Nadszedł czas prezentacji kolejnego nabytku.....pewnie zaraz znów odezwą się głosy, że nuda, zwyklak, ale co mi tam
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Taki tam mój daily car.
A4 B5 Avant
data produkcji 08.12.2000r. modelowo już 2001
silnik 2.8 30V AMX 193KM
napęd quattro
skrzynia manualna DWM
tapicerka N5F/BR (Nautilus - materiałowa)
kolor LY7W - świetlistosrebrny metalik
Wyposażenie:
-klimatronik
-ESP
-fotele kubełkowe
-spryski reflektorów
-mały FIS
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-4 x el.szyby itp.
-tempomat
-S-kowa kierownica
-zawieszenie 1BE
jednym słowem szału ni ma....
Auto kupione przypadkowo, nie szukałem jakoś specjalnie. Sprowadzone w 03-2013 z CH.
Będąc w Lublinie zajechałem (jak to zwykle robię) do komisu na Elizówce, gdzie stoją zwykle świeżo sprowadzone szwajcary. W sumie to sporo tego było, ta jako jedyna była w quattro i manualu. Cena była dobra,Audi miało kilka bardzo drobnych mankamentów......Postanowiłem więc ją przygarnąć. Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem zakupu jakiegoś quattro do codziennej jazdy. Ta trafiła się tak po prostu no i jest
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Utrzymanie S6 i tankowanie jakoś nie bolało mnie specjalnie, ale zimą nie użytkuję jej, po mieście nie jeżdżę, głównie ze względu na obawy o "obdziadowienie", a szkoda by było
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Suma sumarum i tak przejeżdża rocznie średnio 16kkm.
Wróćmy do A4....stała na komisowym placu jak ta bida i wyglądała tak:
![Obrazek](http://img543.imageshack.us/img543/2012/zeha.jpg)
![Obrazek](http://img571.imageshack.us/img571/4701/6xrn.jpg)
![Obrazek](http://img94.imageshack.us/img94/7923/yx3d.jpg)
![Obrazek](http://img845.imageshack.us/img845/29/nvz6.jpg)
Z wad wykrytych na "dzień dobry":
-oberwana listwa dolna na drzwiach kierowcy
-pozostałe listwy jeszcze się trzymały ale były już próchnem
-oberwany kierunek na błotniku
-trochę brudny środek
-1 kluczyk-scyzoryk
-słabo polakierowana tylna klapa
-kiepskie opony zimowe
-oberwana siatka łącząca kolektor z katalizatorem (pierdziała z wydechu)
-nie działające spryski przedniej szyby
Auto kupowałem w marcu, a jak wiadomo ostatnia zima była długa. Jak to w komisie, auto nie zapaliło od razu. Bateria powiedziała papa, więc odpalana była z przewodów. Oczywiście zaskoczyła....
Oczywiście nastąpiła też korekta licznika, w dniu zakupu był on książkowo allegrowy
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Dzięki uprzejmości jednego z kolegów dowiedziałem się jaki jest prawdziwy przebieg (niekoniecznie duży). Było to moją kartą przetargową przy negocjacji ceny. Dziwnym trafem odnalazła się też historia przebiegu na papierze (książka i inne papiery)
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Po zwiezieniu do garażu na pierwszy ogień poszły wydechy. Trzeba było wymienić łączniki elastyczne i nastała cisza...
W ASO zamówiłem komplet listew dolnych (koszt.ok.470zł)...
Przy oględzinach na kanale zauważyłem że Szwajcar pozostawił po sobie nowe wahacze, amortyzatory i hamulce
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
Katalizatory jak to w CH jeszcze sprawne....
Dylemat miałem z olejem.... W książce serwisowej nie wpisany był rodzaj oleju. Przez kontakt w ASO dowiedziałem się, że jeździła na 5W30 LL. Postanowiłem wlać Valvoline Maxlife 5W40...
Ponieważ doskwierał mi brak drugiego kluczyka, korzystając z porad forumowych zakupiłem drugi kluczyk taki sam jaki dostałem z autem (50zł). Dorobiłem grot (50zł). Kluczyk zgrał się z centralnym, ale oczywiście nie z IMMO.
W tym miejscu wielkie dzięki dla kolegi Szogun_0, który poinstruował mnie co z tym fantem zrobić. Zaopatrzyłem się w VAG Tacho i udało się
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Brak spryskiwaczy był spowodowany uszkodzoną manetką (dzięki dla Spanky za manetkę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Postanowiłem wywalić te ohydne koła 15". Ponieważ zostały mi jeszcze ładne "płaty" 16" z sensownymi oponami z poprzedniego A6 C4 to tutaj się przydały.
Otwierałem osłony rozrządu i wygląda na to, że ten punkt narazie również mnie nie dotyczy
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Co prawda wpisu nie było, ale stan paska i rolek wskazuje na bardzo niewielki przebieg...
Kolejny punkt to montaż LPG
![n ->](./images/smilies/013.gif)
po to auto zostało zakupione by tanio pomykać. Zestaw, który został zainstalowany:
-Sterownik Stag-300 plus
-wtryskiwacze Hana RED
-reduktor KME GOLD
-wlew LPG pod klapką wlewu paliwa
-butla w kole 53l
-przewód Faro
wyszło to mniej więcej tak
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
![Obrazek](http://img856.imageshack.us/img856/1087/q9we.jpg)
Tak na dzień dzisiejszy prezentuje się mój dupowozik:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img707/1/ui3x.jpg)
![Obrazek](http://img15.imageshack.us/img15/1356/l4xi.jpg)
![Obrazek](http://img826.imageshack.us/img826/1118/k4rz.jpg)
![Obrazek](http://img560.imageshack.us/img560/2775/2cnq.jpg)
![Obrazek](http://img94.imageshack.us/img94/3250/3v4y.jpg)
![Obrazek](http://img809.imageshack.us/img809/3153/xlgo.jpg)
![Obrazek](http://img856.imageshack.us/img856/7848/0fvv.jpg)
![Obrazek](http://img202.imageshack.us/img202/3656/39dx.jpg)
Autko jak narazie służy, zbiera się bardzo przyjemnie. Nawet byłem zaskoczony (pomimo że miałem dość długo ACK w C4 - tutaj jest duża różnica na korzyść dla B5). Spala jak widać w podpisie. To tyle. Proszę o jakieś sugestie zmian i słowa krytyki
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)