.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 22:42:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKN? 2.5TDI] A4 2000r
PostNapisane: 09.lis.2006 20:48:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Panowie pytanko. Znajomy ma zamiar nabyć A4 2.5TDI z 2000r i w oznaczeniu TDI ma ona czerwona literke I, co ona ewentualnie oznacza. Wiem że w przypadku 1.9 TDI bylo to oznaczenie 115 konnej motorowni na pompowtryskach, a tu pojecia nie mam, a 2.5TDI nie jest mi obce. Druga sprawa jak poprzez neta mając nr. VIN sprawdzic przebieg auta, zakladajac oczywiscie, ze byla serwisowana w ASO? To na tyle, jak mi cos jeszcze wpadnie do lba to dokleje.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 09:01:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
W tym roku może być 150KM i silniki AFB i AKE.Czerwone "i" oznacza tylko "i" .Nie rozróżnia sie przez to mocy.

Co do sprawdzenia auta .Tylko w ASO .W necie nie ma takiej opcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 14:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ADAM 12 napisał(a):
W tym roku może być 150KM i silniki AFB i AKE.Czerwone "i" oznacza tylko "i" .Nie rozróżnia sie przez to mocy.

Co do sprawdzenia auta .Tylko w ASO .W necie nie ma takiej opcji.


nicht, kolega...

w B5 nie bylo AKE :!:
w B5 z 2000 moglo byc AKN albo AFB [do czerwca 2000].

i oznacza, jak wspomnial ADAM 12 - doslownie nic.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:53:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Senkju koledzy. Czym się roznil w takim razie AFB od AKN-a. To ze nie bylo AKE w tym roku bylo dla mnie jasne, ale ta czerwona literka spokoju mi nie dawala.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 17:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
w B5 nie bylo AKE


Sorry za literówkę.Oczywiście że nie było AKE :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 17:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...skrzynia i softem [i kilkoma literkami na praktycznie wszystkich elementach].

efektem tych zmian/roznic jest zupelnie inne rozlozenie momentu - wprost odwrotne. AFB ciagnie powyzej 2000, z kolei AKN jest zwawszy nizej [za to pow. 3000 nie chce banglazic]...
oczywiscie mam na mysli manuallo.

AKN - na miasto;
AFB - na trasy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 17:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
...skrzynia i softem [i kilkoma literkami na praktycznie wszystkich elementach].

efektem tych zmian/roznic jest zupelnie inne rozlozenie momentu - wprost odwrotne. AFB ciagnie powyzej 2000, z kolei AKN jest zwawszy nizej [za to pow. 3000 nie chce banglazic]...
oczywiscie mam na mysli manuallo.

AKN - na miasto;
AFB - na trasy.
Rosumiem szefie :diabel:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AKN? 2.5TDI] A4 2000r
PostNapisane: 11.lis.2006 04:57:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Norbi napisał(a):
Wiem że w przypadku 1.9 TDI bylo to oznaczenie 115 konnej motorowni na pompowtryskach,

Nie tylko. AFN/AVG również był oznakowany w ten sposób ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 09:41:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
A sprawdzania przebiegu autka poprzez internet w bazie danych ASO niemieckiego nikt nie szłyszał panowie?
I jeszcze jedna sprawa, na co zwrócić uwagę przy oględzinach A4 2.5TDI, kupowałem w swoim życiu same audi, a 2.5TDI wydaje mi sie ,ze znam jak własną kieszeń, ale spostrzeżenia kolegów napewno pomoga, a nie zaszkodzą...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 10:15:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
Norbi napisał(a):
A sprawdzania przebiegu autka poprzez internet w bazie danych ASO niemieckiego nikt nie szłyszał panowie?


Jasne że słyszał, jedziesz do ASO podajesz nr nadwozia i jeśli auto było serwisowane w autoryzowanych stacjach to dostaniesz np coś takiego:
http://waters.republika.pl/images/elsa1.jpg
http://waters.republika.pl/images/elsa2.jpg

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 10:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Musiałeś sie udać do szkiebrówka po wydruk, tak? Autko którym jest zainteresowany kolega stoi juz w polsce.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 16:36:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
Musiałeś sie udać do szkiebrówka po wydruk, tak? Autko którym jest zainteresowany kolega stoi juz w polsce.


podajes VIN Audicy w ASO i otrzymujesz pełna dokumentacje/historie samochodu ... oczywiscie jezeli bylo serwisiwane w ASO ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No wiec tak jak miedzy innymi Spanky radził, kolega udał się do ASO i autko A4 2.5TDI(AKN )z 2000r ze 150 tys przebiegiem :D okazało sie 255 tysiecznym przebiegiem na przegladzie rok temu :/ Nie jest to jakaś masakra i na jego miejscu udalbym sie obejrzec to cudo, tylko droga daleka bo to Limanowa.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:52:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Standart. Importerzy cofaja liczniki zanim odpalą silnik ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:54:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
To było do przewidzenia że licznik kręcony. Można się teraz cieszyć żę jest tylko 225 tys. bo mogło być gorzej. ;)

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 21:57:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
225 tys było rok temu ... w pamieci dołożyłbym jakies 50 tys i bedzie ok ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:44:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
No wiec tak jak miedzy innymi Spanky radził, kolega udał się do ASO i autko A4 2.5TDI(AKN )z 2000r ze 150 tys przebiegiem :D okazało sie 255 tysiecznym przebiegiem na przegladzie rok temu :/ Nie jest to jakaś masakra i na jego miejscu udalbym sie obejrzec to cudo, tylko droga daleka bo to Limanowa.


czyli norma ... 300 tys na karku ..... ;-)
a potem mowia ze 2.5 TDI jest awaryjny ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:13:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
To już kolejny 2.5TDI z 2000 r ktory kreci sie z przebiegiem okolo 300 tys, czy Wasze 1.9TDI rownież oscyluja wokol takich wartosci? Ja kiedy sprowadzalem wlasne wymarzone :D A4 1.9TDI 2001r w 2000r i autko mialo 195tysi uznalem to za normalny przebieg.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:19:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
To już kolejny 2.5TDI z 2000 r ktory kreci sie z przebiegiem okolo 300 tys, czy Wasze 1.9TDI rownież oscyluja wokol takich wartosci? Ja kiedy sprowadzalem wlasne wymarzone :D A4 1.9TDI 2001r w 2000r i autko mialo 195tysi uznalem to za normalny przebieg.

ja mam A4 2000 rok .... przebieg oryginalny :!!: 215 tys km ...

potwierdzone:
a) ksiązka serwisowa od poczatku do 11.2005 :diabel:

b) wydruk z ASO (11.2005 ostatni przegląd u Helmutów 195 tys km) autko kupilem 04.2006 z przebiegiem 198 tys km .... :diabel:

c) moj ECU daje mozliwosc sparwdzenia zapisanego przebiegu i jest taki jak na blacie :diabel:

P.S autka szukalem 3 miesiace i mam to co chcialem ..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:31:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Z przebiegiem miałem podobny motyw. Otóż kupiłem AUDI A6 2,5TDI z 2002r we wrześniu 2005. Miało na szafie 93000km i zajebiście podrobioną książke serwisową :< Byłem zielony w tej materia i nie sprawdziłem auta w ASO po VIN. W tym roku udałem się do ASO i fura miała ostatni przegląd w lutym 2005 z przebiegiem 190 000 km. Więc teraz ma około 240 - 250 tys km :): wiec ustarki które rozwiązywałem w międzyczasie nie są dla mnie dziwne (problemy ze sprzegłem, wahacze, troszkę kulejące wtryski) Jeszcze nie zaglądałem pod dekle głowic aby zobaczyć wałki - czy potwierdzają się "mity" dotyczące V6. Dlatego wskazówka dla kupujacych!!! Nie dajcie się "walić w poroże". OKAZJE i CUDA NIE ISTNIEJĄ. Nie ma tanich i jednocześnie w idealnym stanie samochodów na rynku wtórnym (chyba że od znajomego wujka lub cioci :): )!!!

Jeśli auto nie było bite to na 100% ma nabite kilometry. Jak ma mały rzeczywisty przebieg to na 100% miało dzwona, lub remont silnika.

Popatrzcie na ceny w Niemczech i w Polsce. W Polsce same okazje, full wypasy, małe przebiegi ceny niskie. Spróbujcie następnie znaleźć podobny samochód z tym samym niskim przebiegiem w idealnym stanie w Niemczech. Zero szans. Jeśli auto jest na prawde super to kosztuje od kilku do kilkunastu tysiecy Euro !!!!!!!!

P.S. Uważajcie na auta z Sierpca (mazowieckie). Kolesie sprowadzaja piekne, idealne fury, z niewielkim przebiegiem, full, full, full - głównie A6 po 2002r - sam jestem ich ofiarą. Sprzedają po kilka fur miesięcznie - ciągle nowe dostawy głównie na tablicach z Essen (pewnie kupuja złom od Turkasów na giełdzie, krecą szafę, podpicują i dawaj na handel!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: