hubos21 napisał(a):
Jakby miał kupować 2.0 TDI to bym chyba nie brał C6, bo w tej cenie pewnie fajnego Superba się kupi a silnik w poprzek więc w razie czego więcej części i z tyłu miejsca też jest dużo. W C6 nawet cała eksploatacja jest droższa, tarcze klocki, zawieszenie, reszta VAGów to wszystko ma to samo albo podobne, współdzielone płyty podłogowe i można kupić z 4 motion. C6 silniki na CR mają oznaczenie silnika 4 literowe, CAxx
Myślałem nad Superbem, ale jakoś ja mam tak, że nawet auta do pracy to chciałbym żeby mi się podobały, a Superb no cóż...
C6 do mnie przemawia urodą, szczególnie te ostatnie, C7 w ogóle jest świetne, ale to już budżet, sobie bym kupił - ludziom nie..
Czyli wszystkie C6 CR nie mają problemu z pompą oleju..??
Na pierwszy serwis jestem przygotowany: rozrząd, pompa wys ciśnienia, wiadomo olej, filtry i wydaje mi się, że na 200-300tysi starczy...
Tarcze to min 3 wymiany klocków, a klocki to ok 150 tkm...zatem też przeżyję...
mały v8 napisał(a):
myszon90 napisał(a):
Myślę jeszcze nad BMW F11 2.0D, w okolicach 35 tysi można kupić, tylko ponoć miejsca z tyłu sporo mniej niż w C6...
Tu to mogą się dopiero zrobić koszty, te samochody są fajne jak nie mają jeszcze 100 tys km, potem to już hazard, a jak jeszcze mają tym ludzie jeździć to może być wszystko, od urwanego rozrządu po pożar całego auta. Jak patrze w ogłoszenia to sporo tego stoi z uszkodzonymi silnikami.
Rozmawiałem z mechanikiem, który 5 lat jeździł F11, i mówi: rozrząd, pompa wys ciśnienia na dzień dobry nowe a reszta to zwykła eksploatacja..
Pany a silnik 2.7 TDI w C6 FL..??
Ponoć rozrząd z tyłu i trzeba się liczyć z wymianą, która jest droga (10tysi..???możliwe..???), no ale przyjemność z jazdy i kultura pracy tego motoru wynagradzają ten wydatek, który jest raz na 300tkm...
Mam na zakup chwilę, mój AFN w C5 z przelotem 740tkm jeszcze chwilę polata, do 800 dobije...ale wywiad robię już teraz..
Jak coś wpadnie w dobrej cenie, to kupię szybciej...