.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:27:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
no może nie do końca wszystko rozumiem, ale coś tam rozumiem, wiem też co chcę mieć, konkretnie... kwestia tylko jak do tego dojść...

http://otomoto.pl/audi-v8-C19110737.html

co powiecie na temat tego?? czy to dobra podstawa do dalszej pracy by była? może znacie ten samochód, lub ktoś go oglądał....

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
To jest auto kogoś z forum. Zdjęcia są sprzed około dwóch lat, jak się wtedy sprzedawała :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:43:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A ja, przewrotnie do swojego poprzedniego posta napiszę - wszystko się da.

Do budy V8 po wyjęciu ABH i skrzyni i wiązek wstawić jakieś nowsze graty z okablowaniem i kompletnym osprzętem, McPersony najlepiej z S6 i auto gotowe. Wtedy faktycznie można się cieszyć klasycznym V8 z nowszym oprzyrządowaniem.

Pytanie tylko czy to na prawdę ma sens?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 15:48:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
no właśnie rodzynek... czytasz w moich myślach,

a jak dla mnie ma sens... żeby do kościoła pojechać w niedziele, to bym sobie takie w kremowej skórce kupił i dupy w ogóle nie zawracał i nic nie robił, jeździł raz na tydzień... a ja chcę żeby to był mój samochód, który będzie służył mi na co dzień, którym równie dobrze podjadę 2km do biura i 2000km do francji

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 08:18:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
No dobrze, poczytałem trochę to racingforum, silniczek już wiem jaki powinienem zapakować... z S6c4 plus, lub D2... ze skrzynią też pojmuję co i jak, nie wiem jeszcze jak to się odbędzie taka przekładka fizycznie, bo nie sądzę, że wkładasz drugi silnik i poprostu pasuje, przykręcasz i po kłopocie...

co z zawieszeniem i układem hamulcowym ???

cały czas mówicie że z s6c4 (dobrze zapamiętałem??) naprowadzi mnie ktoś na dobre tory :D

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 12:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
shaker napisał(a):
No dobrze, poczytałem trochę to racingforum, silniczek już wiem jaki powinienem zapakować... z S6c4 plus, lub D2... ze skrzynią też pojmuję co i jak, nie wiem jeszcze jak to się odbędzie taka przekładka fizycznie, bo nie sądzę, że wkładasz drugi silnik i poprostu pasuje, przykręcasz i po kłopocie...

co z zawieszeniem i układem hamulcowym ???

cały czas mówicie że z s6c4 (dobrze zapamiętałem??) naprowadzi mnie ktoś na dobre tory :D


co się tak tego zawieszenia uczepiłeś.
Zawieszenia w V8 nie trzeba zmieniać, bo jest super. Można sobie ewentualnie obniżyć - utwardzać nie trzeba, nawet seria jest twarda.

Przednie kolmumny (mcphersony) z S4/S6/C4 (które poza piastą i uchwytami do hamulców są identyczne) wsadza się tylko, żeby móc korzystać z innych hamulców niż seryjne.
Ja osobiście (jak i kilku kolegów z forum) przerobiłem układ hamulcowy na oryginalnych kolumnach V8. Przeróbka polega na (toczeniu/frezowaniu/ucinaniu) zamontowaniu zacisku od A8 lub S8 D2. Plusem jest to, że zacisk taki można kupić nawet z 2001 roku. Zaciski do S6 kończą się bodajże w 96 lub 97 roku i są bardziej awaryjne od D2.

Odnośnie przełożenia innego silnika i skrzyni do V8 to:
- inny montaż poduszek silnika jest (inne w innych miejscach)
- inne poduchy skrzyni
- duża szansa, że nie będzie miejsca na kompresor klimy (w komorze V8 jest ciasno)
- przy zabawie w manual przerabianie podłogie
- itp, itd.
- prucie wiązek i montaż innego kompa
- strojenie

Lepszym pomysłem jest kupno V8 w manualu (lub automacie i wzmocnie automata), wsadzenie P&P silnika AEC (290 koni) + większych wtrysków i superchargera (ok. 15 tyś. zł)

masz wtedy auto nietuzinkowe, prawie oryginalne i z wykopem.

Ja z w/w setupu mam na razie AEC w garażu ;)

p.s.

o układzie hamulcowym w V8 są setki postów - trzeba poza zaciskami przednimi wymienić:
- pompę hamulcową 1200 zł
- akumulator ciśnienia 800 zł
- zregenerować pompę wspomagania 300-400 zł
- wymienić stare zaciski tylne na nowe 800 zł
- wymienić przewody elastyczne i metalowe
- modlić się, żeby nie trzeba było wymieniać wspomagacza hamowania - 2800 zł

częsci nie dość, że drogie to trudno dostępne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 12:39:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
O... i to jest odpowiedź której oczekiwałem... dziękuję bardzo

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 09:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Tak jak Zoołko napisał, jeźdząc V8 codziennie trzeba liczyć się z kosztami. Jak dla mnie V8 to idealne drugie auto, dla fun'u :| i kruzingu :)
Shaker,
Jeśli jesteś zainteresowany ta: http://otomoto.pl/audi-v8-4-2-quattro-z ... 98990.html
wydaje się być sensowna.
ps. Mam słabość do tych welurów, piękne są :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 16:18:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
widziałem ją, ale mi dla odmiany welury nie pasują... kremowa skóra mi się marzy, ale po opisie ziółka chyba zakup Audi V8 zostanie odłożony... nie pasuje mi ten motor i tyle, a koszty przekładki, które by mnie satysfakcjonowały przerosną mój dotychczasowy budżet. dlatego zdecydowałem się na S6C4, jak kupię to na pewno się pochwalę...
Do V8 wrócę kiedy będę w stanie zrobić z nim to co sobie zaplanowałem...
tak żeby nie było moim drugim autem a pierwszym... a drugim będzie mały samochodzik dla żonki do miasta... dużo jeżdżę po różnych zagranicach i zwyczajnie nie stać mnie w tej chwili, żeby kotłować w auto 22-25 l (nawet gazu) / 100 km i taki jest finał marzeń jak na tą chwilę... ale co się odwlecze to nie uciecze i prędzej czy później audi V8 będę jeździł... to nieuniknione...

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 21:31:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
shaker napisał(a):
zdecydowałem się na S6C4, jak kupię to na pewno się pochwalę...
nie stać mnie w tej chwili, żeby kotłować w auto 22-25 l (nawet gazu) / 100 km i taki jest finał marzeń jak na tą chwilę


Rozumiem ze te s6 to będzie 2.2t?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 08:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Ja wiedziałem, że tak będzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 16:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Bobo napisał(a):
shaker napisał(a):
zdecydowałem się na S6C4, jak kupię to na pewno się pochwalę...
nie stać mnie w tej chwili, żeby kotłować w auto 22-25 l (nawet gazu) / 100 km i taki jest finał marzeń jak na tą chwilę


Rozumiem ze te s6 to będzie 2.2t?

A dlaczego? Czyżby dało się ten motór rozsądnie zagazować?

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 17:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
j@cek napisał(a):
Bobo napisał(a):
shaker napisał(a):
zdecydowałem się na S6C4, jak kupię to na pewno się pochwalę...
nie stać mnie w tej chwili, żeby kotłować w auto 22-25 l (nawet gazu) / 100 km i taki jest finał marzeń jak na tą chwilę


Rozumiem ze te s6 to będzie 2.2t?

A dlaczego? Czyżby dało się ten motór rozsądnie zagazować?


A słyszałeś, żeby s6 v8 paliło jakoś strasznie mniej niż v8?

Czy się da rozsądnie zagazować czy nie, to nie ze mną te dyskusje, da się wszystko kwestia tylko psychiki i przekonań użytkownika.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 17:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Marianb napisał(a):
Ja wiedziałem, że tak będzie ;)

miał kolega raczej na myśli to co ja myślę że on myśli
tak czy inaczej zakup V8 , zagazowanie i zmiana przedniego zawiasu to nie jest aż tak kosmiczny wydatek. No ale wydumki typu swapy i inne grube zmiany sporo kosztują

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 18:31:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
ano kosztują, i v8 pali mniej niz v8... wg was abh pali ponad 20l / 100km
z tego co mi wiadomo, w s6c4 v8 zuzywa cos ok 16... choc moze sie myle i w ogole nic sie nie znam... ale też nie udaję takiego znawcy zwyczajnie pytam was...

jesli chodzi o silnik to rzeczywiście wolałbym 2.2 T ale ciężko bardzo znaleźć ładną sztukę...

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2011 18:34:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
shaker napisał(a):
ano kosztują, i v8 pali mniej niz v8... wg was abh pali ponad 20l / 100km
z tego co mi wiadomo, w s6c4 v8 zuzywa cos ok 16... choc moze sie myle i w ogole nic sie nie znam... ale też nie udaję takiego znawcy zwyczajnie pytam was...

jesli chodzi o silnik to rzeczywiście wolałbym 2.2 T ale ciężko bardzo znaleźć ładną sztukę...


Jedno i drugie v8 będzie paliło podobne ilości. Nie ma co się łudzić bo można się zawieść. Dopiero nowsze konstrukcje cechowały się trochę mniejszym apetytem.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2011 08:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Bobo napisał(a):
shaker napisał(a):
ano kosztują, i v8 pali mniej niz v8... wg was abh pali ponad 20l / 100km
z tego co mi wiadomo, w s6c4 v8 zuzywa cos ok 16... choc moze sie myle i w ogole nic sie nie znam... ale też nie udaję takiego znawcy zwyczajnie pytam was...

jesli chodzi o silnik to rzeczywiście wolałbym 2.2 T ale ciężko bardzo znaleźć ładną sztukę...


Jedno i drugie v8 będzie paliło podobne ilości. Nie ma co się łudzić bo można się zawieść. Dopiero nowsze konstrukcje cechowały się trochę mniejszym apetytem.

Po pierwsze
S6 C4 - Jeśli ktoś chce kupić to kupuje z reguły manuala. S6 manual pali 2/3 litry mniej niż automat, a jak wiadomo V8 typ D11 w 99,9% kupisz w automiacie.
Więc z twoją teorią po raz kolejny zgodzić się nie mogę.
Pozatym ABH i ACE to troszkę inne motóry.

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2011 10:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
j@cek napisał(a):
Bobo napisał(a):
shaker napisał(a):
ano kosztują, i v8 pali mniej niz v8... wg was abh pali ponad 20l / 100km
z tego co mi wiadomo, w s6c4 v8 zuzywa cos ok 16... choc moze sie myle i w ogole nic sie nie znam... ale też nie udaję takiego znawcy zwyczajnie pytam was...

jesli chodzi o silnik to rzeczywiście wolałbym 2.2 T ale ciężko bardzo znaleźć ładną sztukę...


Jedno i drugie v8 będzie paliło podobne ilości. Nie ma co się łudzić bo można się zawieść. Dopiero nowsze konstrukcje cechowały się trochę mniejszym apetytem.

Po pierwsze
S6 C4 - Jeśli ktoś chce kupić to kupuje z reguły manuala. S6 manual pali 2/3 litry mniej niż automat, a jak wiadomo V8 typ D11 w 99,9% kupisz w automiacie.
Więc z twoją teorią po raz kolejny zgodzić się nie mogę.
Pozatym ABH i ACE to troszkę inne motóry.


Ja z Twoją niestety też nie, bo wynika z niej, że jest na rynku dostatek s6 w manualu. Tak samo jak D11 tak jak i C4 większość chce w manualu, ale niestety bardzo ciężko trafić więc jak wpadnie automat w zacnym stanie to się po prostu kupuje bez większego zastanawiania. Reguła jest jedna silniki V8 dużo palą i jeśli kogoś nie stać na tankowanie D11 to nie będzie i stać na s6 C4. Chyba nie chcesz się z tym spierać argumentami, że ABH i ACE to trochę inne silniki?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 07:17:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
i co ja mam powiedzieć... stać nie stać... niby nie zarabiam tak znowu mało... ale z domu do biura mam np 1,5km... w zimie chyba niezbyt fajnie będzie temu silnikowi, a tzw. ssanie taki wir w baku zrobi, że szkoda gadać...

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 08:07:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 11:37:08
Posty: 38
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: Audi A4 1,8T Quattro S-line
chyba kompletnie ostudziliście moje zapędy... już oglądam zwykłe c4 2,8 quattro i na tym się pewnie skończy... jak trochę moja firma się odbije, to kupię drugie auto...

edit by Buba: edytuj swoje posty, unikniesz pisania jednego pod drugim

_________________
Nie mam żadnych szans, ale i tak ją wykorzystam...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: