.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 07:38:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2006 08:33:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ramon1 napisał(a):
Olej posmażalniczy stosuje się pod warunkiem przefiltrowania więc samo przez się się rozumie że nie może tam być kawałków panierki ze schabowego. Co z cukrem to nie wiem, ale kto słodzi frytki?


na bank musi być przefiltrowane. Skrobie z ziemniakow pewnie jakiś normalny filtr wyłapie, ale juz np cukier to nie koniecznie bo jest on rozpuszczony. Chociaz osobiście nie ryzykowałbym.

Ciekawe, czy katalizator wylapalby zapach obważanków i pączków :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
40% OR i 60% ON rano odpala normalnie i wszystko chodzi jak w zegarku .Po 10 tys zobacze jak wtryski czy nagar jest bo nie ma oryginalnych tylko jakieś inne o cisnieniu 240 .Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 22:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 21:04:55
Posty: 39
Lokalizacja: RZESZÓW
wiem że pisało wcześniej ale co sądzicie o dolanu np uniwersalnego lub słonecznikowego bo czasmi można go kupić jeszcze taniej,
mówie o przykładzie typu 1l uniwersalnego+1l rzepakowego+2l ON

_________________
1/4MILI RZESZÓW ET 13.97
1/4MILI STALOWA WOLA ET 13,29
1/4MILI SW 3 ELIMINACJA ET 13,19
1/4MILI BEMOWO MP ET 13.14
1/4mili RZESZÓW 2006 ET 12.38
0-100 3,8s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 09:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
RAFAŁ AUDI S2 napisał(a):
wiem że pisało wcześniej ale co sądzicie o dolanu np uniwersalnego lub słonecznikowego bo czasmi można go kupić jeszcze taniej,
mówie o przykładzie typu 1l uniwersalnego+1l rzepakowego+2l ON

przy tej pogodzie będzie jeździć bez problemów

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 10:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Musze wlewac taki bardzo jasny OR inaczej rano jak odpale kopci strasznie i musze czekac do optymalnej temperatury, kupuje taki czeski olej w tesco po 2,6 jest bardzo płynny i prawie bezbarwny.Najlepsza proporcja to jednak 30% OR 70%ON wiecej nie leje szkoda wtrysków nagar szybko osiada.Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 11:34:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
Obrazek

Rano poszło do baku 8x5l=40l + dolewka 20l dobrego ON, w baku było jescze troche starej miesznki :P

Sorry za ten burdel na focie :diabel:

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 12:14:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Krzysiek123 napisał(a):
[img]
Sorry za ten burdel na focie :diabel:

:peace:
Podziel się info jaki to olej, skąd i za ile :)
pozdro

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 13:00:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
Jakis genetycznie modyfikowany rzepakowy, w hurtowni spożywczej po 2,40 za litr :P

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 17:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
testy w samochodzie dostawczym marki LUBLIN nie udały się.
Samochody stały się głośniejsze i ciężko zapalały. Stukała zarówno pompa wtryskowa jak i klawiatura.

Ewentualna dalsza kontynuacja testów bedzie prowadzona na biodislu.

Szykuje się także do odprężenia jednego z aut i montażu instalacji CNG 2 generacji

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 18:02:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
Buba napisał(a):
...
Samochody stały się głośniejsze i ciężko zapalały....


A jaka mieszanka, u mnie to w sumie jest odwrotnie, lepiej zapala i ciszej chodzi,

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 08:49:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Krzysiek123 napisał(a):
Buba napisał(a):
...
Samochody stały się głośniejsze i ciężko zapalały....


A jaka mieszanka, u mnie to w sumie jest odwrotnie, lepiej zapala i ciszej chodzi,

I tak właśnie jest, te Lubliny Buby to jakiś "ewenement" :D

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 14:19:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2006 13:29:49
Posty: 10
Lokalizacja: Utrecht
Witam!
Na rzepaku, słoneczniku itp historiach moje ówczesne auto czyli stara poczciwa "beczka" 300D jeździła dość długo, jednak co się pięknie zaczyna nie zawsze dobrze się kończy. Zaczęlo się od problemów z odpalaniem, później przyszedł czas na spadek mocy i obrotów z żółwia zrobił się ślimak :-/ Wyjąłem wtrskiwacze, wyglądały jakby je ktoś smołą posmarował. Myśle sobie, że i tak były stare, wiec pewnie przyszedł na nie czas. Jednak po wymianie i przejechaniu kolejnych kilku tyś.kilometrów, zaczęło się robić gorzej, to było niecałe 2 latka temu w zimie - pierwszy raz nie odpaliła, pomimo zainstalowanego podgrzewacza i dolewania dodatków od początku trwania chłodniejszych dni. Ogrzałem bestie w garażu, co by jej jakoś pomóc i w końcu odpaliłem, odrazu pojechałem na stacje i zalałem najlepszej zimowej ropy jaka była+zimowy dodatek do ON. Niby wszstko super - odpaliłem przejechałem się jeszcze co by dobrze ON wypłukał rzepaka z przewodów i wróciłem do domciu. Rano już nie dałem rady odpalić Mietka nawet po postoju w garażu. Koniec końców nastał jak się okazało że pompa wtryskowa kosztuje więcej niż to auto było warte! Moja rada jest taka: jeździcie na rzepaku-jest ok, wrócicie do ON będzie problem.
Mietka mi nie było bardzo szkoda i tak już miał swoje lata, ale do nowszego auta nie pchałbym słomy...
Ps. auto jeździło na automacie, stan licznika na koniec ok 360tkm
Pozdowionka!

_________________
Audi 100 C4 2.8 kat + płynny wtrysk gazu
Audi 200 2.14 turbo + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 08:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Blizniak79 napisał(a):
Witam!
Na rzepaku, słoneczniku itp historiach moje ówczesne auto czyli stara poczciwa "beczka" 300D jeździła dość długo, jednak co się pięknie zaczyna nie zawsze dobrze się kończy. Zaczęlo się od problemów z odpalaniem, później przyszedł czas na spadek mocy i obrotów z żółwia zrobił się ślimak :-/ Wyjąłem wtrskiwacze, wyglądały jakby je ktoś smołą posmarował. Myśle sobie, że i tak były stare, wiec pewnie przyszedł na nie czas. Jednak po wymianie i przejechaniu kolejnych kilku tyś.kilometrów, zaczęło się robić gorzej, to było niecałe 2 latka temu w zimie - pierwszy raz nie odpaliła, pomimo zainstalowanego podgrzewacza i dolewania dodatków od początku trwania chłodniejszych dni. Ogrzałem bestie w garażu, co by jej jakoś pomóc i w końcu odpaliłem, odrazu pojechałem na stacje i zalałem najlepszej zimowej ropy jaka była+zimowy dodatek do ON. Niby wszstko super - odpaliłem przejechałem się jeszcze co by dobrze ON wypłukał rzepaka z przewodów i wróciłem do domciu. Rano już nie dałem rady odpalić Mietka nawet po postoju w garażu. Koniec końców nastał jak się okazało że pompa wtryskowa kosztuje więcej niż to auto było warte! Moja rada jest taka: jeździcie na rzepaku-jest ok, wrócicie do ON będzie problem.
Mietka mi nie było bardzo szkoda i tak już miał swoje lata, ale do nowszego auta nie pchałbym słomy...
Ps. auto jeździło na automacie, stan licznika na koniec ok 360tkm
Pozdowionka!

Troche maly przebieg jak na 123, znajomy przebil milon na 240D i sie gdzies potem linka urwala to bylo z 5 lat temu, w tym roku sprzedal beczke na chodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 08:55:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Blizniak79 napisał(a):
Witam!
Na rzepaku, słoneczniku itp historiach moje ówczesne auto czyli stara poczciwa "beczka" 300D jeździła dość długo, jednak co się pięknie zaczyna nie zawsze dobrze się kończy. Zaczęlo się od problemów z odpalaniem, później przyszedł czas na spadek mocy i obrotów z żółwia zrobił się ślimak :-/ Wyjąłem wtrskiwacze, wyglądały jakby je ktoś smołą posmarował. Myśle sobie, że i tak były stare, wiec pewnie przyszedł na nie czas. Jednak po wymianie i przejechaniu kolejnych kilku tyś.kilometrów, zaczęło się robić gorzej, to było niecałe 2 latka temu w zimie - pierwszy raz nie odpaliła, pomimo zainstalowanego podgrzewacza i dolewania dodatków od początku trwania chłodniejszych dni. Ogrzałem bestie w garażu, co by jej jakoś pomóc i w końcu odpaliłem, odrazu pojechałem na stacje i zalałem najlepszej zimowej ropy jaka była+zimowy dodatek do ON. Niby wszstko super - odpaliłem przejechałem się jeszcze co by dobrze ON wypłukał rzepaka z przewodów i wróciłem do domciu. Rano już nie dałem rady odpalić Mietka nawet po postoju w garażu. Koniec końców nastał jak się okazało że pompa wtryskowa kosztuje więcej niż to auto było warte! Moja rada jest taka: jeździcie na rzepaku-jest ok, wrócicie do ON będzie problem.
Mietka mi nie było bardzo szkoda i tak już miał swoje lata, ale do nowszego auta nie pchałbym słomy...
Ps. auto jeździło na automacie, stan licznika na koniec ok 360tkm
Pozdowionka!


Czy Ty jeździłeś na samym rzepaku? Wydaje mi się, że nie powinno być problemów kiedy mieszamy OR z ON + uszlachetniacz, gdyż ON musi jednak trochę wypłukiwać i czyścić układ wtryskowy.

Pozdrawiam!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 09:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2006 13:29:49
Posty: 10
Lokalizacja: Utrecht
Tak jeździłem na samym żepaku jakieś 3 latka, dolewałem jakichś cudownych środków tylko w czasie mrozów. Auto miało na liczniku 360tkm, a ile przejechało to tego nie wiedzą nawet najstarsi górale, w każdym razie jedynym powodem dla którego auto stanęło była pompa wtryskowa, która może ze względu na zbyt wysoką gęstość OR lub też jego niewystarczające właściwości smarujące powycierała się i straciła ciśnienie. Mieszanie zwykłego sklepowego OR z ON pewnie wydłuży okres eksploatacji, ale czy ta oszczędność jest warta układów wtryskowych TDI czy CR tego nie jestem pewnien. Były tego pewne plusy, ponieważ nikt mi nie wierzył, że Mieciu pójdzie na rzepaczku, często miałem darmowe tankowanie - na zasadzie zakład że pojedzie, ale ty tankujesz! Niejedni doszukiwali się jakiegoś innego zbiornika ukrytego pod samochodem, do którego rzekomo tankowałem normalnego paliwa. Jednak radości jakiej mi dostarczało ich zdziwienie nic nie pobije :peace:
Pisząc to nie twierdze że jestem przeciwnikiem naturalnych czy alternatywnych źródeł zasilania silników spalinowych. Jedyne co konieczne, to odpowiednia rafinacja OR aby jak najlepiej nadawał się do zasilania, lub też zmiany konstrukcyjne w układach wtryskowych - podobnie jak w silnikach benzynowych przystosowywanych do zasilania alkoholem.
Życze sukcesów i pozdrawiam!

_________________
Audi 100 C4 2.8 kat + płynny wtrysk gazu
Audi 200 2.14 turbo + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 17:59:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 00:13:21
Posty: 21
Lokalizacja: Lublin
Witam
Po dłuższym czasie jazdy na samym rzepaku zaobserwowałem wyciek z pompy wtryskowej zatankowałem ON i przestało cieknąć teraz mieszam ON z OR i narazie jest dobrze.
Pozdro

_________________
Audi 80 B3 1,8 90 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 18:03:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Blizniak79 -> a podgrzewacz miałeś zaintalowany od samego początku jazdy na OR czy dopiero nidawno założyłeś :?:
Gasiłeś i odpalałeś auto na ON :?:

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 21:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2006 13:29:49
Posty: 10
Lokalizacja: Utrecht
Tak jak wyżej - jeździłem na samym OR więc do gaszenia i odpalania NIE podłączałem dodatkowego zbiornika z ON.
Podgrzewacz zamontowałem jeszcze zamin zacząłem używać OR, bo w zimie na ON sprawdzał się lepiej niż dodatki do paliwa, a substancji pomocniczych zacząłem dodawać dopiero do OR wcześniej nigdy nie było takiej potrzeby, a autko miałem dobrych 9 latek.

_________________
Audi 100 C4 2.8 kat + płynny wtrysk gazu
Audi 200 2.14 turbo + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 07:07:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Blizniak79 napisał(a):
Tak jak wyżej - jeździłem na samym OR więc do gaszenia i odpalania NIE podłączałem dodatkowego zbiornika z ON.
Podgrzewacz zamontowałem jeszcze zamin zacząłem używać OR, bo w zimie na ON sprawdzał się lepiej niż dodatki do paliwa, a substancji pomocniczych zacząłem dodawać dopiero do OR wcześniej nigdy nie było takiej potrzeby, a autko miałem dobrych 9 latek.

podgrzany ON zachowuje się bardzo niestabilnie i jest bardzo nie wskazany taki zabieg, natomiast co do Twojej przygody z OR to coś wątpie żeby podgrzany OR spowodował uszkodzenie pompy, przecież rzepak ma kilkakrotnie lepsze własności smarne (może po prostu przyszedł na nią czas)
Poza tym zanim podgrzany OR dotrze do silnika to minie łade pare kilometrów i wtedy różne podzespoły mogły mocno dostać w du... Po to ludzie zapalają i gaszą na ON, i przełączają na OR dopiero po pewnym czasie
pozdro

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 09:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
mac79 napisał(a):
Blizniak79 napisał(a):
Tak jak wyżej - jeździłem na samym OR więc do gaszenia i odpalania NIE podłączałem dodatkowego zbiornika z ON.
Podgrzewacz zamontowałem jeszcze zamin zacząłem używać OR, bo w zimie na ON sprawdzał się lepiej niż dodatki do paliwa, a substancji pomocniczych zacząłem dodawać dopiero do OR wcześniej nigdy nie było takiej potrzeby, a autko miałem dobrych 9 latek.

podgrzany ON zachowuje się bardzo niestabilnie i jest bardzo nie wskazany taki zabieg, natomiast co do Twojej przygody z OR to coś wątpie żeby podgrzany OR spowodował uszkodzenie pompy, przecież rzepak ma kilkakrotnie lepsze własności smarne (może po prostu przyszedł na nią czas)
Poza tym zanim podgrzany OR dotrze do silnika to minie łade pare kilometrów i wtedy różne podzespoły mogły mocno dostać w du... Po to ludzie zapalają i gaszą na ON, i przełączają na OR dopiero po pewnym czasie
pozdro

Raczej po to gaszą zeby OR z cylindrów po zgaszeniu auta nie przeleciał do oleju silnikowego, bo tkaie przypadki sie zdarzaly. No i pala na ON bo maja podgrzewacze na plyn od chlodnicy wie musza go jakos nagrzac wczesniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: