.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:43:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

BMW E39 530d czy Audi A6 2.5 TDI
BMW E39 530d 193 KM 45%  45%  [ 53 ]
Audi A6 2.5 TDI 180 KM 55%  55%  [ 64 ]
Liczba głosów : 117
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:41:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
do AKE przeznaczony jest 5W 40 (505.00/505.01).


A co stoi na przeszkodzie w stosowaniu czegoś lepszego (oczywiście pod warunkiem zachowania norm jakościowych) ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 20:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 20:37:25
Posty: 37
Lokalizacja: SŁUPSK
Gratuluje wozka. Szkoda ze nie Q ale i tak piknie.
Nie sluchaj tych "obrzydzaczy" - wiekszosc z nich cytuje innych nie swoje doswiadczenia.

Powtorze jeszcze:

1.Zrobic rozrzad
2. olej w motorku
3. Inne plyny "ustrojowe"
4. Sprawdzic Aku - skoro roczek stal ...
5.Geometria przy okazji sprawdzenia- wymiany ogumienia

i po SZOSTE PRIMO - CHIPOWAC SILNIK ALE KONIECZNIE TEZ SKRZYNIE - jednak pojezdzij troche seria by pozniej odczuc roznice :diabel:

_________________
E61 530dA 2005 juz nie chce audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 22:00:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Rysiu201 napisał(a):
Aha, jaja jak berety. mam telefon Nokii w podlokietniku. Ale jak to dziala? Czy operator daje duplikat karty sim? I jak to dziala wtedy?

Kurcze, moze ma ktos moze instrukcje po polsku lub angielsku?

Coś do mnie gada ten Telematics, o jakichs bateriach nie podlaczonych, ale po iemiecku i ie wiem o co chodzi. Jest szansa na wgranie polskiego, lub min angielskiego?

Auto kosmos, strasznie mi sie podoba. ;-)


Telefon potrzebuje karty sim od dowolnego operatora. W dobie bluetooth-u to słabe rozwiązanie, chociaż idealne na dalekie podróże. Stabilność sygnału i ogólna jakość prowadzonych rozmów jest doskonała i nieporównywalna nawet z najnowszym modelem "zwykłej" komórki (z wewnętrzną anteną). Do tego możliwość obsługi głosowej - poprostu moidzio :D :P .
Inna sprawa to funkcje Telematics-a, czyli współpraca z nawigacją i funkcje "alarmowo-serwisowe". Do tego celu Telematics wykorzystuje własną kartę SIM, umieszczoną w "centralce" (Telematics-box). Abonament kosztuje ok. 400EUR na 3 lata, numer PIN i dane samochodu są programowane przez ASO ... . Dla samochodów używanych poza Niemcami nie warto tych kosztów ponosić, jedynie trzeba przełączyć w menu navigacji na komunikaty radiowe TMC (w celu zachowania funkcji routingu dynamicznego :diabel: ).
Komunikat dotyczący "niepodłączonych baterii", jak przypuszczam, to informacja "akku schwach" ?? Tu nie mam dobrych wiadomości - akumulator podtrzymujący pamięć Telematics-a wymaga wymiany (znajduje się w "centralce"), koszt ok. 800 zł ... . Jedyna alternatywa, to całkowite odłączenie "systemu", ale wówczas utracisz też funkcje "zwykłego" telefonu. Moim zdaniem szkoda, ja z wielkim bólem serca ;) kupiłem nowy akku ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 22:28:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
do AKE przeznaczony jest 5W 40 (505.00/505.01).


A co stoi na przeszkodzie w stosowaniu czegoś lepszego (oczywiście pod warunkiem zachowania norm jakościowych) ?


zdefiniuj, prosze, "lepsze".


jeffoo napisał(a):
Gratuluje wozka. Szkoda ze nie Q ale i tak piknie.
Nie sluchaj tych "obrzydzaczy" - wiekszosc z nich cytuje innych nie swoje doswiadczenia.

Powtorze jeszcze:

1.Zrobic rozrzad
2. olej w motorku
3. Inne plyny "ustrojowe"
4. Sprawdzic Aku - skoro roczek stal ...
5.Geometria przy okazji sprawdzenia- wymiany ogumienia

i po SZOSTE PRIMO - CHIPOWAC SILNIK ALE KONIECZNIE TEZ SKRZYNIE - jednak pojezdzij troche seria by pozniej odczuc roznice :diabel:


to jakies jaja?
samochod, ktory stal rok?

zanim ktokolwiek zacznie jezdzic tym autem nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 22:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
meszrum napisał(a):

to jakies jaja?
samochod, ktory stal rok?

zanim ktokolwiek zacznie jezdzic tym autem nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.


jaja jak berety .... :diabel:
nie dosc ze kontrolowac to jeszcze oszczedzac ... a tu jakis tuning..... ;-)

P.S zastanawialbym sie nad kupnem autka które stało rok ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 23:28:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
do AKE przeznaczony jest 5W 40 (505.00/505.01).


A co stoi na przeszkodzie w stosowaniu czegoś lepszego (oczywiście pod warunkiem zachowania norm jakościowych) ?


zdefiniuj, prosze, "lepsze".




Nie zdefiniuję - nie znam się na tym. Problem zainteresował mnie kilka lat wstecz, kiedy pojawiły się pierwsze problemy z wałkami rozrządu i turbinami w 2,5 V6. Korzystając z zaleceń dostępnych "u źródeł" (VAG) - zawsze lałem to, co aktualnie mi doradzano. Nigdy nie było to "niżej" niż 5W-50 (i odpowiednia norma). Żaden (a trochę ich już było...) silnik nie cierpiał na "niby typowe" dla 2,5 V6 usterki.
Myślę/przypuszczam, że "lepsze" okazuje się wrogiem "dobrego". Tak w kazdym razie sugerują doświadczenia praktyczne ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 23:46:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
to jakies jaja?
samochod, ktory stal rok?

zanim ktokolwiek zacznie jezdzic tym autem nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.


Po pierwsze, to jak znam zycie i praktykę - samochód był przez rok wyrejestrowany - ale to nie znaczy, że nie był używany. Jest wysoce prawdopodobne, że handlarz jeździł na "czerwonych" tablicach. Dodatkowo świadczy o tym "przeciągniety" termin wymiany rozrządu. Mało prawdopodobne, żeby 'zwykły użutkownik" aż tak ryzykował ... .
Poza tym osobiście bym nie demonizował rocznego przestoju, skoro niunia bezproblemowo przyjechała do Polski ok. 1000 km. ... . Naturalnie szczegółowy serwis jest tu absolutnie wymagalny ale myślę, że oprócz ewentualnych problemów z tarczami hamulcowymi - nic drastycznego "nie wyjdzie". Sorry Meszrum - z całym szacunkiem dla Twojego doświadczenia - ale nadgorliwość (szczegółowe kontrole w ciągu 80 dni) jest ponoć gorsza od faszyzmu. A ryzyko było - w chwili zakupu. Teraz - po przyjeździe do PL - nie ma żadnego (albo jakieś znikome, nieistotne).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 23:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dla Twej wiadomosci: czolowi producenci oleju (Motul, Mobil1, Castrol etc) wprowadzili do swej oferty oleje oznaczone symbolem 505.01 w nazwie - specjalnie opracowane dla silnikow Diesel'a grupy VW przy udziale tejze firmy.
oleje te odznaczaja sie klasa lepkosci 5W 40.

Cytuj:
Po pierwsze, to jak znam zycie i praktykę - samochód był przez rok wyrejestrowany - ale to nie znaczy, że nie był używany. Jest wysoce prawdopodobne, że handlarz jeździł na "czerwonych" tablicach. Dodatkowo świadczy o tym "przeciągniety" termin wymiany rozrządu. Mało prawdopodobne, żeby 'zwykły użutkownik" aż tak ryzykował ... .
Poza tym osobiście bym nie demonizował rocznego przestoju, skoro niunia bezproblemowo przyjechała do Polski ok. 1000 km. ... . Naturalnie szczegółowy serwis jest tu absolutnie wymagalny ale myślę, że oprócz ewentualnych problemów z tarczami hamulcowymi - nic drastycznego "nie wyjdzie". Sorry Meszrum - z całym szacunkiem dla Twojego doświadczenia - ale nadgorliwość (szczegółowe kontrole w ciągu 80 dni) jest ponoć gorsza od faszyzmu. A ryzyko było - w chwili zakupu. Teraz - po przyjeździe do PL - nie ma żadnego (albo jakieś znikome, nieistotne).


napisales cos, co wprowadzi wiele osob w stan permanentnego zadowolenia.
dzieki takim postawom warsztaty maja klientow. to bardzo zdrowe dla zjawisk ekonomicznych.

wybacz, ale okrutnie bladzisz.

[+]
uwazasz, ze paski rozrzadu zrywaja sie niezwyklym uzytkownikom?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 00:08:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
> dla Twej wiadomosci: czolowi producenci oleju (Motul, Mobil1, Castrol etc) wprowadzili do swej oferty oleje oznaczone symbolem 505.01 w nazwie - specjalnie opracowane dla silnikow Diesel'a grupy VW przy udziale tejze firmy.
oleje te odznaczaja sie klasa lepkosci 5W 40.


Powiedz to tym, którzy naprawiali "górę" w swoich V6... .


Cytuj:
Po pierwsze, to jak znam zycie i praktykę - samochód był przez rok wyrejestrowany - ale to nie znaczy, że nie był używany. Jest wysoce prawdopodobne, że handlarz jeździł na "czerwonych" tablicach. Dodatkowo świadczy o tym "przeciągniety" termin wymiany rozrządu. Mało prawdopodobne, żeby 'zwykły użutkownik" aż tak ryzykował ... .
Poza tym osobiście bym nie demonizował rocznego przestoju, skoro niunia bezproblemowo przyjechała do Polski ok. 1000 km. ... . Naturalnie szczegółowy serwis jest tu absolutnie wymagalny ale myślę, że oprócz ewentualnych problemów z tarczami hamulcowymi - nic drastycznego "nie wyjdzie". Sorry Meszrum - z całym szacunkiem dla Twojego doświadczenia - ale nadgorliwość (szczegółowe kontrole w ciągu 80 dni) jest ponoć gorsza od faszyzmu. A ryzyko było - w chwili zakupu. Teraz - po przyjeździe do PL - nie ma żadnego (albo jakieś znikome, nieistotne).


> napisales cos, co wprowadzi wiele osob w stan permanentnego zadowolenia.


A to źle ? Sam bym chyba nie ryzykował takiego zakupu (nie wiedząc co mnie czeka) ale skoro autko JUŻ przyjechało BEZPROBLEMOWO do PL, to chyba nie ma powodów do histerii ... (?). Przynajmniej moim skromnym zdaniem ... .


> dzieki takim postawom warsztaty maja klientow.


Raczej nie mają klientów, jeśli nie popadają w bezpodstawne obawy ... .


> wybacz, ale okrutnie bladzisz.


Twoim zdaniem ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 00:15:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
[+]
uwazasz, ze paski rozrzadu zrywaja sie niezwyklym uzytkownikom?


Nie, nie uważam. Myślę, że Rysiu201 powinien do Częstochowy na kolanach zasuwać w podzięce za to, że mu się pasek nie zerwał :!: <- .
Mam jednak nadzieję, że będzie już rozsądny :D i nie podejmie eksploatacji przed wymianą rozrządu, olejów, itp. ... :D :D :D .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 00:32:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
szalenie mi przykro, ale nie bede kontynuowac dyskusji.
patrzymy na samochod w zupelnie inny sposob - przypominasz mi mojego ojca (czlowieka ksztalconego politechnicznie), ktory na pytanie, czy sprawdzal olej, odpowiada "nie, przeciez kontrolka sie nie zapalila".

mnie nie interesuje kolor tapicerki, czy tez podsufitki - interesuje mnie kolor G12 A8D.

tym oto, fanatycznie samczym, stwierdzeniem [uprzejmie] zegnam sie z dyskusja.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 05:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Mesz jesteś niemożliwy z tym bangladzi, czy jakos tam. Kolego nikt nie próbuje Cie zniechecic i straszyc. Autko zapewne jest niesamowite i godne uwagi. Mam tipa i mi zalezy na osiagach i dlatego dla mnie to porazka, jezeli lubisz stateczna jazde,a do tego sporo czasu spedzasz w korkach to ta skrzynia jest idealna. Wypowiadalem sie o BMW jako milosnik AUDI od kilkunastu lat i chgyba powinienes mi wierzyc , ze tam motorownia o ktorej pisales + getribe spisuja sie o niebo lepiej. NIE POCZYNILES ZLEGO ZAKUPU. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 07:53:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
meszrum napisał(a):
nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.


w jaki sposób chcesz diagnozować samochód przez 60-80 dni , będziesz co dwa miesiące rozbierał silnik i patrzył czy pierścienie są pozapiekane? , będziesz ściągał miske olejową żeby sprawdzić panewki , będziesz sprawdzał wtryski , wstawiał pompe wtryskową na stół pomiarowy. Jakoś sobie tego niewyobrażam. A ciekawe co ma powiedzieć marynarz wracający z rejsu i idący po półrocznym pobycie na morzu do swojego garażu po samochód - o i następne 60-80 dni musze diagnozować swój samochód heh bzdura kompletna.

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 09:05:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Dzięki chłopaki.

Dodajecie mi otuchy, bo tak mi nawtykali, ze az strach się bać.

BMW rozwazalem tylko dlatego, ze nikt nie straszyl rozrzadem i awaryjnoscia. Ale buda jest mniejsza, a bagaznik w kombi m atylko 410 litrów, a ze mam dzidziusia w drodze, to zona jakby zobaczyla ten bagaznik, to by mnie powiesila, ze tyle kasy wydalem na cos tak niepraktycznego. Audi zawsze mi sie podobalo, buda idealna na rodzinne kombi.

Na wtorek jestem umówiony do mechaniora na totalny przegląd z rorzadem, płynami itd....

Słuchajcie, musz eporobic jakiś zabezpieczenia. Czy do Tiptronika da rade założyć blokadę wajchy? (ten booec wpuszczany w kanal?) Musze tez pomyslec o elektronice, bo fabryczny alram na pewno jest niewiele wart...

Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 09:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Piotruś napisał(a):
meszrum napisał(a):
[+]
uwazasz, ze paski rozrzadu zrywaja sie niezwyklym uzytkownikom?



Mam jednak nadzieję, że będzie już rozsądny :D i nie podejmie eksploatacji przed wymianą rozrządu, olejów, itp. ... :D :D :D .


Kolego kochany, ja nie podejmuję eksploatacji przed wymiana pasków. Przyjechałem nim z Rzeszy dwa dni temu. Teraz auto stoi i czeka na wtorek na swoja kolej w warsztacie. Czy Ty byc po zakupie w Niemczech wymieniał paski?

BTW: Auto zostało wymeldowane w bierfie w sierpniu 2005. Wtedy tez byl robiony TUV, przebieg 125000, wiec auto przez rok przejechalo 6 tys km na czerwonych blachach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 09:57:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bratpit napisał(a):
meszrum napisał(a):
nalezy je diagnozowac co 10 dni przez 60-80 dni. wtedy mozna ocenic, czy tak dlugi bezruch mial wplyw negatywny.


w jaki sposób chcesz diagnozować samochód przez 60-80 dni , będziesz co dwa miesiące rozbierał silnik i patrzył czy pierścienie są pozapiekane? , będziesz ściągał miske olejową żeby sprawdzić panewki , będziesz sprawdzał wtryski , wstawiał pompe wtryskową na stół pomiarowy. Jakoś sobie tego niewyobrażam. A ciekawe co ma powiedzieć marynarz wracający z rejsu i idący po półrocznym pobycie na morzu do swojego garażu po samochód - o i następne 60-80 dni musze diagnozować swój samochód heh bzdura kompletna.


VAG'iem.
[dla Twej wiedzy nic sie nie odkreca, a VAG wszystko pokaze]
straszliwa jest niewiedza nt diagnostyki, jak widze.

[+]
poza tym, to zakrawa na kpine. staram sie, z calego serca (gdyz mam 2 takie auta, z takimi silnikami) pomoc forumowiczowi, ktory zakupil taki samochod. moja dobra wola odbierana jest jako "przypierdalanie sie".
to naprawde delikatne silniki, ktore wymagaja opieki.
koszty napraw sa astronomiczne.

powtorze jeszcze raz - skoro samochod stal, nalezy go diagnozowac i obserwowac jak slinik bedzie znosil powrot do normalnej eksploatacji...
w przeciwnym razie zostane, jak zwykle, zawalony PM'kami w stylu "pomoz mi, popsulo sie cos".

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 22.wrz.2006 18:39:34 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 11:01:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Rysiu201, otóż próbowałem założyć do Tipa blokade, ale fachowcy stwierdzili, ze sie nie da. Być moze bylem u srednich fachowcow, chociaz chwalili sie ze byli w Polsce pierwsi z takimi blokadami. Nie chcieli nawiercac dziury pod bolec, bojac sie, ze cos uszkodza. Załóż pożądną antyporwaniowke i to taka nie skojarzona z alarmem(ta z alarmem latwo obejsc) koniecznie rozłączany w dwoch miejscach. Jezeli zdecydujesz sie na jedno miejsce jest b. duze prawdopodobienstwo ze znajda.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 11:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 08:51:45
Posty: 31
Sama antyporwaniowke? A czy dokladac niestandardowy alarm? Mysle tez o jakims zaworze paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 11:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Ja proponuję przegonić to autko dobrze po autobanie, a nie siedzieć na VAG'u, bo puźniej odezwie się kompleks patrzenia na auto check co dwie minuty w trakcie jazdy ;-) oświeci się coś na czerwono czy nie :diabel: mam już jechać na vag'a czy może skocze wcześniej po fajki :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 11:26:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
bartos napisał(a):
Panie Rysiu201 , bardzo znajome pytanie , BMW czy AUDI. Powiem to samo co BASKET , benzyniaki : + dla BMW , diesle: + dla AUDI , magiczny napęd Q , BMW tego nie ma + dla AUDI. Jeśli to TY ( quality też zaczyna się na Q ;-) ) to wiesz że całym sercem jestem za AUDI.

Ale mój typ to A6 2.5 TDI w Quatrro.


Nic dodać nic ująć. Chłodna kalkulacja :peace:
Głos na Audi

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: