.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 21:21:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 14:18:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Jeżdżę codzinnie od 2 lat z Bolesławca do Nowej Soli tam i zpowrotem. Razem 140 km. Oczywiście latam tym co w opisie. Ponieważ nie chcę spędzać 2 godzin w aucie więc staram się jechać dość dynamicznie więc trzymam średnio około 130-140 na tej po...... przez ciężarówki i naturę drodze. Więc jest spoko bo trasę pokonuje w 40 minut. Ale jak tylko popada to moja średnia schodzi do 80-90 na godzinę dlatego, że nie mam Q. Bo gdy jeździłem AELem Q z chipem od Vtecha przez 3 tygodnie (Ps auto jest do sprzedania mogę dać kontakt bo to znajomego "nie polecam")
to nawet jak padało to w tych koleinach mogłem spokojnie pozwolić sobie na 120 - 130 km/h i auto nie zaskakiwało mnie jakimiś głupimi historiami czyli znoszeniem czy uślizgami. Wiem że w zimie było by jeszcze lepiej.
DLATEGO TWIERDZĘ ŻE QUATTRO NIE JEST NAWET DLA MNIE NIEZBĘDNE ALE JAK BĘDE KUPOWAŁ NASTĘPNE AUDI TO Q BĘDZIE PIERWSZĄ RZECZĄ NA KTÓRĄ BEDE ZWRACAŁ UWAGĘ PRZY ZAKUPIE ZARAZ PO TDI.
Ale gdybym auto wykorzystywał do jeżdżenia do HYPERNOWEJ czy innego Intermarche to w dupie bym miał czy ja ja tam wjadę bokiem przy pomocy Q czy ręcznego.
Acha a ta dyskusja nie prowadzi do niczego bo tu nikt nie da się przekonać do czyjejś racji bo każdy wie lepiej i nikt nie napisze "Przekonaliście mnie myliłem się na początku" BO NIE
To tak jakby Otworzyć wątek AAT kontra AEL bo AEL na tym forum według mnie też jest przereklamowane.
Bo gdyby spotkały się na trasie AAT i AEL to co dają te 25 km??
to, że na kolejnych światłąch właściciel AEl będzie 2 sek szybciej niż AAT.
A na trasie ta różnica już całkowicie się zaciera. Bo to jest naprawdę znikoma róznica i trzeba naprawdę fachowca żeby np na 150 kilometrowym odcinku na normalnej drodze AEL zrobiło jakąs poważną przewagę nad AAT. Ja jadąc S6 V8 z N. Soli do Bolesławca czyli 70km przyjechałem do Bolesławca może jedną prostą szybciej niż mój ojciec PEUGOETEM 406 3,0 V6 a i tak pod domem byliśmy jeden za drugim bo zblokowali mnie na rondzie. a tu różnica jest 290 do 190 czyli 100 koni!!! I jechałem naprawdę ostro bo pod Dąbrową miałem na takiej średniej jakości drodze 240km/h.
ALE TO NIE ZMIENIA FAKTU ŻE DAŁBYM SOBIE OGOLIĆ ZA AELa!!!!
Chce AELa i chce QUATTRO!!!
REASUMUJĄC:
1. Quattro jest przereklamowane
2. AEL też jest przereklamowane
3. AVANT też jest przereklamowany
4. Klima jest przereklamowana
5. i najważniejsze AUDI jest przereklamowane!! Bo jeździłem wieloma lepszymi samochodami niż AUDI.
ALE TO JEST KLUB AUDI DO CHOLERY JASNEJ i tu jest naprawdę wielu miłośników QUATTRO; Avantów;TDI i nie można im zarzucać, że się nad swoimi ukochanymi gadżetami spuszczają. Dla mnie np TDI to jest najlepszym co mogło się przytrafić ludzkości od czasu odkrycia Ameryki.
I tyle

ps: Leo - kolego peszroty 3.0 SV miały 211 KM z tego co pamiętam, a napewno nie 290 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 15:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
flavios napisał(a):
Ja jadąc S6 V8 z N. Soli do Bolesławca czyli 70km przyjechałem do Bolesławca może jedną prostą szybciej niż mój ojciec PEUGOETEM 406 3,0 V6 a i tak pod domem byliśmy jeden za drugim bo zblokowali mnie na rondzie. a tu różnica jest 290 do 190 czyli 100 koni!!! I jechałem naprawdę ostro bo pod Dąbrową miałem na takiej średniej jakości drodze 240km/h.

yyyyyyyyyy?????????? A gdzie ja napisałem że PEUGEOUOUOUT ma 290km?????????????????????

edit:leo ok,ok, rozumiem, że chodziło o S8 ;) cofam pytanie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 16:21:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
flavios napisał(a):
Jeżdżę codzinnie od 2 lat z Bolesławca do Nowej Soli tam i zpowrotem. Razem 140 km. Oczywiście latam tym co w opisie. Ponieważ nie chcę spędzać 2 godzin w aucie więc staram się jechać dość dynamicznie więc trzymam średnio około 130-140 na tej po...... przez ciężarówki i naturę drodze. Więc jest spoko bo trasę pokonuje w 40 minut. Ale jak tylko popada to moja średnia schodzi do 80-90 na godzinę dlatego, że nie mam Q. Bo gdy jeździłem AELem Q z chipem od Vtecha przez 3 tygodnie (Ps auto jest do sprzedania mogę dać kontakt bo to znajomego "nie polecam")
to nawet jak padało to w tych koleinach mogłem spokojnie pozwolić sobie na 120 - 130 km/h i auto nie zaskakiwało mnie jakimiś głupimi historiami czyli znoszeniem czy uślizgami. Wiem że w zimie było by jeszcze lepiej.
DLATEGO TWIERDZĘ ŻE QUATTRO NIE JEST NAWET DLA MNIE NIEZBĘDNE ALE JAK BĘDE KUPOWAŁ NASTĘPNE AUDI TO Q BĘDZIE PIERWSZĄ RZECZĄ NA KTÓRĄ BEDE ZWRACAŁ UWAGĘ PRZY ZAKUPIE ZARAZ PO TDI.
Ale gdybym auto wykorzystywał do jeżdżenia do HYPERNOWEJ czy innego Intermarche to w dupie bym miał czy ja ja tam wjadę bokiem przy pomocy Q czy ręcznego.
Acha a ta dyskusja nie prowadzi do niczego bo tu nikt nie da się przekonać do czyjejś racji bo każdy wie lepiej i nikt nie napisze "Przekonaliście mnie myliłem się na początku" BO NIE
To tak jakby Otworzyć wątek AAT kontra AEL bo AEL na tym forum według mnie też jest przereklamowane.
Bo gdyby spotkały się na trasie AAT i AEL to co dają te 25 km??
to, że na kolejnych światłąch właściciel AEl będzie 2 sek szybciej niż AAT.
A na trasie ta różnica już całkowicie się zaciera. Bo to jest naprawdę znikoma róznica i trzeba naprawdę fachowca żeby np na 150 kilometrowym odcinku na normalnej drodze AEL zrobiło jakąs poważną przewagę nad AAT. Ja jadąc S6 V8 z N. Soli do Bolesławca czyli 70km przyjechałem do Bolesławca może jedną prostą szybciej niż mój ojciec PEUGOETEM 406 3,0 V6 a i tak pod domem byliśmy jeden za drugim bo zblokowali mnie na rondzie. a tu różnica jest 290 do 190 czyli 100 koni!!! I jechałem naprawdę ostro bo pod Dąbrową miałem na takiej średniej jakości drodze 240km/h.
ALE TO NIE ZMIENIA FAKTU ŻE DAŁBYM SOBIE OGOLIĆ ZA AELa!!!!
Chce AELa i chce QUATTRO!!!
REASUMUJĄC:
1. Quattro jest przereklamowane
2. AEL też jest przereklamowane
3. AVANT też jest przereklamowany
4. Klima jest przereklamowana
5. i najważniejsze AUDI jest przereklamowane!! Bo jeździłem wieloma lepszymi samochodami niż AUDI.
ALE TO JEST KLUB AUDI DO CHOLERY JASNEJ i tu jest naprawdę wielu miłośników QUATTRO; Avantów;TDI i nie można im zarzucać, że się nad swoimi ukochanymi gadżetami spuszczają. Dla mnie np TDI to jest najlepszym co mogło się przytrafić ludzkości od czasu odkrycia Ameryki.
I tyle

ps: Leo - kolego peszroty 3.0 SV miały 211 KM z tego co pamiętam, a napewno nie 290 :P

Pojechałeś po bandzie kolego ... ale co do większości spraw masz rację :peace:
Co do ostatniego zdania zgadzam się w calej rozciągłości. :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 16:32:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 08:34:10
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
ale osochociii???

w dyskusji Christo twierdzi, że quattro jest cool, wszyscy pozostali twierdzą, że quattro jest cool i część twierdzi, że Christo jest beee, bo mówi, że quattro jest przereklamowane.

Christo nie powiedział, dlaczego jego zdaniem quattro jest przereklamowane, oponenci nie mogli zatem podwazyć jego argumentów (bo ich nie ma). Pianobicie przez 5 stron, czy coś przeoczyłem?

_________________
pozdrawiam
Owko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 16:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
owko napisał(a):
Pianobicie przez 5 stron, czy coś przeoczyłem?

Tak
Przez pięć i pół strony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
owko napisał(a):
Christo nie powiedział, dlaczego jego zdaniem quattro jest przereklamowane, oponenci nie mogli zatem podwazyć jego argumentów (bo ich nie ma). Pianobicie przez 5 stron, czy coś przeoczyłem?


Piszę po raz kolejny dla ludzi, którzy nie zrozumieli - przereklamowane, ponieważ u wielu stanowi ono status niezbędnego nie tylko u nich samych, ale ich zdaniem winno być również u innych.

NIEZBĘDNEGO - w moim rozumieniu jest to element, bez którego auta w ogóle nie powinno się kupować, jeśli natomiat takowe posiadamy nie ma ono żadnej lub małą wartość.

jasne czy nie za bardzo? :):

mq - nie będę się rozczulał nad porównaniem Audi i Hondy, ponieważ te drugie mnie w ogóle nie intereresuje (powtarzam - nie interesuje mnie Honda). Napiszę Ci dlaczego użytkuję AUDI COUPE : wygląd, silnik, tradycja rodzinna, sentyment, prestiż, wygoda, bezpieczeństwo, radość z jazdy. To chyba wszystko. Tylko mi nie pisz, że to samo mógłym otrzymać w Twojej opinii w Hondzie (nie pisz do mnie), którą zapewne użytkowałeś, bo nie chciałbym się wdawać w niepotrzebna polemikę na zupełnie nieinteresujący mnie temat (nie interesuje mnie Honda). :): (ps. nie chcem byc śmieszny, jedynie nie mam ochoty-czasu na biadolenie, kolejny śmietnik).

Pozdrawia wszystkich bardzo zadowolony, znający wartości quattro, użytkownik ośki. ;)

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
A dlaczego mam nie pisac ? W mojej opinii Audi (bez quattro) jest mocno przereklamowane na tym forum !
JEst przereklamowane bo brak pierscieni na grilu "jest to element, bez którego auta w ogóle nie powinno się kupować, jeśli natomiat takowe posiadamy nie ma ono żadnej lub małą wartość. "
Gdybys sie nie zorientowal to juz sie wdales w polemike na bzdurny temat.
Moze powinienes je porownac aby stwierdzic ze Audi tez jest przereklamowane i bladzisz jak male dziecko we mgle :peace:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Christo napisał(a):
Piszę po raz kolejny dla ludzi, którzy nie zrozumieli - przereklamowane, ponieważ u wielu stanowi ono status niezbędnego nie tylko u nich samych, ale ich zdaniem winno być również u innych.

Ja tak mam z TDI. Moim zdaniem wszyscy powinni mieć TDI
TDI ma dla mnie status niezbędnego i wszyscy powinni go mieć.
BASTA ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:37:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
flavios napisał(a):
Christo napisał(a):
Piszę po raz kolejny dla ludzi, którzy nie zrozumieli - przereklamowane, ponieważ u wielu stanowi ono status niezbędnego nie tylko u nich samych, ale ich zdaniem winno być również u innych.

Ja tak mam z TDI. Moim zdaniem wszyscy powinni mieć TDI
TDI ma dla mnie status niezbędnego i wszyscy powinni go mieć.
BASTA ;-)

Dlaczego wszyscy ? Swiat bylby nudny ... nie sluchalbym co poniedzialek o tym jak siada instalka sekwencyjna za parę tysi , albo ze elpegie znow robi psikusy. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:47:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2004 18:29:31
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B4 '96 1.8 ADZ
Wszyscy mowicie, ze quattro ma swoja przewage na sliskiej nawierzchni...
Ja jezdze trzema autami, dwa z nich to FWD a trzecie to wlasnie audi q.
Przy ruszaniu spod swiatel, a z zwlaszcza przy ruszaniu spod porzadkowanej, audi quattro daje o sobie znac. Wezcie sobie oske i probojcie ruszyc w lewo spod porzadkowanej. Zanim skonczycie mielic kolami, mina wieki. Audi quattro idzie rowno. I nie wazne, czy sucho, skret, deszcz, snieg czy inne warunki. Za to podziwiam quattro.
I wiem, ze na quattro moge polegac. I nie musze czekac kolejnych kilka minut, zeby wyjechac z tej pieprzonej podporzadkowanej. Quattro daje mi ten komfort. Nawet na suchej nawierzchni.
Choc fakt faktem, quattro rusza ostro, ale hamuje tak samo jak oska. I tu jest zgrzyt, bo mozna sie przeliczyc.

_________________
2004-2007 coupe quattro 7A '90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:55:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chciałbym już to zamknąć. Mogę ? MOGĘ ? M O G Ę ? Pliiiis pliiiis aż mnie korci ... :kosci: :kosci: :kosci:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:57:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Leo napisał(a):
chciałbym już to zamknąć. Mogę ? MOGĘ ? M O G Ę ? Pliiiis pliiiis aż mnie korci ... :kosci: :kosci: :kosci:

Poczekaj do czasu az sobie kupie quattro i będe mógł się oficjalnie wypowiedzieć w tym wątku jako posiadacz ww. napędu :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:59:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
squp się lepiej na FAQ V2 :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:59:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Leo napisał(a):
chciałbym już to zamknąć. Mogę ? MOGĘ ? M O G Ę ? Pliiiis pliiiis aż mnie korci ... :kosci: :kosci: :kosci:

Pokusa jest ogromna, ale to forum ogólne wiec odpuść waść. :peace:
Poza tym robi się coraz ciekawiej , schodzimy pomału na diesle, a stąd juz blisko do odwiecznego sporu ... jestem gotów. :kosci: g:D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 17.paź.2005 23:04:33 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 23:01:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
łoboszszsz.... szykuje się największa wojna domowa od czasów rezohansoalfowar ;) :>

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 23:08:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Leo napisał(a):
chciałbym już to zamknąć. Mogę ? MOGĘ ? M O G Ę ? Pliiiis pliiiis aż mnie korci ... :kosci: :kosci: :kosci:

Zamykaj Leo! Wszystko co mialo byc powiedziane to juz chyba bylo i zaczyna sie OT. Dobry watek do FAQ a-propos zalet i wad quattro ;)

P.S. Sorry Baskecior, moze odpalisz teraz watek w stylu "Jaki silnik jest najlepszy i dlaczego jest to TDI" :?: :peace: ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 23:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
martab99 napisał(a):
P.S. Sorry Baskecior, moze odpalisz teraz watek w stylu "Jaki silnik jest najlepszy i dlaczego jest to TDI" :?: :peace: ;-)

Tak tylko sobie zartowałem ... :peace: Chcialem odwrócić uwagę Adama ... zanim sobie pare osóbek do oczu skoczy. :D :P

edit: Leo.
TAk, to jak w tym dowcipie - Kto wg Ciebie jest najlepszym przywódcą i dlaczego właśnie Lenin ;) Heh. Ok zamykamy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 23:16:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
baskecior napisał(a):
Tak tylko sobie zartowałem ... :peace: Chcialem odwrócić uwagę Adama ... zanim sobie pare osóbek do oczu skoczy. :D :P

A ja mowie powaznie ;) Zakladajac ze dyskusja bedzie a poziomie a nie na zasadzie bluzgow w strone adwesarzy to moze byc calkiem ciekawe, szczegolnie teraz, w erze D vs LPG. I kolejny odwieczny dylemat: czy kupic benzyne i gazowac czy TDI bedzie mial swoje miejsce w FAQ-u

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 02:21:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Leo zamknales jeden z lepszych watkow w ostatnim czasie na tym nudnawym forum :kosci: :fuckyou2: :056: :056: :509:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: