B5 AHU - był
Audi A6 - C5 3.0 ASN Q - było

Audi Allroad C5 2.7biT APB - jest
Obrazek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: