.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:26:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 18:15:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
scob napisał(a):
żeby nie zakładac nowego wątku.. (jesli zajdzie potrzeba - proszę MODa o wydzielenie..)

2.2 10V są kolizyjne - pół godziny temu przekonałem sie na własnej skórze.. silnik - mało obciążony (3 bieg, 40kmh, leciutko wcisniety gaz) stracil moc, szarpnął jakby uciekła jedna iskra i ... zgasł dając przepiękny piękny koncert stuku denek o zawory..
K***A!!!!! Długo sie nie pocieszyłem nowym motorkiem..
Pasek rozrządu jest cały. w związku z tym domyśłam się (nie rozebralem jeszcze, auto stoi jeszcze na chodniku, czekam na holującego), że pasek przeskoczył...

W związku z powyzszym pytanie, ale raczej do praktyków niz "gdybaczy" - jaka jest szansa, że hydrauliczne popychacze wzięły na siebie część impetu kolizji i zniszczyly sie tylko one (i ew. zawory)...?
czy na 100% remont głowicy...?


no cóż, przykro to słyszeć, ale pasek wcale nie musi pęknąć, wystarczy, że straci zęby. Ostatnio w uno tak miałem. W każdym razie - sprawdź czy nie wyrwało zębów na pasku, w ostateczności , jeżeli nic się nie stało z paskiem to jest szansa że to tylko aparat zapłonowy poszedł.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 18:47:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
słowa otuchy.. :D
ale na 100% słyszałem klekotanie - podobne do niewypełnionych popychaczy, ale głośniejsze....
Zszedlem na dól i sprawdzilem - jest iskra ;-/
Idze weekend - zdejme czape..
moze do wiosny uzbieram na remont ;-/

[edit - blad ort :D]


Ostatnio edytowano 09.wrz.2005 23:00:34 przez scob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 18:51:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2005 13:27:57
Posty: 137
Lokalizacja: podkarpackie
scob napisał(a):
żeby nie zakładac nowego wątku.. (jesli zajdzie potrzeba - proszę MODa o wydzielenie..)

2.2 10V są kolizyjne - pół godziny temu przekonałem sie na własnej skórze.. silnik - mało obciążony (3 bieg, 40kmh, leciutko wcisniety gaz) stracil moc, szarpnął jakby uciekła jedna iskra i ... zgasł dając przepiękny piękny koncert stuku denek o zawory..
K***A!!!!! Długo sie nie pocieszyłem nowym motorkiem..
Pasek rozrządu jest cały. w związku z tym domyśłam się (nie rozebralem jeszcze, auto stoi jeszcze na chodniku, czekam na holującego), że pasek przeskoczył...

W związku z powyzszym pytanie, ale raczej do praktyków niz "gdybaczy" - jaka jest szansa, że hydrauliczne popychacze wzięły na siebie część impetu kolizji i zniszczyly sie tylko one (i ew. zawory)...?
czy na 100% remont głowicy...?


mam dla ciebie dobra teoretyczne wiadomosc. Historia identyczna jak sprzed kilku dniu u szwagra w oplu 1,8 koizyjny, te same warunki jak u ciebie, tez go holowalem i zdjelismy glowice nc sie nie stalo wszystko git... rozrzad mu jedyni eprzeskoczyl..zerwalo mu ok 10 zebow na czysto a reszta mocno nadwyrezona. Po dlugich ogkledzinach stwierdzilismy z przyczyna bylo cos co wpadlo do obudowy rozrzadu i znasakrowalo dolne kolo na wale (sruba?) prze co pasek mial ciezki rzywot i wszystkie zeby prawie odrywajace sie. aha przebieg na tym pasku 10tys km tylko spokojnej jazdy.

ps. auto smiga bez oznak jakiejkolwiek kolizji. Moze wiecej szczescia mial jak .... tego paska :)

_________________
Audi 100 C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 19:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
na bank pochylony przynajmniej jeden zawór, mógł również polecieć samoregulator, o tłoki i korby się nie martw, wałek również.

głupia sprawa, powodzenia.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 23:05:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
[ot]tym bardziej głupia, że dopiero go założyłem.. ( http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ight=kv+ng ) wiec sobie jako mechanikowi wystawiłem zajebiste świadectwo ;-/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 21:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
krecilem reką silnikiem KH 10V turbo bez paska rozrzadu i "udalo" mi sie spotkać tłoki z zaworami.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: